Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

AC130 is voor mij best op airport, ik haal er 12 kills mee en multikills! :puh:

Ja, nou kijk ik zal het uitleggen waarom.

AC130 is sterk. En kan grote bommen doen. Maar dat heeft alleen nut op mappen zoals Terminal, Rust etc. Mappen die open zijn. Terminal schiet je door de ramen.

Maar Choppergunner is handig als je bijvoorbeeld op Invasion bent want de choppergunner is wendbaar zodat je door de straatjes heen kan vliegen en dan stil kan staan enzo.

Ik prefereer Choppergunner.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb uiteindelijk de perfecte class uitgevonden voor mij. Een ACR of M4A1 met granaatwerper + M1014 (shotgun) met grip. Met als perks Marathon, Hardline en Steady Aim. Misschien vinden sommige Hardline een beetje silly maar ik ben niet zo goed met killstreaks :7 Anyway, na 2 kills al een UAV dus tijdens een match heeft mijn team bijna altijd een UAV. Daarnaast een Air-package waar van alles in kan zitten en tot slot een precision airstrike om een groep vijanden gelijk met de grond te maken!

Cheers :bier:

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

Nadeel precision airstrike je weet niet waar je tegenstanders zijn. Ik prefereer daarvoor Predator Missle. Altijd wel 1 of 2 kills als je goed mikt. Maar met 1 kill erbij (Bij die precision Airstrike) heb je een Harrier Airstrike, dan heb je Airstrike en een Straaljager die ook nog eens helicopter etc van de tegenstander stukmaakt. En ook kills maakt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nadeel precision airstrike je weet niet waar je tegenstanders zijn. Ik prefereer daarvoor Predator Missle. Altijd wel 1 of 2 kills als je goed mikt. Maar met 1 kill erbij (Bij die precision Airstrike) heb je een Harrier Airstrike, dan heb je Airstrike en een Straaljager die ook nog eens helicopter etc van de tegenstander stukmaakt. En ook kills maakt. ;)

Hmm ja je hebt daar wel gelijk in. Meestal hoop ik dat iemand anders een UAV inzet zodat ik de vijanden wel kan zien. Maar goed misschien is zo'n Harrier Airstrike niet zo'n gek idee. Ik vind alleen dat die Harrier's zo snel vernietigd zijn. Er is maar één Stinger raket voor nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is ook waar. Nadeel ook van predator Missle is dat mensen net voor dat je raket neerkomt die persoon kunnen neerschieten, maarja dat is met precision airstrike net zo. Ik ga het wel ff voor je bekijken.

Maar een topkillstreakrewardtrio vind ik toch wel Predator, Harrier Airstrike, Choppergunner.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar een topkillstreakrewardtrio vind ik toch wel Predator, Harrier Airstrike, Choppergunner.

Die heb ik nu ook ! :)

Alleen dat komt omdat ik slim aan het unlocken ben, en niet gelijk de nuke selecteerde :puh:

Prestige 1 lvl 21 nu, gaat wel lekker :)

Gister overigens ook paar mooie game winning kills gemaakt, knifede eerst 2 mensen, liep weg, zag iemand lopen, met een quickscope een headshot :*D

En nog een headshot, maar die was via bullet penetration, ziet er ook wel leuk uit, :7

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een gedoe hier zeg -.-'

Stelletje schijnheilen, ik laat jullie in je waarde, laat mij dan ook gewoon Prestige 10 hacken ok?

We laten je ook gewoon met wat je doet, maar we mogen toch zeker wel even onze mening kwijt? :) Sowieso ben jij degene die stoer gaat doen dat ie Prestige 10 heeft gehackt, dan vraag je toch ook zelf om reacties?

@ Nick: ik heb Harrier op 6 kills (-1 door die Hardline), op 8 kills Pave Low en op 10 kills de Chopper Gunner..

Bewerkt: door Wienish
Link to comment
Delen op andere websites

Jippie 37 kills en 15 deaths. Had eerst Predator toen Harrier daarna Ac130 op Quarry

20 Kills en 5 deaths had eerst predator toen Harrier daarna AC130 op Karachi, had beter Choppergunner kunnen nemen.

36 kills en 15 deaths op Invasion. Eerst predator en Harrier toen dood en dat 3x

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Wat een gedoe hier zeg -.-'

Stelletje schijnheilen, ik laat jullie in je waarde, laat mij dan ook gewoon Prestige 10 hacken ok?

we zeggen toch alleen dat we het neit willen,van mij mag je half COD hacken maar ik hoef dat gewoon niet.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Nick: ik heb Harrier op 6 kills (-1 door die Hardline), op 8 kills Pave Low en op 10 kills de Chopper Gunner..

En dát is naar mijn mening de perfecte killstreak. Hiermee haal je zo'n geweldig hoge kills en zo weinig deaths. Ik had met die setup 36 kills 0 deaths, en daarna npog 4 kills gemaakt en 1 keer dood gegaan op één match.

Ik heb nu nog de nuke omdat ik voor al die challenges ga, maar eens ik die heb gedaan stel ik ook harrier > pave low > chopper gunner in.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn ratio is nu 1.07 en mijn accuracy is 25%, maar daar gaan drastisch veranderingen in komen, want ik heb de vector akimbo ontdekt :7

Heerlijk, door favela rennen met Marathon, lightweight en commando Pro, en dan ook nog vector akimbo, dat is gewoon heerlijk als je eenkeertje niet aan je accuracy denkt en zo :D

Maar zo heel effectief is het ook weer niet, je loopt meestal recht tegen de loop van een schotgun aan :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...