Jump to content

nieuwe videokaart


GTA_MasterNL

Recommended Posts

Ik zou toch wel voor 600W gaan!

dat is dan toch wel weer 90 euro erbij. Nu moet ik toch ff over denken

80:p

http://azerty.nl/8-1073-90497/ocz-modxstre...--voeding-.html

Maar maakt het veel uit wat voor 600 watt voeding je koopt, b.v. want ik denk namelijk dat ik er een moet hebben die specifiek werkt op alles wat er in mn comp zit of maakt dat niet uit? Van voedingen heb ik namelijk nog niet zoveel verstand :$

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TaartJJ~!

    25

  • GTA_MasterNL

    25

  • Galiorix

    6

  • Limbolander

    6

Tenzij je zelf de rekeningen zou moeten betalen en het uitmaakt of je computer teveel of de juiste hoeveelheid stroom verbruikt, maakt het niks uit. Ik raad overigens Coolermaster aan voor voedingen, ze maken erg netjes opgebouwde voedingen, ze zijn erg efficiënt en komen goed uit de testen.

Link to comment
Delen op andere websites

Tenzij je zelf de rekeningen zou moeten betalen en het uitmaakt of je computer teveel of de juiste hoeveelheid stroom verbruikt, maakt het niks uit. Ik raad overigens Coolermaster aan voor voedingen, ze maken erg netjes opgebouwde voedingen, ze zijn erg efficiënt en komen goed uit de testen.

Bedankt allemaal voor de hulp, maar er zit dus geen verschil tussen voedingen behalve dat de ene meer watt kan leveren dan een andere, am i right?

P.S. ik heb liever dat mijn computer teveel dan te weinig stroom verbruikt, dus dat maakt niet. Ik betaal zelf niet de rekeningen, dat doen gelukkig mijn ouders. :puh:

Grz GTA_MasterNL

Bewerkt: door GTA_MasterNL
Link to comment
Delen op andere websites

Tenzij je zelf de rekeningen zou moeten betalen en het uitmaakt of je computer teveel of de juiste hoeveelheid stroom verbruikt, maakt het niks uit. Ik raad overigens Coolermaster aan voor voedingen, ze maken erg netjes opgebouwde voedingen, ze zijn erg efficiënt en komen goed uit de testen.

Bedankt allemaal voor de hulp, maar er zit dus geen verschil tussen voedingen behalve dat de ene meer watt kan leveren dan een andere, am i right?

Grz GTA_MasterNL

De stilte, en de kwaliteit van het merk.

Vergelijk het met Pindakaas van Calvé of Pindakaas van C1000 merk.

Link to comment
Delen op andere websites

De stilte, en de kwaliteit van het merk.

Vergelijk het met Pindakaas van Calvé of Pindakaas van C1000 merk.

In dat geval zou ik voor het Albert Hein huismerk gaan, de 800 watt voeding van Coolermaster. Die komt bij hardware.info als beste uit de test en is de meest krachtige. Bovendien kan je daar nog jaren mee vooruit en stel dat je wil upgraden, hoef je geen nieuwe voeding te kopen. Ik las het topic nog eens door en zag dat je niet teveel geld aan een voeding uit wil geven. Dan zou ik voor een goedkopere voeding van COoler Master gaan.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Tenzij je zelf de rekeningen zou moeten betalen en het uitmaakt of je computer teveel of de juiste hoeveelheid stroom verbruikt, maakt het niks uit. Ik raad overigens Coolermaster aan voor voedingen, ze maken erg netjes opgebouwde voedingen, ze zijn erg efficiënt en komen goed uit de testen.

Bedankt allemaal voor de hulp, maar er zit dus geen verschil tussen voedingen behalve dat de ene meer watt kan leveren dan een andere, am i right?

Grz GTA_MasterNL

De stilte, en de kwaliteit van het merk.

Vergelijk het met Pindakaas van Calvé of Pindakaas van C1000 merk.

Ok, ik dacht dat je ook moest letten op de ampere en weet ik veel wat, maar het valt allemaal wel mee. De stilte maakt mij niet zo veel uit, tenzij het een houtzagerij gaat worden :7

Offtopic: Overigens eet ik niet zoveel pindakaas, maar ik snap wat je bedoelt.

Link to comment
Delen op andere websites

De stilte, en de kwaliteit van het merk.

Vergelijk het met Pindakaas van Calvé of Pindakaas van C1000 merk.

In dat geval zou ik voor het Albert Hein huismerk gaan, de 800 watt voeding van Coolermaster. Die komt bij hardware.info als beste uit de test en is de meest krachtige. Bovendien kan je daar nog jaren mee vooruit en stel dat je wil upgraden, hoef je geen nieuwe voeding te kopen.

Maarja zo een voeding heeft toch wel zo z'n prijsje.

Link to comment
Delen op andere websites

De stilte, en de kwaliteit van het merk.

Vergelijk het met Pindakaas van Calvé of Pindakaas van C1000 merk.

In dat geval zou ik voor het Albert Hein huismerk gaan, de 800 watt voeding van Coolermaster. Die komt bij hardware.info als beste uit de test en is de meest krachtige. Bovendien kan je daar nog jaren mee vooruit en stel dat je wil upgraden, hoef je geen nieuwe voeding te kopen. Ik las het topic nog eens door en zag dat je niet teveel geld aan een voeding uit wil geven. Dan zou ik voor een goedkopere voeding van COoler Master gaan.

Coolermaster hoort ook thuis in het rijtje A merken hoor :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Coolermaster hoort ook thuis in het rijtje A merken hoor :puh:

Ik zeg ook niet dat Coolermaster geen A-Merk is (als het een B-merk zou zijn, zou het nooit zo goed kunnen presteren.), maar in mijn ogen is het een van de beste, dan wel niet het beste merk voor voedingen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je maar een goede koopt van een A merk, zoals Corsair, OCZ, Antec ..... noem maar op.

OCZ is een echt A-Merk.

Een B-Merk-voeding is vaak minder stabiel en gaat vaak een stuk minder lang mee. Je kan best een goedkope voeding nemen, maar de kans dat er iets met de voeding zelf of je hardware gebeurt is een stuk groter als bij de A-Merken, dus ik zou het risico niet lopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je maar een goede koopt van een A merk, zoals Corsair, OCZ, Antec ..... noem maar op.

OCZ is een echt A-Merk.

Een B-Merk-voeding is vaak minder stabiel en gaat vaak een stuk minder lang mee. Je kan best een goedkope voeding nemen, maar de kans dat er iets met de voeding zelf of je hardware gebeurt is een stuk groter als bij de A-Merken, dus ik zou het risico niet lopen.

Ok, Ik had nog nooit van dat merk gehoord vandaar dat ik dacht dat het een B-Merk was. Sorry voor de vergissing. :$

Offtopic: heeft iemand toevallig enig verstand over homeplug, ik heb er een nieuw topic over gemaakt alleen ik krijg als maar geen antwoord. Als er iemand toevallig iets van weet kan je alsjeblieft dan antwoord geven in dit topic >>> http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=94176 << dit voorkomt dat we hier van ons onderwerp afdwalen.

Grz GTA_MasterNL

Bewerkt: door GTA_MasterNL
Link to comment
Delen op andere websites

Als je maar een goede koopt van een A merk, zoals Corsair, OCZ, Antec ..... noem maar op.

OCZ is een echt A-Merk.

Een B-Merk-voeding is vaak minder stabiel en gaat vaak een stuk minder lang mee. Je kan best een goedkope voeding nemen, maar de kans dat er iets met de voeding zelf of je hardware gebeurt is een stuk groter als bij de A-Merken, dus ik zou het risico niet lopen.

Ok, Ik had nog nooit van dat merk gehoord vandaar dat ik dacht dat het een B-Merk was. Sorry voor de vergissing. :$

Offtopic: heeft iemand toevallig enig verstand over homeplug, ik heb er een nieuw topic over gemaakt alleen ik krijg als maar geen antwoord. Als er iemand toevallig iets van weet kan je alsjeblieft dan antwoord geven in dit topic >>> http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=94176 << dit voorkomt dat we hier van ons onderwerp afdwalen.

Grz GTA_MasterNL

Verder kijken dan je neus lang is.

Tevens is genoeg ook genoeg, met meer Watt dan nodig is gaat je pc dus niet beter presteren ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...