Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Bannen natuurlijk. yep.gif Gelukkig nog niet veel hackers tegengekomen op de PC, behalve ééntje met een aimbot in m'n eigen team. Hij had niets dan headshots, en dan zie je zo in de kills list onderaan in 2 seconden 4 headshot kills van hem verschijnen. puh2.gif

Die is er dan vroeg bij. Ik ben zelf ook al 2 Wallhackers tegengekomen en ook als Wallhacker uitgescholden. (Ik sprayede door de muur met mn RPD omdat er iemand met Scrambler zat)

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb trouwens nog 3 vragen:

Hoe kan ik bij special ops lobby de missie O Cristo Tantodor ofzo op veteraan halen?

Ik kan bijna nooit met een vriend connecteren in Special ops lobby, dan krijgen we 2 nummers door elkaar en daarna krijgen we de melding: Lost Connection to the other player in the special ops lobby for 12 seconds... hoe los ik dit op?

En dan nog iets:

Hoe krijg ik een nuke kill? ik heb meestal dik 25 kills achter mekaar maar hij herkent me Precision airstike kills ofzo niet, altijd als ik 6 kills heb herkent die ze niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb trouwens nog 3 vragen:

Hoe kan ik bij special ops lobby de missie O Cristo Tantodor ofzo op veteraan halen?

Ik het begin campen en wachten tot ze niet meer komen, dan gaan lopen en NIET meteen op alles schieten dat beweegt, eerst kijken of het een civvie is. Er ligt ook een AA-12 in het begin met een Heartbeat Sensor; de blauwe stipjes zijn Civilians dus daar moet je niet op schieten.

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb trouwens nog 3 vragen:

Hoe kan ik bij special ops lobby de missie O Cristo Tantodor ofzo op veteraan halen?

Ik het begin campen en wachten tot ze niet meer komen, dan gaan lopen en NIET meteen op alles schieten dat beweegt, eerst kijken of het een civvie is. Er ligt ook een AA-12 in het begin met een Heartbeat Sensor; de blauwe stipjes zijn Civilians dus daar moet je niet op schieten.

Aan die tactiek heb ik nog nooit gedacht. Ik ging gewoon met m'n vriend als een rambo door die krotten heen rennen met een Desert Eagle in beide handen. Uiteindelijk hebben we het wel gehaald :)

Cheers

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er achter gekomen dat met lagg spelen soms best nog wel eens voordelen kan hebben :$

Iemand liep voorbij, ik schoot hem, en 5 sec later kreeg ik pas die punten :7 Handig om te campen :puh:

OF als ze stapje voor stapje langslopen (door de lagg) is ook makkelyk :puh:

Maar nee, zo ben ik niet, dit was eenmalig omdat ik aan het downloaden was :puh:

Edit: Random grenades are for pussy's!

(video)

Is het je ook opgevallen dat er een mogelijkheid is om als je dood gaat nog op de grond liggend met je pistool dood te bloeden?

Als je iemand neerschiet die dit heeft, en hij valt op de grond met zn pistool (Levend dus) en jij rent weg, gaat hij niet meteen dood.

Dus het hoeft niet dood de lagg te komen!

(...)

Hoe krijg ik een nuke kill? ik heb meestal dik 25 kills achter mekaar maar hij herkent me Precision airstike kills ofzo niet, altijd als ik 6 kills heb herkent die ze niet.

Nou, je airstrike kills tellen niet mee als killstreak...

Bewerkt: door Twister24
Link to comment
Delen op andere websites

En dan nog iets:

Hoe krijg ik een nuke kill? ik heb meestal dik 25 kills achter mekaar maar hij herkent me Precision airstike kills ofzo niet, altijd als ik 6 kills heb herkent die ze niet.

Heb je die wel als Killstreak ingesteld (Callsign & Killstreaks --> Killstreaks --> Helemaal onderaan)? En kijk anders eens bij Barracks --> Leaderboards --> Kills. In het rechtse rijtje staat je streak. Is die hoger dan 25? Zo niet, heb je nog nooit een streak van 25 gehad dus. Airstrike kills zou hij wel moeten herkennen.

Ik heb gister een Nuke gekregen, bij Sabotage in Wasteland. Volledig stealth snipen ftw! :D Het grappige was dat ik net een Harrier had, die meteen uit de lucht werd geschoten. Toen had er een kereltje van de tegenstander een package (die uit de lucht wordt gegooid). Ik zag dat ding vallen en hem eropaf lopen. Dus ik schiet hem en pak die package, en daar zat dus ook een Harrier in. Dus een Chopper Gunner, en toen stond ik al op 23. Hiephoi! Nuke.png

Link to comment
Delen op andere websites

TIP voor een hoge knive killstreak:

Neem een SMG+ Handgun

Marathon Pro

Lightweight Pro

Commando Pro

Zorg ervoor dat je een Care Package krijgt maar gebruik hem NIET. Neem de marker in je hand en je rent enorm snel. Zo kan je zigzaggend op een enemy afrennen en hem dan kniven. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...