Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Het heet btw geen Call of Duty meer, maar alleen Modern Warfare 2. Nergens zijn logo's van COD te zien en hij is ook aangekondigd als Modern Warfare 2. Check http://www.psonly.nl/nieuws/19708/CoD:_MW_...dern_Warfare_2/ voor meer informatie

Toch raar, dan hadden ze beter het 'Modern Warfare' kunnen vervangen, door Modern Combat of iets in die richting. Want nu lijkt het alsof het geen Call of Duty meer is.

Maar ik verlang er wel naar. Teaser Trailer is leuk, maar zegt natuurlijk nog niks over de kwaliteit van het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Het heet btw geen Call of Duty meer, maar alleen Modern Warfare 2. Nergens zijn logo's van COD te zien en hij is ook aangekondigd als Modern Warfare 2. Check http://www.psonly.nl/nieuws/19708/CoD:_MW_...dern_Warfare_2/ voor meer informatie

Toch raar, dan hadden ze beter het 'Modern Warfare' kunnen vervangen, door Modern Combat of iets in die richting. Want nu lijkt het alsof het geen Call of Duty meer is.

Maar ik verlang er wel naar. Teaser Trailer is leuk, maar zegt natuurlijk nog niks over de kwaliteit van het spel.

'Modern Combat' is een uitbreidingspakket van Battlefield 2, dus dat zal wel heel misplaatst staan. :puh: Ik kijk iig uit naar nog een nieuwe Modern Warfare! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het heet btw geen Call of Duty meer, maar alleen Modern Warfare 2. Nergens zijn logo's van COD te zien en hij is ook aangekondigd als Modern Warfare 2. Check http://www.psonly.nl/nieuws/19708/CoD:_MW_...dern_Warfare_2/ voor meer informatie

Toch raar, dan hadden ze beter het 'Modern Warfare' kunnen vervangen, door Modern Combat of iets in die richting. Want nu lijkt het alsof het geen Call of Duty meer is.

Maar ik verlang er wel naar. Teaser Trailer is leuk, maar zegt natuurlijk nog niks over de kwaliteit van het spel.

'Modern Combat' is een uitbreidingspakket van Battlefield 2, dus dat zal wel heel misplaatst staan. :puh: Ik kijk iig uit naar nog een nieuwe Modern Warfare! :)

Ja idd. maar we zullen nog wat meer dan 7 maanden moeten wachten :N

Link to comment
Delen op andere websites

Speelt COD: MW 2 zich in Brazilië af?

Volgens sommige wel, dit is nog niet bevestigd.

Ik denk dat het zich afspeelt in Irak, het zal wel mooi zijn ^_^

EDIT: nee ik denk toch geen Irak..

Bewerkt: door SpookHuis
Link to comment
Delen op andere websites

Speelt COD: MW 2 zich in Brazilië af?

Volgens sommige wel, dit is nog niet bevestigd.

Ik denk dat het zich afspeelt in Irak, het zal wel mooi zijn ^_^

EDIT: nee ik denk toch geen Irak..

In het filmpje was niks over Irak te zien, maar het zou wel kunnen, maar ik denk het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

- Het heet geen Call of Duty Meer. Gewoon Modern Warfare 2

- Het verhaal speelt zich af in het midden-oosten.

- The little bird is 1 van de helicopters.

Er zijn PERKS gevonden!

Pauze op 1:11 ergens en druk op analyze. zoom in ergens in het midden.

Je kan:

Stopping power zien.

Extreme Conditioning

(2x RPG of 2x Knives??)

Dominator Perk ( Nieuwste perk )(DENK IK!)

l-> Dominator Perk houd in dat je na de 7 killstreak weer uav airstrike Heli kan hebben enzo.

BV: 3 is UAV - 5 Airstrike - 7 Helicopter - 10 UAV enzodoor.

- Een link met screenshots:

http://www.gamesradar.com/f/secrets-of-the...032617350421062

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk erg uit naar deze game. Deeltje een heb ik helemaal kapot gespeeld en is nu ook nog regelmatig terug te vinden in mijn PS3. Nu hopen dat Infinity Ward de verwachtingen waar kan maken.

Tevens laat ik de titel nog even "CoD: Modern Warfare 2" totdat er definitief duidelijkheid is omtrent de titel, mij lijkt het namelijk erg onwaarschijnlijk dat men de "CoD" echt weglaat, het is immers de merknaam en een van de redenen voor mensen tot aanschaf over te gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk erg uit naar deze game. Deeltje een heb ik helemaal kapot gespeeld en is nu ook nog regelmatig terug te vinden in mijn PS3. Nu hopen dat Infinity Ward de verwachtingen waar kan maken.

Tevens laat ik de titel nog even "CoD: Modern Warfare 2" totdat er definitief duidelijkheid is omtrent de titel, mij lijkt het namelijk erg onwaarschijnlijk dat men de "CoD" echt weglaat, het is immers de merknaam en een van de redenen voor mensen tot aanschaf over te gaan.

Ok, is goed :)

>>> Door Ikkes: Mooi :puh: , maar het is niet de bedoeling om dit soort posts te plaatsen, valt namelijk onder de categorie spammen ;) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop juist niet dat hij 10 November komt ik heb net Call of Duty World at War gekocht heb geen zin in een nieuwe moet ik helemaal opnieuw beginnen. :duh:

Van mij mag hij gewoon later komen!

Edit: Nee doe maar gewoon 10 November November duurt nog heel lang vandaar.

Bewerkt: door Zaahed
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop juist niet dat hij 10 November komt ik heb net Call of Duty World at War gekocht heb geen zin in een nieuwe moet ik helemaal opnieuw beginnen. :duh:

Van mij mag hij gewoon later komen!

Edit: Nee doe maar gewoon 10 November November duurt nog heel lang vandaar.

Ik vind net dat hij eerder moet komen!! Ook al heb je Cod WaW gekocht, deze heb je zo uitgespeeld (als je geen prestige doet), en wat zou het, je kan toch ook wachten met het kopen van MW2, je hoeft hem toch niet op de dag van release te kopen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...