Jump to content

GTA V in 2010?


gta master 1

Recommended Posts

Wat is een dommere uitspraak?

"GTA V komt volgend jaar, terwijl GTA IV nog amper in ieders huiskamer staat, Chinatown Wars net uit is, en er geen nieuwe consoles of veel vernieuwingen zijn te bedenken want dan hadden ze het wel in GTA IV gestopt. Oftewel dan zou GTA V bijna hetzelfde spel als GTA IV zijn."

Of:

"GTA V komt al snel want VC kwam ook heel snel na III met dezelfde engine."

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is een dommere uitspraak?

"GTA V komt volgend jaar, terwijl GTA IV nog amper in ieders huiskamer staat, Chinatown Wars net uit is, en er geen nieuwe consoles of veel vernieuwingen zijn te bedenken want dan hadden ze het wel in GTA IV gestopt. Oftewel dan zou GTA V bijna hetzelfde spel als GTA IV zijn."

Of:

"GTA V komt al snel want VC kwam ook heel snel na III met dezelfde engine."

Maar dan zal het geen GTA V heten want zoals eerder gezegd het cijfer slaat op de engine.

Verder zou ik het niet leuk vinden als ze zo snel alweer een GTA met een nieuwe engine zouden maken, GTA IV is toch ook goed?

Bewerkt: door viccie211
Link to comment
Delen op andere websites

Alsjeblieft niet nog meer belachelijk nieuws. Als het maar niet van die nick_kerkwijk is, want die mag oprotten met zijn verzinsels.

Maar gelukkig is het dit keer van Power Unlimited. :) Meer mensen zeggen dat GTA V in 2010 zou kunnen uitkomen, dus het zou heel goed kunnen. Ik hoop het iig wel, als ze het tenminste afkrijgen.

Maar het zou ook nog een 'tussen GTA' kunnen zijn, zoals SA en VC.

Dat jij je bek eens niet dicht houd nerd?

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me gezond voor dit topic, en alle andere hieraan gerelateerde topics, om eens te stoppen met discusseren over hoe de volgende GTA gaat heten. Uit gemak roept de leek GTA V, de insider weet dat een volgende GTA gewoon op de IV engine gebouwd gaat worden en dus niet de "V" zal dragen.. maar hoe het gaat heten, weet niemand.

Ik stel voor om voortaan gewoon over "de volgende GTA" te praten, dat voorkomt veel onzinnige posts vol quotes die een discussie meeslepen over de pagina's van wat bedoeld is als een nieuwstopic.

Eerst komt er nog DLC uit, verder is er niets, nakkes, nada, nothing aangekondigd door R*. Check je feiten.

Verder, lees deze post nog eens, en volg het advies op wat onderaan de post staat. Zinloos om hier ruzie over te krijgen.

@ Topicstarter: Geloof alsjeblieft niet alles wat ze roepen en schrijven in de media. ^_^

@ DVT: Geloof ook maar niet alles wat de PU naar buiten brengt.. Ze hebben er wel vaker naast gezeten. :D

@ Guusje: R* en Take2 zijn commerciële bedrijven. Na het succes van de IV release op beide consoles en de dikke verkoop, zullen ze echt niet zo gek zijn om hun eigen verkoopcijfers te torpederen door de volgende game maar op één console uit te brengen. :N

@ De rest in dit topic: Inderdaad, goed zo! Wacht gewoon tot R* met nieuws naar buiten komt. Da's voor ons die hard fans hier op het forum de enige betrouwbare bron als het om GTA nieuws gaat. :tu:

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

@ DVT: Geloof ook maar niet alles wat de PU naar buiten brengt.. Ze hebben er wel vaker naast gezeten. :D

Nee joh, het is ook maar een gerucht. Ik zeg alleen dat het goed zou kunnen.

Het enige waarop we moeten vertrouwen is op R*. En daar blijf ik ook bij. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Van mij mag ie ook nog wel even wachten net CW uit en alweer een nieuwe. Alleen jammer dat ie misschien alleen maar voor de consoles uit komt maar R* zal het echt wel zeggen. Misschien is de eerst volgende GTA voor de PSP aangezien daar lang geen op uit gekomen is.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie weet komt GTA V op een heel nieuwe console...

En zal een opvolger (na de DLC) Gewoon "GTA Naam van Stad" heten en nog op de Xbox 360 en PS3 draaien :)

Dat denk ik eerlijk gezegd ook. Denk overigens dat in de tussen tijd ( nu - 2011/12 ( GTA V ) )

Nog wel een ''GTA ( naam stad )'' zal komen zoals jij ook zegt.

Waar zal GTA 5 wellicht op uitkomen ? de Xbox 720 en PS4 :7

Link to comment
Delen op andere websites

Er komt denk ik eerst weer een GTA (Naam Stad).

@Legendiron: Dit lijkt me wat onrealistisch veel mensen vinden de Xbox 720 fake. En de PS3 is ook nog net nieuw en er zitten veel foutjes in bij de blue ray dus dit zal echt nog wel duren.

Link to comment
Delen op andere websites

GTAV is veel te voorbarig om het 'r over te hebben...

Misschien is het leuker om het over de volgende stad te hebben die Rockstar gaat verzinnen (op de GTAIV engine)

Er zijn verschillende metropolen (en jaartallen) waar ze al iets leuks mee hebben gedaan:

New York (2007) Liberty City

Miami ( jaren '80) Vice City

Los Angeles / San Fransisco / Las Vegas (2002 volgens mij) San Andreas

En er zijn nog geoeg steden over:

Chicago (tijdens de drooglegging van alcohol jaren '20 ?!)

Houston

Atlanta

Washington

Genoeg keus lijkt me zo? :)

Link to comment
Delen op andere websites

En er zijn nog geoeg steden over:

Chicago (tijdens de drooglegging van alcohol jaren '20 ?!)

Houston

Atlanta

Washington

Genoeg keus lijkt me zo? :)

Dat zou cool worden, een stad gebaseerd op één van die steden. Of Detroit.

Link to comment
Delen op andere websites

En er zijn nog geoeg steden over:

Chicago (tijdens de drooglegging van alcohol jaren '20 ?!)

Houston

Atlanta

Washington

Genoeg keus lijkt me zo? :)

Dat zou cool worden, een stad gebaseerd op één van die steden. Of Detroit.

Of gewoon delen van VC, LC en SA in 1 game ofzo.

Sorry voor de bump...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...