Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

eey, wie van jullie speelt S&D?, + wat is jullie tactiek, mijn tactiek is aanvallen, somige maps blijf ik afwachten... ::)

Het ligt een beetje aan de map. Iedere map heeft zo z'n eigen verstop-plekjes maar je makkelijk kan wachten op de vijand en je weet vaak hoe ze lopen. Als ik geen bom bij me heb dan val ik aan, zoeken naar de vijand, en als ik wel de bom heb dan doe ik rustig an, beetje sluipen e.d. Ik gebruik ieder geval altijd bij S&D: Heartbeat Sensor + Silencer, Cold Blooded Pro en Ninja Pro.

Link to comment
Delen op andere websites

@ senne, de harline pro is perfect voor jou :puh: dan heb je maar 10 kills nodig voor chopper volgens mij :puh:

Ik ga trouwens de mastery voor een tar-21 halen, maar moet je daarbij ook 250 headshot hebben, want anders ben ik er nog wel even mee bezig, heb pas net de red tiger (150 headshots) vrijgespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga met dit een nuke proberen te halen:

Assault rifle (ik denk ACR met silencer)

Machine pistol met silencer

Scavenger (pro ben ik aan het unlocken)

hardline pro (heb ik al)

derde weet ik niet goed

en dan inderdaad harrier strike, chopper gunner en nuke. Gewoon af en toe campen en niet te offensief zijn. :clown:

Nuke moet je niet zo halen. Nuke moet je halen door gewoon te spelen en 30 seconden voor het eind je killstreak reward te kiezen. :puh:

Explain pl0x :)

Bekijk anders dit filmpje is: ;)

http://www.youtube.com/watch?v=BOT4qBaKRJo

Mag het filmpje niet bekijken ofzo :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga met dit een nuke proberen te halen:

Assault rifle (ik denk ACR met silencer)

Machine pistol met silencer

Scavenger (pro ben ik aan het unlocken)

hardline pro (heb ik al)

derde weet ik niet goed

en dan inderdaad harrier strike, chopper gunner en nuke. Gewoon af en toe campen en niet te offensief zijn. :clown:

Nuke moet je niet zo halen. Nuke moet je halen door gewoon te spelen en 30 seconden voor het eind je killstreak reward te kiezen. :puh:

Explain pl0x :)

Bekijk anders dit filmpje is: ;)

Mag het filmpje niet bekijken ofzo :bonk:

Die lijkt mij het wel een handige tut ^.^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de nuke niet tussen mijn killstreaks staan, want ik weet dat ik het toch niet haal. Ik ben geen camper, ik flank mijn tegenstanders het liefst en ik knal ze dan in hun rug, dan dat ik wacht tot ze naar mij toe komen. :sigaar: Ik hoop wel dat er een mappack met map remakes van MW1 komt. Het liefst zou ik Ambush, Crash, Crossfire en Chinatown terug willen zien. :dans:

Edit: Er is ook een tweede deel van dat filmje dat eerder gepost werd:

http://www.youtube.com/watch?v=7zJqUqx6yPM&feature=related

:7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7 :7

Wat een idioot seg :7

Om de hoeveel levels kan je eigelijk een killstreak kiezen?

Link to comment
Delen op andere websites

verschilt volgens mij, ik heb bijv van level 30 tot level 45 geen enkele killstreak kunnen kiezen, maar tussen lvl 45 en 50 opeens weer 2. Ik denk eigenlijk dat het te maken heeft met bepaalde challenges :$

Link to comment
Delen op andere websites

Ik erger mij de laatste tijd online vooral aan van die gastjes van 8/10/11/12 jaar die met hun miezerige piepstemetjes je de hele tijd liggen uit te schijten. Ik moet bijna de hele tijd die iritantjes hun stem muten, maar ja no pain no game ha.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik erger mij de laatste tijd online vooral aan van die gastjes van 8/10/11/12 jaar die met hun miezerige piepstemetjes je de hele tijd liggen uit te schijten. Ik moet bijna de hele tijd die iritantjes hun stem muten, maar ja no pain no game ha.

Je stem word altijd hoger al praat je via een microfoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik erger mij de laatste tijd online vooral aan van die gastjes van 8/10/11/12 jaar die met hun miezerige piepstemetjes je de hele tijd liggen uit te schijten. Ik moet bijna de hele tijd die iritantjes hun stem muten, maar ja no pain no game ha.

Je stem word altijd hoger al praat je via een microfoon.

Daar heb ik geen last van (op PS3 dan). Daar zijn de kereltjes met de hoge stemmen echt 12 of ze hebben de vervorming aan. Maar een beetje goede die doet niks ;)

En het gaat nu echt heerlijk met mij in de matches. Haal nu elke match wel minstens 1 Harrier/Pavelow. Maar kom altijd net te kort voor een choppergunner :( Ze worden te slim. Ze schieten die dingen uit de lucht :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zo dom. Denk ik 'ik haal nooit die chopper gunner met 10 kill streak', dus kies ik als killstreak care package, sentry gun en harrier strike. Speel ik domination op Estate, haal ik 7 kills zonder sentry gun of care package, daarna harrier met meer dan 5 kills, dus totaal een killstreak van +- 11. :-(

>>> Door Visser23: 7+5 = 12, schat<<<

Nietes!

Ok, wel dan. :$ Maar waar ik op doelde is de 11 killstreak die je moet hebben voor de chopper gunner. :puh:

Bewerkt: door .Senne
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...