RobbieB Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Welkom bij Het Grote PSP-Topic Een nieuwe game in aantocht? Nieuwe onderdelen? Nieuwe ...? Hier zul je het gegarandeerd vinden, en ook vragen zijn welkom.
RobbieB Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Hier een klein lijstje met releases: SBK Superbike World Championship Driing: 03/04/2009 MLB 09: The Show: 03/03/2009 Major League Baseball 2K9: 03/03/2009 Phantasy Star Portable: 03/03/2009 STAR OCEAN: Second Evolution: 02/13/2009 LocoRoco 2: 02/10/2009
RobbieB Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Morgen moet ik op school instructies geven over de PSP. Ik moet zeggen hoe het werkt. Hier mijn volledige spreekbeurt: PlayStation Portable (PSP) Hallo leerlingen en mevrouw, Vandaag zal ik jullie wat meer vertellen over de PSP, het eerste dat jullie moeten weten is dat de PSP familie is van de Playstation 1, 2, 3. Eerst zal ik vertellen over de knopjes: Als je ooit me de Playstation hebt gespeeld, weet je dat er rechts 4 tekentjes staan: Driehoek, cirkel, vierkant en een kruisje. Eerst zal ik de PSP aansteken en de knopjes aantonen met demonstratie. - Het driehoekje gebruik je om de opties van een bepaald menu weer te geven. - De cirkel gebruik je om te anulleren. - Het vierkantje is het minst gebruikte knopje, dit kan je bijna voor niets gebruiken. - En tenslotte het kruisje: Het kruisje gebruik je om opties enzo te bevestigen. Ook om bepaalde menu’s weer te geven. Dit knopje heb je het meest nodig. Wat kun je allemaal doen met de PSP? Met de Playstation Portable kun je oneindig dingen mee doen. Ik zal het even opsommen: -Gamen: Via een UMD (Universal Media Disk), of spelletjes die je hebt gedownload, die kun je dan vinden bij het tekentje van Memory Stick. -Filmpjes bekijken: Via een UMD, filmpjes die je zelf hebt gefilmd, of filmpjes die je je via de PC. erop hebt gezet. - Muziek beluisteren: Je kunt muziek beluisteren die je op de Memory Stick hebt opgeslagen. - Foto’s bekijken: Foto’s die je het opgeslagen op de Memory Stick - Foto’s nemen: Met de GO! Cam - Internet: Als je thuis een draadloze internetverbinding hebt, kun je met jou PSP op het internet surfen. Het gaat wel traag, en sommige sites kun je niet bezoeken omdat je daarvoor JavaScript nodig hebt. Met de nieuwste versie kun je nu ook Skype, GO! Messenger, internetradio,… Dat zijn programma’s die automatisch gedownload worden als je de nieuwste versie download. Accesoires: De PSP kun je natuurlijk uitbreiden. Zoals een Memory Stick in plaatsen. Met de Memory Stick kun je verschillende mediabestanden naar de PSP verplaatsen met de computer. Met een GO!Cam, dat is een camera met 1.3 megapixels waar je filmpjes en foto’s mee kunt maken. Een USB-kabel: hiermee kun je de PSP aansluiten op de computer, om zo dan bestanden zoals foto’s naar de PSP te kopiëren. De PSP werkt op een oplaadbare batterij. Je moet de batterij opladen als je ongeveer 2 à 3 uur ermee hebt gespeeld. Na enkele uurtjes is ie al opgeladen. Ziezo, dit waren dan mijn instructies, als je nog vragen hebt, mag je ze gerust stellen. Dit is mij spreekbeurt, ik hoop dat ie goed verloopt, want ik ben zenuwachtig.
RobbieB Geplaatst: 14 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Welke PSP-assecoires heb jij allemaal? Ik: - GO!-Cam - USB-kabel - Opbergzakje - Memory Stick - ,...
wupie Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 ik heb: -memory stick -extra accu van 3600 mille ampère - op lader voor in de auto
Rullez Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Het grote PSP topic bestaat al, het topic kan je hier kan vinden. Een grootte FAQ kan je hier vinden. Dus S.V.P. dit topic met rust laten en verder gaan in het andere topic.
Ikkes Geplaatst: 16 maart 2009 Rapport Geplaatst: 16 maart 2009 Altijd handig zo een Rullez, scheelt mij weer zoekwerk . Topic gesloten , jullie kunnen Hier verder gaan .
Recommended Posts