Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Ik ga met dit een nuke proberen te halen:

Assault rifle (ik denk ACR met silencer)

Machine pistol met silencer

Scavenger (pro ben ik aan het unlocken)

hardline pro (heb ik al)

derde weet ik niet goed

en dan inderdaad harrier strike, chopper gunner en nuke. Gewoon af en toe campen en niet te offensief zijn. :clown:

Ik zou zeggen Commando Pro (grotere melee distance + je kunt niet doodvallen) of Steady Aim (betere aim als je vanaf de heup schiet). Aan Ninja heb je bijna niks. Bijna niemand is zo slim/gay om met een Heartbeat Sensor te lopen

http://www.themodernwarfare2.com/mw2/multiplayer/perks/

Bewerkt: door Gijsso
Link to comment
Delen op andere websites

Ik loop met heartbeat sensor hoor, en ik heb er alleen maar voordeel aan :puh:

Een kill is een kill, en of je die nou maakt door heel gay te lopen met heartbeatsensor en vervolgens een rood stipje ziet en erop afstorm om te killen, of dat je iemand met een mes van 50m afstand doodgooit, het is en blijt één kill :puh:

Maar je hebt ook van die noobs met heartbeatsensor die inderdaag zo'n hele ruimte onder gaan sprayen, zo ben ik niet :t

Link to comment
Delen op andere websites

ACR is geweldig, kan er niks anders over zeggen. Straks wel wat raars meegemaakt, ik schoot een camper in een huisje met een sniper (Intervention) door zijn hoofd, maar die gekke kerel blijft gewoon leven en schiet mij met z'n lompe scar overhoop. Best vaag. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik ook vaak. Heel vaag. Loop ik met m'n ACR met FMJ en Stopping Power, schiet ik bijna een heel magazijn op zo'n kereltje leeg, schiet hij 2x met een M4, ben ik dood, en hij niet :? Soms klopt er echt niks van.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga met dit een nuke proberen te halen:

Assault rifle (ik denk ACR met silencer)

Machine pistol met silencer

Scavenger (pro ben ik aan het unlocken)

hardline pro (heb ik al)

derde weet ik niet goed

en dan inderdaad harrier strike, chopper gunner en nuke. Gewoon af en toe campen en niet te offensief zijn. :clown:

Nuke moet je niet zo halen. Nuke moet je halen door gewoon te spelen en 30 seconden voor het eind je killstreak reward te kiezen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de nuke niet tussen mijn killstreaks staan, want ik weet dat ik het toch niet haal. Ik ben geen camper, ik flank mijn tegenstanders het liefst en ik knal ze dan in hun rug, dan dat ik wacht tot ze naar mij toe komen. :sigaar: Ik hoop wel dat er een mappack met map remakes van MW1 komt. Het liefst zou ik Ambush, Crash, Crossfire en Chinatown terug willen zien. :dans:

Edit: Er is ook een tweede deel van dat filmje dat eerder gepost werd:

http://www.youtube.com/watch?v=7zJqUqx6yPM&feature=related

:7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7

Bewerkt: door Vercetti24
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...