steintje Posted May 7, 2008 Report Posted May 7, 2008 ik wil een keer iets anders een indiaan of chinees en vooral geen alien.
-IV- Posted May 7, 2008 Report Posted May 7, 2008 een neger moet het zijn want die zijn cooler dan blanken. Ik ga er vanuit dat jij geen blanke bent?
mastala Posted May 7, 2008 Report Posted May 7, 2008 een neger moet het zijn want die zijn cooler dan blanken. Ik ga er vanuit dat jij geen blanke bent? cj was wel lache.. maar k kan me niet indenken hoe het is om bijvoorbeeld little jacob te zijn, met ze rare praat
freestyla Posted May 7, 2008 Report Posted May 7, 2008 (edited) ne rus is wel nen blanke e stommen aap ofwel doeje het op ras of wel op nationaliteit chinees is ook geen ras aziaat wel intelligentste topic ooit ... NOT Edited May 7, 2008 by freestyla
Labyrinthic Posted May 7, 2008 Report Posted May 7, 2008 Rare poll best wel, ik heb maar gekozen voor een chinees ..Banzai!!! die hebben we nog nie gehad in GTA,
Labyrinthic Posted May 7, 2008 Report Posted May 7, 2008 een neger moet het zijn want die zijn cooler dan blanken. Ik ga er vanuit dat jij geen blanke bent? Dat is wel te hopen,anders moet je je schamen
mastala Posted May 7, 2008 Report Posted May 7, 2008 een neger moet het zijn want die zijn cooler dan blanken. Ik ga er vanuit dat jij geen blanke bent? Dat is wel te hopen,anders moet je je schamen en jij bent een blanke? wel te hopen anders moet jij je ook schamen:p
Big Playahh Posted May 7, 2008 Report Posted May 7, 2008 een neger moet het zijn want die zijn cooler dan blanken. Ik ga er vanuit dat jij geen blanke bent? cj was wel lache.. maar k kan me niet indenken hoe het is om bijvoorbeeld little jacob te zijn, met ze rare praat ik zou little jacob wel weer in een gta hebben ik vind hem cool! bombaclot
Dutchy3010 Posted May 7, 2008 Report Posted May 7, 2008 Het spel is uit, we weten wie de nieuwe hoofdrolspeler is, dus dit topic is tamelijk onzinnig. Net als de posts die nu nog geplaatst zijn, trouwens. Laat dit soort topics voortaan met rust...
Recommended Posts