commando Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 nice vid , beetje kort alleen Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 >>> Door Ikkes: *Kuch* ontopic aub *kuch* <<< Omdat je het zo lief vraagt Maare, komen die kut perks als martydom enzo weer terug? en die klote heli's, en airstrikes? Ik hoop ook niet dat er voertuigen komen, dan ga ik wel Battlefield ofzo spelen. De martydom perk is juist super goed. En btw: ik vindt de honden van de call of duty Waw irritanter dan heli's daar kan je teminste nog voor schuilen. Btw: In Battlefield zitten ook voertuigen. EN das nog irritanter omdat die voertuigen huizen of andere dingen kapot kunnen maken, zodat je geen cover meer hebt. Reageren
FerryN Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 >>> Door Ikkes: *Kuch* ontopic aub *kuch* <<< Omdat je het zo lief vraagt Maare, komen die kut perks als martydom enzo weer terug? en die klote heli's, en airstrikes? Ik hoop ook niet dat er voertuigen komen, dan ga ik wel Battlefield ofzo spelen. De martydom perk is juist super goed. En btw: ik vindt de honden van de call of duty Waw irritanter dan heli's daar kan je teminste nog voor schuilen. Btw: In Battlefield zitten ook voertuigen. EN das nog irritanter omdat die voertuigen huizen of andere dingen kapot kunnen maken, zodat je geen cover meer hebt. Marty is een noobperk En daarom juist, als ik met voertuigen wil spelen ga ik wel BF doen Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 BF 2 is iets heel anders als Cod. Ik heb BF net gekocht, en MP valt me gewoon dik tegen omdat je nergens safe bent. Elke muur kan gewoon kapot, dat is niet fijn. Ook die mafketeltjes in voertuigen zijn redelijk irritant bezig meestal. De naam, ah het maakt me niet zo veel uit. Maar hun denk ik wel dat de game toch beter gaan verkopen omdat er "Cal of Duty" voor staat. Ik verwacht wel dat er het een en het ander verandert wordt. Ik hoop alleen dat ze van de ranking afblijven. 55 levels is meer dan genoeg vind ik . Wapens enzo zie ik later wel zitten, ik hoop wel op nieuwe perks. En wat nieuwe scoopjes en toebehoren aan je wapen. Misschien een perk dat je en een demper en een scoop kan dragen? Reageren
lexus123 Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 (bewerkt) Omdat je het zo lief vraagt Maare, komen die kut perks als martydom enzo weer terug? en die klote heli's, en airstrikes? Ik hoop ook niet dat er voertuigen komen, dan ga ik wel Battlefield ofzo spelen. De martydom perk is juist super goed. En btw: ik vindt de honden van de call of duty Waw irritanter dan heli's daar kan je teminste nog voor schuilen. Btw: In Battlefield zitten ook voertuigen. EN das nog irritanter omdat die voertuigen huizen of andere dingen kapot kunnen maken, zodat je geen cover meer hebt. 1. @ Fiegel5: dankje Hier is de 2. Martyrdom (leer spellen btw) is n00b en het gaat helemaal nergens over. Wie heeft er nog de kracht om een granaatje te pakken en de pin eruit te trekken als je dood bent Bewerkt: 12 mei 2009 door lexus123 Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 Filmpje werkt niet Lex . Nouja, zelf vind ik Martydom niet zo heel erg. Ik heb het nu ook op 1 perk staan, opzich trek je er flink wat kills mee in de map Shipment bijvoorbeeld. Maar ook gewoon in andere maps heb ik er al wat kills mee getrokken. Dat heet snelle kills voor de niet moeilijkdoende speler . Reageren
ASPHALT Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 Matyrdome is zwak doordat je 'slecht' moet zijn om er gebruik van te kunnen maken. Want mensen maken er kills door, doordat ze zelf zijn dood gegaan. Daarnaast is het inderdaad nogal dom dat je, wanneer je dood bent, nog net een granaat zou kunnen droppen. Vooral als je bedenkt dat hij het enigste kreng dat 'ie mee krijgt net hebt weggegooid, en hij er geen meer behoort hebben? Komt nog eens bij dat die grenades in 4 mega sterk zijn, dat hebben ze in WaW toch iets beter aangepakt. Oh, en overigens: HAIL de dogs of war.. Die beesten zijn imo veel beter dan die stomme heli in 4. Want dat ding kan je nog neerknallen wanneer je in een gebouw zit.. Daarnaast is hij niet random, maar zijn de betere spelers een belangrijker doelwit voor ze. Gezien ik redelijk goed ben, werd ik er ook vaak door gekilled. Die honden kun je gewoon van je af kniven, of lekker hoog en droog gaan zitten. Dan staan ze een beetje naar je te kijken, zonder dat ze iets doen. Ook nog makkelijk voor je team. Reageren
wupie Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 (bewerkt) zou dit mischien de box art kunnen worden http://www.pu.nl/headlines/Is_dit_de_Moder...rt.aspx?id=1494 wat denken jullie? Bewerkt: 12 mei 2009 door wupie Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 zou dit mischien de box art kunnen worden http://www.pu.nl/headlines/Is_dit_de_Moder...rt.aspx?id=1494 wat denken jullie? Ik zou het niet weten, want op de trailer speelt het zich af in een sneeuw landschap. Btw: Die cover ziet er wel goed uit. Reageren
wupie Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 Ik zou het niet weten, want op de trailer speelt het zich af in een sneeuw landschap.Btw: Die cover ziet er wel goed uit. maar ook onder water en ik denk niet dat ze je laten zwemmen bij water van 0 graden. Reageren
wupie Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 al weer nieuw nieuws http://www.gamersnet.nl/nieuws/200905/mode...tails_en_scans/ en schreens http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=32799 Reageren
.Stan Geplaatst: 13 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 al weer nieuw nieuws http://www.gamersnet.nl/nieuws/200905/mode...tails_en_scans/ en schreens http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=32799 En op www.callofduty.nl iets over de missie's en ook screens. HIER staat de info over de missie's en HIER nog wat screens, anhoewel, dingen uit een tijdschrift, maarja er zitten ook screens tussen. Reageren
stefan321 Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 Matyrdome is zwak doordat je 'slecht' moet zijn om er gebruik van te kunnen maken. Want mensen maken er kills door, doordat ze zelf zijn dood gegaan. Daarnaast is het inderdaad nogal dom dat je, wanneer je dood bent, nog net een granaat zou kunnen droppen. Vooral als je bedenkt dat hij het enigste kreng dat 'ie mee krijgt net hebt weggegooid, en hij er geen meer behoort hebben?Komt nog eens bij dat die grenades in 4 mega sterk zijn, dat hebben ze in WaW toch iets beter aangepakt. Oh, en overigens: HAIL de dogs of war.. Die beesten zijn imo veel beter dan die stomme heli in 4. Want dat ding kan je nog neerknallen wanneer je in een gebouw zit.. Daarnaast is hij niet random, maar zijn de betere spelers een belangrijker doelwit voor ze. Gezien ik redelijk goed ben, werd ik er ook vaak door gekilled. Die honden kun je gewoon van je af kniven, of lekker hoog en droog gaan zitten. Dan staan ze een beetje naar je te kijken, zonder dat ze iets doen. Ook nog makkelijk voor je team. tog heb ik liever die heli honden zijn vet irritant heb je net een hond neergeschoten word je van achtere besprongen door zo`n beest maar ff overdat martydom nadeel is iedereeen gebruikt het dus als je ff je koppie gebruikt weet je al bijna zeker dat ze een granaat laten vallen of last stand gebruiken Reageren
philippe58 Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 ja nee deze gaat zo zuigen Halen ze de R700 er uit Dat is het beste sniper wapen van de hele game en de G3+G36 horen er echt bij. Helemaal mee eens! Die wapens waren mijn favoriet, naast de MP5 en M4! Reageren
Sjoelie Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Er komen toch weer genoeg wapens in, en r700 vond ik echt een rot sniper man Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.