Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Een keertje was ik bij een vriend en die had zo'n class met zo'n noob light machine gun, daarmee kan je heerlijk sprayen smile3.gif

Ik zag een gozer een kamertje ingaan, en ik wist dat die kamer geen andere uitgang had, dus ik vuur al voor ik in die kamer zit, en sprayde een heel magazine van een RPD leeg om 1 gozer te killen, heerlijke kill cam lijkt me dat emo.gif

En dat deed ik express, stel je voor dat mijn vriend een betere accuracy krijgt hoow.gifemo.gif

Wat is jullie accuracy eigenlijk? Mijne tikt nog net de 24% aan (23,90 ofzo)

Waar kan je dat zien?

Link to comment
Delen op andere websites

Een keertje was ik bij een vriend en die had zo'n class met zo'n noob light machine gun, daarmee kan je heerlijk sprayen smile3.gif

Ik zag een gozer een kamertje ingaan, en ik wist dat die kamer geen andere uitgang had, dus ik vuur al voor ik in die kamer zit, en sprayde een heel magazine van een RPD leeg om 1 gozer te killen, heerlijke kill cam lijkt me dat emo.gif

En dat deed ik express, stel je voor dat mijn vriend een betere accuracy krijgt hoow.gifemo.gif

Wat is jullie accuracy eigenlijk? Mijne tikt nog net de 24% aan (23,90 ofzo)

Waar kan je dat zien?

Baracks -> Leaderboards -> Accuracy

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er achter gekomen dat met lagg spelen soms best nog wel eens voordelen kan hebben :$

Iemand liep voorbij, ik schoot hem, en 5 sec later kreeg ik pas die punten :7 Handig om te campen :puh:

OF als ze stapje voor stapje langslopen (door de lagg) is ook makkelyk :puh:

Maar nee, zo ben ik niet, dit was eenmalig omdat ik aan het downloaden was :puh:

Edit: Random grenades are for pussy's!

Bewerkt: door flippie13
Link to comment
Delen op andere websites

Omg, noes D:

Mijn acuaracy is net naar 17% gegaan, omdat ik een heel potje lang met een LMG liep te sprayen als een gek. We hebben wel gewonnen, maar dat is omdat de vijand gewoon overal kogels rond ziet vliegen en niet durft te gaan lopen.

Ik ga eens MW2 op de PC werkend krijgen, kan ik kloten zonder dat mijn ratio's worden verneukt (want @ pc boeit het me niet).

LMG + scavenger. MHUAGAHAHAHAHAHAHA.

Link to comment
Delen op andere websites

Met burst fire (3 round is dat toch?) Kan je je accuracy ophoogkrikken, en meestal heeft elke kogel apart meer damage, 3x raken=dood.

M16a4 staat nu standaard op me killstreak class, omdat alle andere classes vol zijn.

(1. ACR red dot blue tiger

2. Tar-21 heartbeat + silencer red tiger

3. M21 EBR FMJ blue tiger

4. Riot + rangers akimbo

5. M16a4 Holographic urban)

De reden dat ik een red dot sight op me ACR heb is omdat ik dat gewoon fijn vind, kan je goed mee richten :) Maar dat is wel tijdelijk denk ik, want ik zet er binnenkort weer een ASOG scope + silencer op denk ik, alhoewel ik scavenger pro wel erg vind bevallen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...