Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Ik zie het al gebeuren, menselijke schilden. Dat zal dan ook vast in de multiplayer zitten, geweldig. Als dan iedereen met schilden rondloopt of met stenen begint te gooien. Ik heb niks met de gameplay van MF1, ik zou dat gewoon terug zien. Alles kapot lijkt me ook niks, waar zitten hun en jij dan? En voertuigen, NO WAY. Ik heb me nooit zo geïrriteerd aan een codgame als bij cod5.

De iedeeen van menselijke scheelden en gebouwen kapot zijn echt geen slechte ideeen. Maar dat is gewoon geen COD. GOW is wat langzamer en daar is menselijke scheelden dus wel strak. maar cod is meer een snelle game vind ik

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie het al gebeuren, menselijke schilden. Dat zal dan ook vast in de multiplayer zitten, geweldig. Als dan iedereen met schilden rondloopt of met stenen begint te gooien. Ik heb niks met de gameplay van MF1, ik zou dat gewoon terug zien. Alles kapot lijkt me ook niks, waar zitten hun en jij dan? En voertuigen, NO WAY. Ik heb me nooit zo geïrriteerd aan een codgame als bij cod5.

De iedeeen van menselijke scheelden en gebouwen kapot zijn echt geen slechte ideeen. Maar dat is gewoon geen COD. GOW is wat langzamer en daar is menselijke scheelden dus wel strak. maar cod is meer een snelle game vind ik

Precies! Ik wist niet waar het aan lag, maar (menselijke) scheelden lijkt me gewoon geen goed idee. En dat is inderdaad, omdat je met CoD gewoon heel veel snelheid in het spel hebt. Je behaalt de beste scores als je je constant verplaatst en niet blijft hangen op dezelfde plek. Bovendien hoef je een tegenstander niet veel te raken om hem te doden, wat die snelheid nog bevordert. Vooral in Hardcore mode bij CoD4. Dat is echt geweldig. Derde reden dat het zo snel is, is het makkelijke richten. Als iemand aan de rand van je beeldscherm staat, kan je je vizier vrij snel daar heen verplaatsen, Killzone 2 is een goed voorbeeld bij waar dat niet kan, daar heb je veel minder snelheid. Ten slotte, kan je door muren en andere materialen heen schieten, je kan je niet goed verschuilen achter een muurtje, want dan schieten ze er gewoon doorheen. Je moet dus snel handelen, anders ben je gezien.

Scheelden gebruiken (menselijk of niet) lijkt me dus geen goed idee. Net als voertuigen, het past gewoon niet in de geweldige gameplay van CoD. Je verplaatst je in een voertuig weliswaar sneller, maar je kan in een duel bij wijze van spreken gewoon wegrijden. Dat haalt de snelheid eruit.

Gebouwen die kapot kunnen is al helemaal geen goed idee. Het klinkt natuurlijk wel heel vet, maar het bevordert de gameplay toch niet? Je zit meestal in relatief kleine maps, dus als er dan 3 huizen opgeblazen worden, hou je niet veel meer over hè? Zit je constant na 2 minuten in een woestijnachtig gebied. Alhoewel ze het wel kunnen maken dat bepaalde muren kapot kunnen, maar dan moeten ze er voor zorgen dat iedereen maar heel beperkt gebruik kan maken met wapens die daarvoor zorgen. Bijvoorbeeld, een raketaanval, die bepaalde delen van het leven deels vernietigd, na een 10 kill streak.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie het al gebeuren, menselijke schilden. Dat zal dan ook vast in de multiplayer zitten, geweldig. Als dan iedereen met schilden rondloopt of met stenen begint te gooien. Ik heb niks met de gameplay van MF1, ik zou dat gewoon terug zien. Alles kapot lijkt me ook niks, waar zitten hun en jij dan? En voertuigen, NO WAY. Ik heb me nooit zo geïrriteerd aan een codgame als bij cod5.

De iedeeen van menselijke scheelden en gebouwen kapot zijn echt geen slechte ideeen. Maar dat is gewoon geen COD. GOW is wat langzamer en daar is menselijke scheelden dus wel strak. maar cod is meer een snelle game vind ik

Precies! Ik wist niet waar het aan lag, maar (menselijke) scheelden lijkt me gewoon geen goed idee. En dat is inderdaad, omdat je met CoD gewoon heel veel snelheid in het spel hebt. Je behaalt de beste scores als je je constant verplaatst en niet blijft hangen op dezelfde plek. Bovendien hoef je een tegenstander niet veel te raken om hem te doden, wat die snelheid nog bevordert. Vooral in Hardcore mode bij CoD4. Dat is echt geweldig. Derde reden dat het zo snel is, is het makkelijke richten. Als iemand aan de rand van je beeldscherm staat, kan je je vizier vrij snel daar heen verplaatsen, Killzone 2 is een goed voorbeeld bij waar dat niet kan, daar heb je veel minder snelheid. Ten slotte, kan je door muren en andere materialen heen schieten, je kan je niet goed verschuilen achter een muurtje, want dan schieten ze er gewoon doorheen. Je moet dus snel handelen, anders ben je gezien.

Scheelden gebruiken (menselijk of niet) lijkt me dus geen goed idee. Net als voertuigen, het past gewoon niet in de geweldige gameplay van CoD. Je verplaatst je in een voertuig weliswaar sneller, maar je kan in een duel bij wijze van spreken gewoon wegrijden. Dat haalt de snelheid eruit.

Gebouwen die kapot kunnen is al helemaal geen goed idee. Het klinkt natuurlijk wel heel vet, maar het bevordert de gameplay toch niet? Je zit meestal in relatief kleine maps, dus als er dan 3 huizen opgeblazen worden, hou je niet veel meer over hè? Zit je constant na 2 minuten in een woestijnachtig gebied. Alhoewel ze het wel kunnen maken dat bepaalde muren kapot kunnen, maar dan moeten ze er voor zorgen dat iedereen maar heel beperkt gebruik kan maken met wapens die daarvoor zorgen. Bijvoorbeeld, een raketaanval, die bepaalde delen van het leven deels vernietigd, na een 10 kill streak.

Ik ben het zóóó met je eens, je hebt inderdaad gelijk. en dat laatste lijkt met dan wel weer vet, maak ze kunnen het ook zo maken: Bij een 10 kill streak dat je een scherm krijg van de map en dan kan je op één plaats een bom laten ontploffen zodat er wat instort (deze plekken (een stuk of 5 ofso, ligt aan de grote van de map) moeten vooraf ingesteld zijn) zo zal het wel leuk zijn, en kan je goed bugs mijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Even dat je het weet: DIT WORDT GEEN CALL OF DUTY!!!

Treyarch (maker van OA COD 3 en COD 5) en infinity ward (maker van OA COD 1, 2 en 4) hebben flinke ruzie gehad.

ifinity ward gaat nu verder met de Modern warfare 2 serie, wat dus een nieuwe serie word.

Treyarch gaat verder met de COD serie, en ik kan nu al voorspellen dat ze het gaan verprutsen, TA staat niet echt geweldig bekend.

MF2 lijkt me erg vet en ik denk dat ik hem dan ook wel ga kopen :) .

Link to comment
Delen op andere websites

ja nee scheit aan dat pokke treyarch man die hebben de slechtste games gemaakt.

en zij verdienen het niet om de Call of duty series te maken.

Wel, Cod 3 en Cod: World At War zijn een paar van mijn favoriete game's.

Dus zo slecht vind ik Treyarch niet hoor.

En wat is nu een Call Of Duty zonder de naam 'Call Of Duty' ervoor? :7

Toch wel spijtig dat Infinity Ward afstand neemt van de reeks Call Of Duty.

Link to comment
Delen op andere websites

ja nee scheit aan dat pokke treyarch man die hebben de slechtste games gemaakt.

en zij verdienen het niet om de Call of duty series te maken.

Wel, Cod 3 en Cod: World At War zijn een paar van mijn favoriete game's.

Dus zo slecht vind ik Treyarch niet hoor.

En wat is nu een Call Of Duty zonder de naam 'Call Of Duty' ervoor? :7

Toch wel spijtig dat Infinity Ward afstand neemt van de reeks Call Of Duty.

Toch had infinity ward beter de COD reeks voort gedaan want zij hebben veel meer COD's gemaakt. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

ja nee scheit aan dat pokke treyarch man die hebben de slechtste games gemaakt.

en zij verdienen het niet om de Call of duty series te maken.

Wel, Cod 3 en Cod: World At War zijn een paar van mijn favoriete game's.

Dus zo slecht vind ik Treyarch niet hoor.

En wat is nu een Call Of Duty zonder de naam 'Call Of Duty' ervoor? :7

Toch wel spijtig dat Infinity Ward afstand neemt van de reeks Call Of Duty.

Toch had infinity ward beter de COD reeks voort gedaan want zij hebben veel meer COD's gemaakt. :Y

ik ben het met elias eens dat ik cod 3 en cod 5 beter vind dan cod 4 maar ik vind cod 2 nog steeds een van de beste spellen op de ps3

Link to comment
Delen op andere websites

Cod5 is een leuke game, maar toch val ik telkens terug op Cod4. Dat komt gewoon omdat die beter is dan cod5 natuurlijk. Cod4 is gewoon grafisch heel goed, maar ook de gamplay is veel leuker als Cod5. Ik ben die 2e wereld oorlog ondertussen wel beu moet ik zeggen. Daarin bracht MW1 verandering in, ik vind dat infinnty het meer verdient om de codserie over te nemen..

Link to comment
Delen op andere websites

Bij CoD 4 vind ik de graphics lelijker maar de filmpjes leuker. Maar bij CoD 5 is de multyplayer veel leuker vooral met de mappack!

Modern Warfare 2 wordt vast wel leuker en mooier dan CoD 5 denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

ja nee scheit aan dat pokke treyarch man die hebben de slechtste games gemaakt.

en zij verdienen het niet om de Call of duty series te maken.

Wel, Cod 3 en Cod: World At War zijn een paar van mijn favoriete game's.

Dus zo slecht vind ik Treyarch niet hoor.

En wat is nu een Call Of Duty zonder de naam 'Call Of Duty' ervoor? :7

Toch wel spijtig dat Infinity Ward afstand neemt van de reeks Call Of Duty.

Ze hebben juist zo'n ruzie gekregen, omdat infinity ward veel kennis, mensen, engine ect. aan Treysrch moesten geven voor COD Waw. Eigenlijk is Cod WAW dus helemaal niet door Treyarch gemaakt, eigelijk zijn alleen de levels en maps door Treyarch gemaakt, de techniek hebben ze gewoon gejat.

Maar ik vind het ook erg zonde dat Ifinity ward afstand doet van de met diamanten belegde, gouden troon. Treyarch kan gewoon niet zo mooie games maken, dus ben ik ook bang dat dit het einde is van de COD serie. Maar zie het positief: Het is het begin van de Modern Warfare serie :) .

Link to comment
Delen op andere websites

ja nee scheit aan dat pokke treyarch man die hebben de slechtste games gemaakt.

en zij verdienen het niet om de Call of duty series te maken.

Wel, Cod 3 en Cod: World At War zijn een paar van mijn favoriete game's.

Dus zo slecht vind ik Treyarch niet hoor.

En wat is nu een Call Of Duty zonder de naam 'Call Of Duty' ervoor? :7

Toch wel spijtig dat Infinity Ward afstand neemt van de reeks Call Of Duty.

Ze hebben juist zo'n ruzie gekregen, omdat infinity ward veel kennis, mensen, engine ect. aan Treysrch moesten geven voor COD Waw. Eigenlijk is Cod WAW dus helemaal niet door Treyarch gemaakt, eigelijk zijn alleen de levels en maps door Treyarch gemaakt, de techniek hebben ze gewoon gejat.

Maar ik vind het ook erg zonde dat Ifinity ward afstand doet van de met diamanten belegde, gouden troon. Treyarch kan gewoon niet zo mooie games maken, dus ben ik ook bang dat dit het einde is van de COD serie. Maar zie het positief: Het is het begin van de Modern Warfare serie :) .

ik wil niet veel zeggen maar call of duty 5 is iets van 7 miljoen keer verkocht en dat vind ik niet weinig

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...