ikt Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Ik vind die knifers met die class f*cking irritant, ze zijn onmenselijk snel, tijdens het knifen zijn ze onsterfelijk en sommige mensen denken dat ze dan de beste zijn, dus gaan ze ook door de headset zeiken hoe geweldig ze zijn, ik mute idereen met een headset meteen (Waarom IW? Waarom hebben julie party chat eruitgehaalt?), dus daar heb ik geen last van. Je kan niet eens normaal op Skidrow spelen, want er is altijd zo'n idioot. Als er zo'n persoon in een match zit, verlaat ik die gewoon. Knife only was iets in MW1 nu is het te makelijk. Ik zend ze geen berichten btw, ik ga mijn tijd niet aan ze verspillen en zo'n zielig persoon ben ik niet. Ja het is inderdaad te makkelijk. Ik pak dan gewoon een Akimbo Ranger en schiet ze voor hun kop. Dat lukt meestal wel. U sure? M9+Tactical Knife+Commando Pro is ook redelijk effectief als het komt op snel counterknifen Reageren
lexus123 Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Je moet de volgende dingen in een class doen: Primary: SMG Secondary: Handgun Perk 1: Marathon Perk 2: Lightweight Perk 3: Commando Dan als killstreak iig Care Package nemen. Als je dan die granaat van care package neemt maar niet gooit en ermee rondrent dan kun je supersonisch rennen! Dat heb ik al 4x gepost. Welk Callsign+Title gebruiken jullie eigenlijk? Zie m'n sig Klik HIER als je er ook 1 wil maken Reageren
Djmaddox Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Hoe is de M240 eigenlijk? Ik heb 'm gister of eergister unlocked. Hij schiet niet heel erg fijn, ik heb liever m'n TAR'etje. Reageren
Wienish Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Hoe is de M240 eigenlijk? Ik heb 'm gister of eergister unlocked. Hij schiet niet heel erg fijn, ik heb liever m'n TAR'etje. in dat geval blijf ik bij de AUG HBAR en de ACR Reageren
.Senne Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Ik gebruik de "...the harder they fall." title, en de harrier strike emblem met dat bewegend logo. ^^ The harder they fall unlock je door de beste speler van het andere team 5 keer op rij te doden. Deze heb ik met geluk gehaald, aangezien ik net een semtex wierp en daarna door die speler werd gekilled. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 (bewerkt) mijn K/D is al erg verneukt(iets van 0.5 kills per leven) maar nu heb ik de hele tijd rondes waar mijn K/D gimmideld 5 is net ook een paar rondes met kills in de 40 en deaths in de 10 en dat allemaal door deze kit: Tar-21+heartbeat+urban camo G18+FMJ slight of hands pro hardline pro ninja pro en painkiller hiermee maak ik echt veel kills ik denk dat ik hiermee me totale K/D ophaal Bewerkt: 25 december 2009 door thegodfather91 Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Dit is de mijne: Reageren
Wienish Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Ik gebruik de "...the harder they fall." title, en de harrier strike emblem met dat bewegend logo. ^^ The harder they fall unlock je door de beste speler van het andere team 5 keer op rij te doden. Deze heb ik met geluk gehaald, aangezien ik net een semtex wierp en daarna door die speler werd gekilled. Eigenlijk had ie jou eerst moeten killen, dan had je ook nog Noobtuber gehad. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Dit is de mijne: kan je mij vertellen hoe je dat in een post hierzo zet? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 (bewerkt) Ik gebruik de "...the harder they fall." title, en de harrier strike emblem met dat bewegend logo. ^^ The harder they fall unlock je door de beste speler van het andere team 5 keer op rij te doden. Deze heb ik met geluk gehaald, aangezien ik net een semtex wierp en daarna door die speler werd gekilled. Eigenlijk had ie jou eerst moeten killen, dan had je ook nog Noobtuber gehad. Dat is niet waar. Om hem te krijgen moet je met een grenade launcher op je wapen op iemand schieten en die granaat moet in die persoon vliegen en dus niet ontploffen in de buurt van hem. @hierboven: Maak een callsign via de link van lexus123 sla dat op en upload hem via imageshack.us. Bewerkt: 25 december 2009 door End Of The Riot Reageren
Wienish Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 welke was dat dan met die paybacks? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 Op deze site kan je ze allemaal terugvinden: http://callofduty.wikia.com/wiki/Callsigns Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 welke was dat dan met die paybacks? Dat was de Soap emblem (zie mijn sig). Je krijgt hem als je 5 keer payback krijgt met Semtex. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Geplaatst: 25 december 2009 welke was dat dan met die paybacks? Dat was de Soap emblem (zie mijn sig). Je krijgt hem als je 5 keer payback krijgt met Semtex. Nee dan bedoel je de callsign: "Time is Money" Die van Soap krijg je al bij de eerste keer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.