Gijsso Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2009 Ik heb intotaal vandaag al 3 uur gespeelt, halverwege lvl 64. Duurt echt ziekelijk lang. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2009 Als je Modern Warfare 2 op de PC hebt, en je wil me toevoegen, zet dan hier je naam neer + je level. Ik wil namelijk wel met iemand online spelen die nederlands is... (Zijn genoeg NL'ers, maar die zijn arrogant) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2009 Als je niets tegen Belgen hebt die niet arrogant maar liev zijn: senneken Level 62 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2009 echt irri ik heb geluk als ik in 1 dag 1 level omhoog ga. belachelijk hoeveel punten je in een later stadium nodig hebt om te levelen. in een spelsessie van 1 uurtje (Na een uurtje begint het te vervelen) heb ik meestal pas de helft van het balkje vol. Gaat nog wel even duren voordat ik bij de 70 ben. Welk level ben je nu? Ik heb mezelf net opgetrokken naar 40. Ik heb ook een paar challenges bijna voltooid waardoorik toch weer gauw doorben met wat geluk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2009 Als je niets tegen Belgen hebt die niet arrogant maar liev zijn: senneken Level 62 Ik zal je zodadelijk toevoegen, moet nu stoppen, mn vader wordt boos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2009 (bewerkt) JA IK HEB HET SPEL OOK!!!!het is mn kerst kado maar ik krijg hem eerder want met kerst is de vakantie al bijna voorbij dus mag ik hem nu al spelen ik ga hem nu even instaleren. Bewerkt: 19 december 2009 door thegodfather91 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2009 Net een lekkere match Domination gespeeld op Quarry. Eerst dood > dan 6 kill streak > harrier strike > daardoor 8 kill streak > Pave Low die ik nog niet gebruikte > dan 10 kill streak > Chopper gunner waardoor ik 20 killstreak had, en dan nog even de Pave Low laten doen tot 29 > nog één keer dood > match afgelopen. Me dunkt dat de Pave Low beter is dan de Harrier Strike voor het behalen van een Nuke, alleen is ie minder makkelijk te halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2009 wie weet of ik nog een patch moet instellen ofzo?sorry maar ik kan gwn niet wachten tot hij klaar is met instaleren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2009 Hij zal eerst automatisch updates downloaden. Althans, dat is op de PC zo via Steam. Op consoles zal dat ook wel automatisch zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2009 2 Vrienden van me maken de hele tijd 18 man FFA matches aan op Rust. Hier maak je dan killstreaks van 18 en een aantal Chopper Gunners. Dingen als 100 op 30 zijn normaal geworden. Ben nu 1ste Prestige level 39. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2009 2 Vrienden van me maken de hele tijd 18 man FFA matches aan op Rust. Hier maak je dan killstreaks van 18 en een aantal Chopper Gunners. Dingen als 100 op 30 zijn normaal geworden. Ben nu 1ste Prestige level 39. 100 kills 30 dood is eigenlijk niet superieur, als je kijkt naar de 20/2 die mensen halen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2009 Welke gamemode is nou het beste om een Nuke te halen? Ik haal zat vaak een Chopper Gunner in verscheidene maps (Quarry en Afgah het meest) maar als ik dat ding dan eenmaal heb, maak ik er maximaal 10 kills mee (dus totaal 20-streak). Ik zie er echt te weinig (en zeg nou niet dat ze toevallig allemaal de Cold-Blooded perk aanhebben, dat doet bijna niemand). En meestal zitten ze echt op het veld (en dus niet in een grot of hangar). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2009 Welke gamemode is nou het beste om een Nuke te halen? Ik haal zat vaak een Chopper Gunner in verscheidene maps (Quarry en Afgah het meest) maar als ik dat ding dan eenmaal heb, maak ik er maximaal 10 kills mee (dus totaal 20-streak). Ik zie er echt te weinig (en zeg nou niet dat ze toevallig allemaal de Cold-Blooded perk aanhebben, dat doet bijna niemand). En meestal zitten ze echt op het veld (en dus niet in een grot of hangar). AC130 + 5 ml pure adrealine Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2009 Nog 5 levels en ik ben level 70. ik ga geen prestige doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2009 In vijf uurtjes 8 levels omhoog gegaan. Ik ben nu level 19, maar ik heb nog niet zoveel online gespeeld. Overigens is Team Deathmatch op Rust best wel wreed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.