Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Ik heb eventjes gauw gespeeld met een crack erover, telkens dus maar 2 minuten spelen, en heb eindelijk level 4 gehaald om te kijken wat create a class inhoud in MW2, tot mijn verbazing :O

M9 pas op level 49? bij CoD 4 kon je hem gelijk selecteren :S

Barett .50 gelijk in het begin? eerst moest je bij level 50 ofzo zijn voor die gun en nu krijg je hem direct.

Maarja, wachten tot kerstavond, dan krijg ik mijn MW2 PC versie op me schoot geworpen, helaas mocht ik niet stiekem me cd key bekijken :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

MW2 op Xbox lijkt me zwaar verneukt te zijn. Ik wist niet dat je dat zo hard kon modden en hacken. :puh:

Enkel de speedhack is actief, modden zou inhouden je controller veranderen zodat je sneller kan schieten met je handgun. Maar verder is dat wat op de xbox gebeurt gewoon geglitch, gewoon die ontiegelijke slordige fouten van IW. Dat is ook de reden dat ik MW2 niet meer actief speel, gewoon al die glitches en al dat geboost e.d is gewoon niet leuk. En kom je dan wel in een normale match zit iedereen non-stop te campen.

Link to comment
Delen op andere websites

MW2 op Xbox lijkt me zwaar verneukt te zijn. Ik wist niet dat je dat zo hard kon modden en hacken. :puh:

Enkel de speedhack is actief, modden zou inhouden je controller veranderen zodat je sneller kan schieten met je handgun. Maar verder is dat wat op de xbox gebeurt gewoon geglitch, gewoon die ontiegelijke slordige fouten van IW.

Fout! Dit is de 10th Prestige mod:

http://www.youtube.com/watch?&v=-ivg6oBl5UA

<-- Waarom werkt de media bb niet?

Dat Private Match gedoe is wel een glitch, samen met de 2×XP glitch.

Dit is een mod.

De 2× speed en de Prestige dingen zijn wel mods. Deze worden op de chip in de 360 zelf gemaakt. Als iemand 2× speed heeft en hij invite mensen naar een Private Match, en hij host de match, krijgen alle andere in die match ook 2× speed. De hele game blijft nu 2× speed totdat je niet meer de host bent van welk potje dan ook of totdat je je Xbox uitzet.

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb sinds gisteren de platinum trophy van Modern Warfare 2 gehaald. :)

Ik heb die trophy niet gekregen waarbij je minder dan 30 seconden over die parkour moet doen terwijl ik 29.7 seconden had

Misschien word het afgerond? Ik had 29,2 en kreeg hem gewoon. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb sinds gisteren de platinum trophy van Modern Warfare 2 gehaald. :)

Ik heb die trophy niet gekregen waarbij je minder dan 30 seconden over die parkour moet doen terwijl ik 29.7 seconden had

Trouwens, als je 'em boven de 30s haalt en toch genoeg accuracy hebt gaat er tijd af zodat je wel met gemak onder de 30s kunt komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb sinds gisteren de platinum trophy van Modern Warfare 2 gehaald. :)

Ik heb die trophy niet gekregen waarbij je minder dan 30 seconden over die parkour moet doen terwijl ik 29.7 seconden had

Trouwens, als je 'em boven de 30s haalt en toch genoeg accuracy hebt gaat er tijd af zodat je wel met gemak onder de 30s kunt komen.

Ik denk dat 29,7 zijn tijd was, want onder de 30 seconden het parkour lopen zonder die accuracy lijkt mij onmogelijk. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Anders probeer je het gewoon met een vriend, dan haal je zonder te oefenen makkelijk die trophy. En als er niemand online is doe je het alleen, ook niet zo moeilijk. Je hoeft er alleen voor te zorgen dat je zo vaak mogelijk 2 enemies raakt met 1 kogel en dan ren je er zo doorheen.

Link to comment
Delen op andere websites

Anders probeer je het gewoon met een vriend, dan haal je zonder te oefenen makkelijk die trophy. En als er niemand online is doe je het alleen, ook niet zo moeilijk. Je hoeft er alleen voor te zorgen dat je zo vaak mogelijk 2 enemies raakt met 1 kogel en dan ren je er zo doorheen.

Als je de PITT in specials ops doe en je heb hem onder de 30 seconden krijg je de trophy volgens mij niet. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nieuwe speeltjes ontdekt :O

Intervention, had ik nog nooit mee gespeelt maar damn, wat is die fijn :D

En model 1887, gister vrijgespeeld, na 4 potjes al bijna 50 kills mee, heerlijke dingen :)

Doet iemand hier trouwens ook aan quick scope? Ik zit dat nu te oefenen en het werkt best wel fijn, en het ziet er ook wel pro uit eigenlijk :$

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren voor het eerst een Nuke geselecteerd als killstreak, en in een van de eerste potjes was het al direct raak, en het was nog verdomd simpel ook.

Je moet gewoon de Harrier Strike en Chopper Gunner kiezen als 7 & 11 killstreak. Eenmaal het je lukt de Harrier Strike te behalen heb je mits je een goede open map hebt (zoals Afghan en Wasteland) eigenlijk al bijna de nuke gehaald. Gewoon de Harrier Strike 4 kills laten maken, en dan met de Chopper Gunner kan je de overige kills maken tot de Nuke.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik merk eigenlijk niks na die update van 18 december, waar zogenaamd de range + damage van de Model 1887 gereduced zou zijn, ik ben nou lvl 38 2de prestige en was op de 20ste nog lvl 70 1ste prestige, en ik merkte echt geen verschil met de range voor en na? Eigenlijk speel ik vooral met UMP45, FAMAS & Intervention, dat zijn gewoon echt heerlijke wapens.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...