Wienish Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 Altijd wel +50 iig, bullseye Ik ben nu overigens prestige 1 lvl 6, damn, wat mis ik mijn ak Ik heb een paar dagen terug voor de lol een nieuw PSN account aangemaakt (ik zal even geen naam noemen om massa-add's te voorkomen, lol), eerste potje was ik al meteen rank 4. Tja, die eerste levels gaan hard, maar na level 40-45 gaat 't echt klote langzaam Ben nu op Wienish op level 52, 11000 xp vóór de eindstreep naar level 53. Morgen ga ik waarschijnlijk samen met Nick (niet Ownage, andere nick op 't forum) nog even GTA IV'en, en dan zondag doorschieten naar 54 vanuit waar ik nu ben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 (bewerkt) Weetje hoe geniaal trouwens, al die kinderen die modern warfare 2 voor kerst hebben gekregen Kom je in een game, zie je mininaal 10 noobs rondrennen en geen idee waar ze heen gaan Bewerkt: 25 december 2009 door flippie13 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 (bewerkt) Weetje hoe geniaal trouwens, al die kinderen die modern warfare 2 voor kerst hebben gekregen Kom je in een game, zie je mininaal 10 noobs rondrennen en geen idee waar ze heen gaan Des te beter voor onze killcount en onze kill/deathrate, toch? Bewerkt: 25 december 2009 door Wienish Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 Weetje hoe geniaal trouwens, al die kinderen die modern warfare 2 voor kerst hebben gekregen Kom je in een game, zie je mininaal 10 noobs rondrennen en geen idee waar ze heen gaan Des te beter voor onze killcount en onze kill/deathrate, toch? zeker wel,heb vandaag de hele tijd mannetjes van lvl 2,3 en 4 rondzien rennen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vercetti24 Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 (bewerkt) Het is nu echt te makelijk, maar ook wel irritant. Bij Domination rennen al die noobs weg om TDM te spelen, ze negeren de flags. Ook al die plekken waar eerst iedereen rondloopte, maar daarna niet meer zitten nu ook vol mensen. Maar het aantal knife-noobs (we moeten een naam voor ze verzinnen) en noobtubers is ook gestegen. Bewerkt: 25 december 2009 door Vercetti24 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 Weetje hoe geniaal trouwens, al die kinderen die modern warfare 2 voor kerst hebben gekregen Kom je in een game, zie je mininaal 10 noobs rondrennen en geen idee waar ze heen gaan Des te beter voor onze killcount en onze kill/deathrate, toch? zeker wel,heb vandaag de hele tijd mannetjes van lvl 2,3 en 4 rondzien rennen Daar heb ik vanmorgen ook nog lol om gehad. Haalde ineens continu 8 kills per death als gemiddelde. Ik lachte me kapot toen zo'n FNG'er (Fucking New Guy volgens die Wikia van Call of Duty) mijn class overnam, dus mijn ACR met Agoc Sight. Hij stond een beetje om zich heen te kijken en af en toe schoot ie een willekeurige richting op, het leek erop dat ie een beetje aan het experimenteren was met mijn ACR. Naja, ik zag pas dat hij het was toen ik hem alweer afknalde. Ik heb me serieus even kapot gelachen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 Weetje hoe geniaal trouwens, al die kinderen die modern warfare 2 voor kerst hebben gekregen Kom je in een game, zie je mininaal 10 noobs rondrennen en geen idee waar ze heen gaan Des te beter voor onze killcount en onze kill/deathrate, toch? zeker wel,heb vandaag de hele tijd mannetjes van lvl 2,3 en 4 rondzien rennen Daar heb ik vanmorgen ook nog lol om gehad. Haalde ineens continu 8 kills per death als gemiddelde. Ik lachte me kapot toen zo'n FNG'er (Fucking New Guy volgens die Wikia van Call of Duty) mijn class overnam, dus mijn ACR met Agoc Sight. Hij stond een beetje om zich heen te kijken en af en toe schoot ie een willekeurige richting op, het leek erop dat ie een beetje aan het experimenteren was met mijn ACR. Naja, ik zag pas dat hij het was toen ik hem alweer afknalde. Ik heb me serieus even kapot gelachen. haha ik had vandaag ook nog iets,in de server zat een mannetje die jesus-crist heet en die heb ik vandaag geknifed dus ik heb jezus cristes op kerstdagf vermoord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 ik hou van die noobs, ze zaten mij helemaal uitteschelden voor noob omdat ze 2x zo hoog als mij waren, sja, wisten zij veel dat ik al in prestige was Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 Weetje hoe geniaal trouwens, al die kinderen die modern warfare 2 voor kerst hebben gekregen Kom je in een game, zie je mininaal 10 noobs rondrennen en geen idee waar ze heen gaan Oja, da's waar ook! Al die nubjes XXL die ik vandaag tegenkwam (sommige voor de eerste keer op de Xbox zag ik ) maak je zo in. Één zo'n gozer bleef bij mij in een Mercenary TDM voor 7 potjes en was van level 4 naar 7 gegaan! Ik vond het echt hilarisch. Elk potje deed ik met Tactical Knife. Killstreaks: Predator --> Harrier --> Chopper Gunner. 2 Potje gehad waar ik ''Supernatural'' Accolade kreeg (speel minimaal 10 op 1). Elk potje een Chopper Gunner Heb er nu in totaal 318/500 kills mee gemaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 ik hou van die noobs, ze zaten mij helemaal uitteschelden voor noob omdat ze 2x zo hoog als mij waren, sja, wisten zij veel dat ik al in prestige was jezus dat is echt een FAIL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 http://www.youtube.com/watch?v=u2qZemUnARk Omg, ik ga me nade launcher ook maar weer 'ns gebruiken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 http://www.youtube.com/watch?v=u2qZemUnARk Omg, ik ga me nade launcher ook maar weer 'ns gebruiken dat is toch zeker wel puur geluk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pesimist Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 omg hoe doet hij dat zo goed opeens 3 kills Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 omg hoe doet hij dat zo goed opeens 3 kills en op Highrise 6 in 1.. Puur geluk, 3 dagen na de release volgde iedereen mekaar maar omdat ze dachten dat iemand die vooruit rende de weg wel wist, lijkt me. De anderen volgde, en als je net een bommetje de goeie richting uit schiet, heb je ze allemaal neer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pesimist Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 hahaha 6 in 1 de bom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.