Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Ik ben er achter gekomen dat met lagg spelen soms best nog wel eens voordelen kan hebben :$

Iemand liep voorbij, ik schoot hem, en 5 sec later kreeg ik pas die punten :7 Handig om te campen :puh:

OF als ze stapje voor stapje langslopen (door de lagg) is ook makkelyk :puh:

Maar nee, zo ben ik niet, dit was eenmalig omdat ik aan het downloaden was :puh:

Edit: Random grenades are for pussy's!

haha is het je ook opgevallen dat fight against granade spam afgekort word met "fags"? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, nog niet eigenlijk :7

Maar goed, vandaag een geniaal potje gedaan. Ik kom halverwege binnen op Derail, ik schiet een paar mensen neer, ik denk zo van 'Hé, dit gaat best lekker.' Dus een Harrier ingeroepen. Precies goed gegokt want ik had 4 kills met de bommen alleen al. Hoppa, Chopper Gunner. Eventjes rustig wachten totdat de Harrier zijn werk heeft gedaan, daarna de CG doen. Nou, ik begin dus. Ging zo heerlijk. En toen ineens de Killcam. Ik dacht echt van NEEEEEEEEEEEE. Ik had 21 kills en 0 deaths, maar ik zat pas heel kort in die CG, dus als die match echt iets langer was geweest, dan had ik mijn eerste Nuke gehad :O Aan de ene kant was ik best wel blij met de 21/0 (wiskundig kan dat niet eens :puh:) maar aan de andere kant was ik echt zo dicht bij. Echt balen. En als iemand mij niet geloofd, ik heb foto's ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik werdt afgeschoten door een debiel met zijn stomme k*t ACR nadat ik een halve magazijn van mijn AUG door die ************ en dat deed hem niets. Ik had toen een 24 killstreak, als hij naast mij had gezeten dan had ik hem echt iets aangedaan. :duh:

Dit zijn mijn classes:

Death streak: Final Stand

Killstreaks:

Harrier

Copper Gunner

Nuke

1) Favoriete Class

AK-47 FMJ, Red Tiger (ik heb bijna Fall :dans: )

Stinger

Stunx2 Semtex

Scavanger Pro

Stopping Power Pro

Commando Pro, no falling damage is gewoon zo heerlijk, het is eigenlijk weer iets wat me aan Halo doet denken (de andere zijn akimbo en hearthbeat sensor)

2)

AK-47 silencer, red tiger

Stinger

Stunx2 Semtex

Scavanger Pro

Cold Blooded

Commando Pro

3)

AUG HBAR Grip, Urban

Stinger

Stunx2 Semtex

Scavanger Pro

Stopping Power Pro

Commando Pro

4)

ACR Holographic, Blue tiger

Stinger

Stunx2 Semtex

Scavanger Pro

Stopping Power Pro

Commando Pro

5)

Barret .50 cal FMJ, woodland

TMP Red dot

Stunx2 Claymore

Scavanger Pro

Stopping Power Pro

Commando Pro

Callsign:

Title: Global Thermonuclear War

Emblem: Die groene kernbom die je krijgt voor de winnig kill met de Chopper gunner te halen (dat denk ik tenminste)

EDIT: Het beste aan die F.A.G.S. video is dat het gemaakt is door IW. :cab:

Bewerkt: door Vercetti24
Link to comment
Delen op andere websites

Als je in de aller eerste missie met The Pit hebt voltooid, dan krijg je een schermpje. Daar staat welk niveau jij kunt kiezen. Er is er altijd eentje die aanbevolen is, en de 3 andere zijn rood, maar wel selecteerbaar. Dus dan Veteran kiezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je in de aller eerste missie met The Pit hebt voltooid, dan krijg je een schermpje. Daar staat welk niveau jij kunt kiezen. Er is er altijd eentje die aanbevolen is, en de 3 andere zijn rood, maar wel selecteerbaar. Dus dan Veteran kiezen.

Dat dacht ik dus al, dus ook gewoon via New Game?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je in de aller eerste missie met The Pit hebt voltooid, dan krijg je een schermpje. Daar staat welk niveau jij kunt kiezen. Er is er altijd eentje die aanbevolen is, en de 3 andere zijn rood, maar wel selecteerbaar. Dus dan Veteran kiezen.

Dat dacht ik dus al, dus ook gewoon via New Game?

Ja :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt het dat er zo'n prestige 10 hack is voor ps3? Ik zie de laatste tijd vaak mensen lopen met een prestige 10 emblem, maar meestal zijn die dan best wel noob (heel magazijn om 1tje te doden? Dat doe je toch niet als je lvl 700 bent? :7)

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt het dat er zo'n prestige 10 hack is voor ps3? Ik zie de laatste tijd vaak mensen lopen met een prestige 10 emblem, maar meestal zijn die dan best wel noob (heel magazijn om 1tje te doden? Dat doe je toch niet als je lvl 700 bent? emo.gif)

Er zijn al best wel veel Prestige 10 hacks uitgekomen. Op de 2de dag dat CoD uitkwam zag ik iemand die al Prestige 10 was. :7 Ik zie ook mensen die zijn nog LVL 55(ofzoiets) en die hebben al het Prestige 10 emblem.

Link to comment
Delen op andere websites

MW2 begint er minder leuk om te worden. Zit het in S&D helemaal vol met prestige-10 hackers. En als je ze dan neerschiet krijg je berichten dat je een "fucking noob" en "camper" bent en lopen te op te scheppen dat ze een hogere rang hebben dan jou en dan nog totaal ontkennen dat ze hebben gehacked. Iedereen bannen of terugzetten naar rank 0. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Bannen natuurlijk. :Y Gelukkig nog niet veel hackers tegengekomen op de PC, behalve ééntje met een aimbot in m'n eigen team. Hij had niets dan headshots, en dan zie je zo in de kills list onderaan in 2 seconden 4 headshot kills van hem verschijnen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...