Jump to content

Silverbytes Avatar Pack


Silverbyte

Recommended Posts

Een tijdje geleden heb ik een aantal avatars gemaakt met artwork van verschillende GTA spellen. Ik heb er tot dusver niets mee gedaan, tot ik vandaag op het idee kwam om deze met jullie te delen. Hieronder vind je meer informatie, evenals een kleine preview en de downloadlink.

Wat zit er in het pakket?

  • 9 Avatars van GTA San Andreas
  • 5 Avatars van GTA Vice City Stories
  • 9 Avatars van GTA IV
  • 2 Avatars van GTA ChinaTown Wars

Wat kan ik er van verwachten?

25 avatars van .PNG formaat, 64 bij 64 pixels, omringd door een zwarte rand,

en uitgevoerd in hoge kwaliteit. In principe mag je deze avatars dus

ook gewoon op het forum gebruiken.

Daarnaast zijn het avatars die nog niet in de avatar gallery opgenomen zijn, waarbij

gebruik is gemaakt van niet eerder gebruikt artwork.

Hoe installeer ik ze?

Klik onderaan deze pagina op de downloadlink, en volg de instructies op MegaUpload. De avatars zijn opgeslagen in

een map, verpakt als .RAR bestand. Om deze bestanden 'uit te pakken' heb je WinRar nodig, welke je hier kunt downloaden.

Wanneer je het .RAR bestand ergens hebt opgeslagen, klik je er op met je rechtermuisknop en kies je voor 'Hier Uitpakken'. Vervolgens verschijnt de map, waarin de avatars zitten.

Klik hier voor een kleine preview

Je kunt het pakketje hier downloaden.

Veel plezier ermee! :)

Deze avatars zijn door Silverbyte gemaakt voor GTAForum, en mogen zonder zijn toestemming niet

elders worden gepubliceerd. Zolang je niet claimt de avatars zelf gemaakt te hebben, ben je vrij ze te dragen op andere websites en fora.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie avatars Silverbyte! Maar waarom upload je ze niet gewoon op het forum, dan moet je niet eerst enkele lettertjes invullen in MegaUpload enzo? :puh:

Nu maar hopen dat ze binnenkort in de avatar gallery van GTAForum komen? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie avatars Silverbyte! Maar waarom upload je ze niet gewoon op het forum, dan moet je niet eerst enkele lettertjes invullen in MegaUpload enzo? :puh:

Nu maar hopen dat ze binnenkort in de avatar gallery van GTAForum komen? :)

http://www309.megaupload.com/files/aa123b0...atar%20Pack.rar << Directe link :D

Ik ga ze zometeen even bekijken... Dan edit ik wel :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je pack is wel nice. Gedownload en het is zeker niet mis. :O

En zamg0d1, die directe link werkt ook niet. Misschien voor jou (eenmalig). Dacht je dat je het zo makkelijk kon omzeilen? :catbread:

Link to comment
Delen op andere websites

Heel erg bedankt voor alle leuke en positieve reacties. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht

dat ze zo in de smaak zouden vallen, dus dit komt als een aangename verassing. :)

Mocht ik ooit nog eens wat extra artwork opduikelen, dan sluit ik een tweede 'pack' zeker niet uit.

Als er nog vragen, suggesties en andere opmerkingen zijn, dan hoor ik dat uiteraard graag.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...