Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

wat is die truck dan?

Je speelt Domination, een team heeft riot shields en de andere vuurwapens. De team met wapens schiet canstant op riot shields van de andere team. Je krijgt ongeveer 100.000 XP per match, dat is tenminste wat idereen zegt.

en dat werkt?

Geplaatst:

wat is die truck dan?

Je speelt Domination, een team heeft riot shields en de andere vuurwapens. De team met wapens schiet canstant op riot shields van de andere team. Je krijgt ongeveer 100.000 XP per match, dat is tenminste wat idereen zegt.

en dat werkt?

Ja, maar 100.000 per match lijkt me wel sterk.

Geplaatst: (bewerkt)

wat is die truck dan?

en dat werkt?

Ha dat moet ik ook maar eens proberen maar ik ga er niet vanuit dat ik meer punten krijgt dan normaal. Hoe sla je eigenlijk met dat schild (ps3)?

EDIT: En hoe komt het dat er nu al heel veel mensen prestige lv 10 hebben met dezelfde totaalscore als ik? Terwijl ik nog maar 1,2 miljoen punten heb, en je komt die mensen ook bijna in ieder team deathmatch potje tegen.

Bewerkt: door jeroen.engeler
Geplaatst:

wat is die truck dan?

en dat werkt?

Ha dat moet ik ook maar eens proberen maar ik ga er niet vanuit dat ik meer punten krijgt dan normaal. Hoe sla je eigenlijk met dat schild (ps3)?

Met linker analoog stick, precies op dezelfde manier als een normale messteek.

Geplaatst:

wat is die truck dan?

Filmpje?

wat is die truck dan?

Je kan ook met je riot shield voor een sentry staan, heb ik vaak gedaan. xD

Bewerkt: door GTA Haas
Geplaatst:

ik krijg met kerst MW2 voor pc,dan kan ik eindelijk de rest gaan ownen :tu:

Ik heb zojuist te horen gekregen dat ik MW2 met kerst krijg

IK BEN ZO GELUKKIG :dans:

wat is die truck dan?

en dat werkt?

Ja, maar 100.000 per match lijkt me wel sterk.

Haalde daarnet zelf met een vriend 113.000 XP in 1 potje. S&D is de gamemode waar je in boost, niet domination.

wat is die truck dan?

Filmpje?

Domination boosting voor Leaderboard Score:

S&D Riot Shield boosting voor XP (1vs1, kan ook op originele niet glitch manier van 12vs12):

http://www.youtube.com/watch?v=GcmLLwtAOaA

Cage Match headshot boosting voor XP:

Alles valt hier te vinden:

http://boostershotline.com/forums/index.php?act=idx

Kwam trouwens vandaag 2 mensen tegen die maxed out waren. Ook heb ik horen zeggen dat ze je in 2 uurtjes maxed out kunnen maken (tegen geld) :puh:

Bewerkt: door lexus123
Geplaatst:

24/2 net gehaald :) best wel goed, al zeg ik het zelf.

Killstreak rewards:

7 kills - Harrier Strike

9 kills - Pave Low

11 kills - AC-130

Wienish heeft nieuwe liefde ontdekt. Na zijn SCAR-H AGOC (en extra gunpower) zorgvuldig gebruikt te hebben, stapt ie over op de TAR-21, die inmiddels is uitgerust met Holographic.. Level 34 nu :)

Ik heb alleen een vraagje: Wat is het verschil tussen Holographic en Red Dot?

Mijn Kill Streaks btw: UAV (3), Missile (5), Pave Low (9). Ik ben toch nog niet verder gekomen dan 10 :puh:

@ Lexus: Dat werkt ook in Private?

Bewerkt: door Wienish

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...