Jump to content

Geen roze markers meer


Bramieh

Recommended Posts

Hallo mensen,

Ik speel GTA Vice al een poos, heb het al meerdere keren uitgespeeld, maar ik ga nu voor de 100%. Mijn probleem is: Er zijn geen roze markers meer bij de wapenwinkels (AmmuNation, Toolshops), Dit is opzich nog geen ramp want wapens zijn overal te vinden. Maar ik kan geen rampages meer doen, want als ik het icoontje raak dan verdwijnt deze, maar de rampage start niet... Inmiddels heb ik alle missies uitgespeeld, alle bedrijven en mensen afgerond, maar ik krijg niet meer het telefoontje van die gast van Printworks dat ik daar de missie kan gaan doen.

Ik loop hier vast en ik kan neit meer verder spelen.... Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen ^_^

Gr. Bram

Link to comment
Delen op andere websites

De bug van de rampages en die van geen telefoontje heb ik ook gehad, de oplossing heb ik echter nooit gevonden. Maar naast deze twee kon ik ook geen kleding oppakken. :{

Dat heb ik ook.... Jammer want het is een leuk spel...

Wat ik vreemd vind is dat als ik opnieuw begin alles het gewoon weer doet... :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Als je hem op de pc heb kan je beter dit doen:

  • Naar Mijn Documenten > Rockstar Games > Grand Theft Auto Vice City > Knip GTAVCsf1.b naar een map.
  • Dan uninstall je GTA Vice City en install je het weer.
  • Dan Naar Mijn Documenten > Rockstar Games > Grand Theft Auto Vice City > Dan knip je je GTAVCsf1.b weer terug daar heen als je hem weer geinstaleerd heb.

Als je het niet snap leave a command. ^_^

Bewerkt: door JeremyVosJV
Link to comment
Delen op andere websites

Als je hem op de pc heb kan je beter dit doen:

  • Naar Mijn Documenten > Rockstar Games > Grand Theft Auto Vice City > Knip GTAVCsf1.b naar een map.
  • Dan uninstall je GTA Vice City en install je het weer.
  • Dan Naar Mijn Documenten > Rockstar Games > Grand Theft Auto Vice City > Dan knip je je GTAVCsf1.b weer terug daar heen als je hem weer geinstaleerd heb.

Als je het niet snap leave a command. ^_^

dit stomme probleem heb ik ook gehad.

wat ik deed is even naar het pauzemenu gaan en dan gewoon weer terug gaan met verder spelen.

het kan ook zijn dat je cd nogal vuil is ik maakte hem even schoon en alles deed het weer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...