Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ga gewoon terminal doen en dan met een riotschield in het vliegtuig staan, je wilt niet weten wat je allemaal tegen je aankrijgt :7

Geplaatst:

Ga gewoon terminal doen en dan met een riotschield in het vliegtuig staan, je wilt niet weten wat je allemaal tegen je aankrijgt :7

Wat heeft het dan voor'n nut als je zo blijft zitten? Je houdt alleen de kogels tegen maar je krijgt geen kills?? Je maakt alleen maar meer kans op je dood.

Geplaatst:

Wat heeft het dan voor'n nut als je zo blijft zitten? Je houdt alleen de kogels tegen maar je krijgt geen kills?? Je maakt alleen maar meer kans op je dood.

Tja, als je gewoon stil blijft zitten wel... Maar je kunt ook met je Riot slaan en dan heb je zo iemand neer.

Geplaatst:

2e prestige rank 13 nu. Gaat wel snel, als ik 2e prestige rank 70 ben stop ik er mee, met de prestige's. Net een score van 48 - 12 gehad, niet zo goed, maar als iemand een keertje ofzo met me wilt spelen. Stuur een pb'tje voor m'n Steam.

Geplaatst:

En als je kogels tegenhoud krijg je punten, daarme zitten al die gozers al ik prestige 5 ofzo.

Ik kwam overigens 2x 2 verschillende mensen tegen in prestige 10 (title: Prestige 10). Zijn dit gewoon Die hard gamers of is het een hack?

Geplaatst:

En als je kogels tegenhoud krijg je punten, daarme zitten al die gozers al ik prestige 5 ofzo.

Ik kwam overigens 2x 2 verschillende mensen tegen in prestige 10 (title: Prestige 10). Zijn dit gewoon Die hard gamers of is het een hack?

Die kwam ik vandaag ook tegen, maar ik dacht meer aan Prestige + lvl 10..

Geplaatst:

Die ben ik ook al lang tegen gekomen maar het spel is nu een tijdje uit dus ik denk dat je dan echte freaks tegen komt die gewoon die hele tijd no-life hebben gespeeld

Geplaatst:

Die ben ik ook al lang tegen gekomen maar het spel is nu een tijdje uit dus ik denk dat je dan echte freaks tegen komt die gewoon die hele tijd no-life hebben gespeeld

Je bedoelt die de hele tijd hebben geboost. Ik heb niets tegen boosten om gewoon paar ranks omhoog te komen, maar als je XP alleen op die manier verdient, dan ben je echt zielig. :7

Geplaatst:

Gister nog even Scrambler Pro vrijgespeeld, wat me heeft gebracht naar level 29, net voor de level-30-grens. Vandaag hoop ik door te knallen naar 34 en als het lukt 35. Zowiezo heb ik al het geluk dat er een paar opdrachten bijna op voltooid staan, wat weer zorgt voor 5000 á 10000xp.

Geplaatst:

wat is die truck dan?

Je speelt Domination, een team heeft riot shields en de andere vuurwapens. De team met wapens schiet canstant op riot shields van de andere team. Je krijgt ongeveer 100.000 XP per match, dat is tenminste wat idereen zegt.

Geplaatst:

Ik zit hier met een ''Secret''. Hoe teh fuck kan ik hem unlocken? :sigaar:

Wat bedoel je met ''Secret''?

Een ''Secret'' is een Achievement die je moet unlocken voordat je weet wat het is en wat je ervoor moet doen ;).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...