Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:
Die drie spellen die ervoor liggen zullen een stuk hogere replaywaarde hebben dan de huidige spellen, ook al zijn die spellen oud en hebben ze niet zo'n hele geweldige graphics, ze blijven toch wel goed, als het aan mij lag had ik nu nog een SNES :Y Binnenkort maar eens voor kijken :puh:

ik heb thuis nog een snes liggen maar ik doe daar niks mee

Geplaatst:
>>> Door Ikkes: *Kuch* ontopic aub *kuch* :roll: <<<

Omdat je het zo lief vraagt :puh:

Maare, komen die kut perks als martydom enzo weer terug? en die klote heli's, en airstrikes?

Ik hoop ook niet dat er voertuigen komen, dan ga ik wel Battlefield ofzo spelen.

Geplaatst:
ik heb groot nieuws modern warfare 2 gaat toch weer call of duty heten

kijk maar http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=214548

ik zag hem net ook in het Nederlands staan http://www.pu.nl/headlines/Call_of_Duty_te..._2.aspx?id=1466

Al heet het shitty shooter, als het maar een vette game wordt.

Hoop trouwens dat als de 'host' het spel verlaat, er gewoon doorgespeeld kan worden. En dat als je bij Leaderboards --> Kills kijkt, er op de Kill/death rate wordt gesorteerd, en niet op het aantal kills. Ik ben wel benieuwd hoeveelste ik daarmee sta bij CoD 4. :D

Geplaatst:
ik heb groot nieuws modern warfare 2 gaat toch weer call of duty heten

kijk maar http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=214548

ik zag hem net ook in het Nederlands staan http://www.pu.nl/headlines/Call_of_Duty_te..._2.aspx?id=1466

Je was me voor :) . ik wou het net posten. Ik vind het trouwens maar goed dat het cod heet. Het heeft een erg sterke naam gekregen.

Nu nog even hopen dat Treyarch nu met hun poten van cod afblijven en zelf iets gaan verzinnen en maken. :)

Geplaatst:
Je was me voor :) . ik wou het net posten. Ik vind het trouwens maar goed dat het cod heet. Het heeft een erg sterke naam gekregen.

Nu nog even hopen dat Treyarch nu met hun poten van cod afblijven en zelf iets gaan verzinnen en maken. :)

waarom ik vind dat treyarch goed werk heeft geleverd :Y

Geplaatst:

waarom ik vind dat treyarch goed werk heeft geleverd :Y

Treyarch heeft veel techniek etc. van infinity ward gejat, vandaar de ruzie.

Mededeling: De Game ''Call of duty: Modern Warfare 2'' heet toch weer gewoon ''Modern Warfare 2''. Die gasten weten ook niet wat ze willen :N

Bron

Geplaatst:

het wordt steeds raarder, straks zeggen ze nog dat hij geen naam heeft en dat hij gewoon 2 gaat heetten :duh:

Geplaatst: (bewerkt)

ach maakt mij het uit hoe ie gaat heten, al heet ie oma Betty's koekjesgame :D , als het maar een top game wordt... ( overigens; die airstrikes, uav jammer en chopper mogen er van mij uit )

grtz,

Commando

Bewerkt: door commando
Geplaatst:
ach maakt mij het uit hoe ie gaat heten, al heet ie oma Betty's koekjesgame :D , als het maar een top game wordt... ( overigens; die airstrikes, uav jammer en chopper mogen er van mij uit )

grtz,

Commando

van mij moet zeker de chopper er uit en zeker geen honden als in call of duty 5

Geplaatst:

jah, ik wordt er zelf ook gek van , van die perks ook hoor, maar daar zie ik soms nog wel grappigheid in ( soms ook niet =D )

Geplaatst:

Ikkes kan jij dan het 'Call of Duty' uit de naam van het topic laten, bedankt :)

ONTOPIC: ze zullen denk ik perks als Martydoom er gewoon inlaten, omdat dat gewoon de standaard perks zijn, ze kopieren die gewoon van CoD 4 en CoD 5 en voegen er wat nieuwe perks aan toe. Ook gaan ze het zelfde doen met de wapens, alles kopieren van CoD 4 (ook de p90) en voegen er wat nieuwe aan toe. alleen nieuwe maps en misschien een paar goede van CoD 4, want zo was het ook met Rainbow SIX vegas en Rainbow SIX vegas 2, maarja, dan ga ik weer offtopic...

(Dit alles is wat ik denk)[/font]

Stanboy96 :cya:

>>> Door Ikkes: Ik wacht nog op een officiële bevestiging van Infinity Ward of Activision omtrent de naam ;) <<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...