Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Ik snap niet hoe mensen met een UMP45 om kunnen gaan. Als ik daarmee op een enemy aim en dan schiet vliegen de kogels overal om hem heen maar geeneen raakt hem.

Ok, op far range is het waardeloos. Op scrapyard raak je iemand die aan de overkant staat haast nooit, maar op close range is dat wapen dodelijk. Zeker in combination met commando pro. :puh: Dan krijg je dit:

33kue5j.png

41 kills 15 deaths door gewoon te rushen met de UMP45 en hier en daar te kniven. :D

Jij hebt best veel gespeeld voor een lvl 68.

Ik laat modern warfare 2 vaak gewoon geminimaliseerd staan, hele dagen door. Ik denk dat hij gewoon de uren dat het spel opstaat meetelt, en niet de actual gameplay.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij speelt die alleen de gespeelde uren :7

Maar 3 dagen valt nog best mee , is zo'n 70 uur (kromme berekening) en de game is nu zo'n 36 dagen uit, dus dan speel je 2 uur gemiddeld op 1 dag, dat valt dan best wel mee :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij speelt die alleen de gespeelde uren :7

Maar 3 dagen valt nog best mee , is zo'n 70 uur (kromme berekening) en de game is nu zo'n 36 dagen uit, dus dan speel je 2 uur gemiddeld op 1 dag, dat valt dan best wel mee :puh:

Maar voor lvl 68... Ik ben nu in 2d15h op de teller staan en ben nu 1ste Prestige lvl 67. Binnen de 3d ben ik wel 2de Prestige, neem ik aan. Zit nu op de 2,2miljoen XP en moet naar de 2,5.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij speelt die alleen de gespeelde uren :7

Maar 3 dagen valt nog best mee , is zo'n 70 uur (kromme berekening) en de game is nu zo'n 36 dagen uit, dus dan speel je 2 uur gemiddeld op 1 dag, dat valt dan best wel mee :puh:

Maar voor lvl 68... Ik ben nu in 2d15h op de teller staan en ben nu 1ste Prestige lvl 67. Binnen de 3d ben ik wel 2de Prestige, neem ik aan. Zit nu op de 2,2miljoen XP en moet naar de 2,5.

Ben prestige 2 lvl 33 heb 4dagen gespeeld. en 15 uur.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrjip de haat om de 'noob'-tube' niet. Ik gebruik hem ook wel is maar ben ik dan ook meteen een noob? :? Als je het mij vraagt is het gewoon een granaatwerper. Wanneer iemand zich in een kamer verstopt en ik kan er met geen mogelijkheid bij, dan knal ik gewoon met m'n granaatwerper dwars door een raam en succes! Waarom al die haat mensen? :)

Cheers! :bier:

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij speelt die alleen de gespeelde uren :7

Maar 3 dagen valt nog best mee , is zo'n 70 uur (kromme berekening) en de game is nu zo'n 36 dagen uit, dus dan speel je 2 uur gemiddeld op 1 dag, dat valt dan best wel mee :puh:

Maar voor lvl 68... Ik ben nu in 2d15h op de teller staan en ben nu 1ste Prestige lvl 67. Binnen de 3d ben ik wel 2de Prestige, neem ik aan. Zit nu op de 2,2miljoen XP en moet naar de 2,5.

Zo op welke platform speel jij? Ik speel P3s en heb nu 4 dagen en 10 uur op de teller staan. En ik heb 1,47 miljoen punten, 14300 kills en 560 potjes gewonnen. O en ik ben 1ste prestige level 63.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij speelt die alleen de gespeelde uren :7

Maar 3 dagen valt nog best mee , is zo'n 70 uur (kromme berekening) en de game is nu zo'n 36 dagen uit, dus dan speel je 2 uur gemiddeld op 1 dag, dat valt dan best wel mee :puh:

Maar voor lvl 68... Ik ben nu in 2d15h op de teller staan en ben nu 1ste Prestige lvl 67. Binnen de 3d ben ik wel 2de Prestige, neem ik aan. Zit nu op de 2,2miljoen XP en moet naar de 2,5.

Zo op welke platform speel jij? Ik speel P3s en heb nu 4 dagen en 10 uur op de teller staan. En ik heb 1,47 miljoen punten, 14300 kills en 560 potjes gewonnen. O en ik ben 1ste prestige level 63.

Ik speel xbox360:

Prestige 2 lvl 32, 4.33739 miljoen XP, 380 wins 646 Losses, Ties 1, Win streak 20, Kills: 13853, Headshots: 1417, Assists: 1168, Streak: 25

Deaths: 15503, Time played 4 dagen 21 uur en 19 min.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had vandaag ook een nice vliegertje op de PS3 toen ik met Kai speelde.. Ik ging op Favela meteen naar boven, naar het dak, en ik wachtte de vijanden gewoon op. Terwijl hun rustig aan het richten waren ging ik er flink op los met mijn ACR Agoc Sight. 6 kills en meteen de Harrier ingeroepen. Binnen de kortste keren had die harrier er ook al 3 gekillt, waardoor de Pave Low ook zonder problemen kon komen. Die kwam en meteen waren er weer een paar kills bij. Ik wilde de Chopper Gunner inschakelen, maar die ging pas na een tijdje. Vanuit die killstreak reward nog even 7 á 8 mensen neergeschoten, en toen stond ik bovenaan met 20 kills, 0 assists en 0 deaths. Helaas werd ik toen afgeschoten door iemand die mij zag terwijl ik hem niet zag, en later nog 2 kills en 1 death. Toen had ik net gerespawnt en was game al over. En mede daardoor ben ik nu level 55.

Ik heb trouwens weer een leuk kerstnoob-verhaal: op Afghan renden ze vanmorgen letterlijk de afgrond in, met zijn vieren.

Ik wil alleen weer even wat vragen: wat is beter, choppergunner of AC130?

Aangezien het hier al vaak gebeurt, zal ik mijn statistics ook maar meegeven (.Senne, jouw kill/death staat tenminste boven de 1.00 :7)

Rank: Brigadier General I (55)

XP: 1395489

Next: Brigadier General II (56)

XP Required: 58511

Score: 283320

Wins: 190

Losses: 224

Ties: 2

Win Streak: 10

Kills: 2800

Headshots: 289

Assists: 422

Streak: 20

Deaths: 3418

Time Played: 2d 2h 1m

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrjip de haat om de 'noob'-tube' niet. Ik gebruik hem ook wel is maar ben ik dan ook meteen een noob? confused2.gif Als je het mij vraagt is het gewoon een granaatwerper. Wanneer iemand zich in een kamer verstopt en ik kan er met geen mogelijkheid bij, dan knal ik gewoon met m'n granaatwerper dwars door een raam en succes! Waarom al die haat mensen? smile3.gif

Cheers! biertje.gif

paul007

Dat klopt, zo hoor je er ook mee om te gaan. Alleen veel mensen rennen met hun M203 rond, knalle meteen 2 mensen neer, gaan zelf dood en dan begint het gezeiks opnieuw. Dat is het hatelijke aan de Noobtube. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Net m'n tweede tactical nuke van de dag gehaald, deze keer op Derail. Daar is het echt geweldig simpel éénmaal je chopper gunner hebt, je tegenstanders spawnen allemaal in open ruimte rond elkaar. Direct ook de challenge gehaald waarbij je het enemy team moet nuken als je aan het verliezen bent, Ultimate Sacrifice.

Overigens vind ik het vrij zwak om mensen via hacks te prestigen, Haakon. Als ze het zelf niet kunnen, laat ze dan op level 70 zitten zonder prestige, of laat ze het anders zelf bereiken. Zo is er niets meer aan de game, want je verneukt 't ook deels voor anderen in Multiplayer.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook zonder no-life te wezen perfect prestige 10 halen.. Als je gewoon elke keer prestige't en de game zo nu en dan eens speelt, zal je na een tijdje voor je het weet prestige 10 zijn. Dat is ook wat ik ga doen: gewoon elke keer prestigen en opklimmen in rank, dan blijft het spel een beetje leuk omdat je dingen steeds opnieuw blijft bereiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...