Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Vandaag eindelijk een tactical nuke met Domination (Favela, Groundwar). Voor de eerste keer met claymores, ACR (Holographic) en Akimo Model 1887. Had ik eindelijk mijn Nuke wilde ik hem inzetten was het potje afgelopen nope.giftraantjes.gif .

Link to comment
Delen op andere websites

Ben met de special ops missies bezig. Heb de eerste 2 al 3 sterren maar de volgende missie dat je 50 citizens moet neer schieten is erg moeilijk:P. Iemand nog tips?

Gewoon de map rondgaan en af en toe eens kijken met de heartbeatsensor waar ze zich bevinden en dan lukt het wel :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Mededeling:

We hebben besloten het niet toe te staan om hier tips etc. te geven over het gebruik van glitches van deze game. Dit om de simpele reden dat je er op Xbox Live en op je PC een ban voor kan krijgen dus duidelijk niet gewenst is. Discusieëren over het gebruik van glitches is natuurlijk wel toegestaan, maar tips etc. dus niet ;)

Bij voorbaat dank! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is misschien nogal een domme vraag:

Maar ik vraag me al een tijdje af of die geheime plekjes in de map Highrise waar je kunt komen met al die platformen, zouden die er nu bewust in gedaan zijn of onbewust.

Ik denk bewust want het ziet er allemaal nogal makkelijk en simpel uit om er te komen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Het is misschien nogal een domme vraag:

Maar ik vraag me al een tijdje af of die geheime plekjes in de map Highrise waar je kunt komen met al die platformen, zouden die er nu bewust in gedaan zijn of onbewust.

Ik denk bewust want het ziet er allemaal nogal makkelijk en simpel uit om er te komen. :Y

Bedoel je dit?

http://www.youtube.com/watch?v=9gnMJQ8b1e8

Mij lijkt het vanzelfsprekend dat dit geen glitch is maar gewoon een leuke manier om een extra dimensie toe te voegen aan het level. Oftewel, expres. Je ziet dat het gele rekje waar hij in het begin op springt, als een ladder fungeert. Dat kan toch niet per ongeluk gedaan zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is misschien nogal een domme vraag:

Maar ik vraag me al een tijdje af of die geheime plekjes in de map Highrise waar je kunt komen met al die platformen, zouden die er nu bewust in gedaan zijn of onbewust.

Ik denk bewust want het ziet er allemaal nogal makkelijk en simpel uit om er te komen. :Y

Bedoel je dit?

*youtubefilmpje*

Mij lijkt het vanzelfsprekend dat dit geen glitch is maar gewoon een leuke manier om een extra dimensie toe te voegen aan het level. Oftewel, expres. Je ziet dat het gele rekje waar hij in het begin op springt, als een ladder fungeert. Dat kan toch niet per ongeluk gedaan zijn?

Dat is expres gedaan door de makers er zijn meer van die dingen dat je daar kan komen enzo

door die dingen komen er gewoon 2x zoveel filmpjes op youtube en dat is promotie xD

grtz shotyoudie...

Link to comment
Delen op andere websites

Hehe, wel grappig. Maar wel vrij nutteloze dingen, want hoe kan je nou snel je shield droppen als er een semtex op zit? Alleen door een ander wapen op te pakken, toch?

Is iemand wel eens door zo'n vallende care package geraakt? Of een kill mee gehaald? Lijkt me wel lachen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hehe, wel grappig. Maar wel vrij nutteloze dingen, want hoe kan je nou snel je shield droppen als er een semtex op zit? Alleen door een ander wapen op te pakken, toch?

Is iemand wel eens door zo'n vallende care package geraakt? Of een kill mee gehaald? Lijkt me wel lachen. ;)

1 keer door een eigen en een keer door een ander

Link to comment
Delen op andere websites

Hehe, wel grappig. Maar wel vrij nutteloze dingen, want hoe kan je nou snel je shield droppen als er een semtex op zit? Alleen door een ander wapen op te pakken, toch?

Is iemand wel eens door zo'n vallende care package geraakt? Of een kill mee gehaald? Lijkt me wel lachen. knipoog.gif

Heb er wel eens een kill mee gemaakt maar ben er ook door gekilled. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Kut, kut, kut. Hiernet even een leuke Domination op Invasion. Heb ik mooi een harrier strike, dan een chopper gunner en natuurlijk wordt deze net wanneer ik 19 kills heb onderbroken door de match die afgelopen is. :-( Had getver m'n eerste Nuke kunnen hebben. :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...