Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Of je plugt gewoon een tweede controller in en speelt hem zo :7

Onmogelijk omdat je binnen zoveel tijd met je poppetje aan de andere kant van de map moet zijn. Het aantal vijanden spawnt pas als je weer in een bepaalt gebied bent, dus dat red je nooit in zo'n korte tijd. Tegelijk schieten (AC130) + rennen (en schieten). :puh:

Het is mij op één ster gelukt :$ Gewoon iedereen uitschakelen met AC, doorrennen, uitschakelen etc. :puh:

Ik heb er 3 sterren voor, nu alleen nog acceptable losses halen en dan heb ik me special ops missie's wel weer gehad :puh:

Alleen nog Echo halen... Hoe halen jullie trouwens hidden?

Link to comment
Delen op andere websites

Of je plugt gewoon een tweede controller in en speelt hem zo :7

Onmogelijk omdat je binnen zoveel tijd met je poppetje aan de andere kant van de map moet zijn. Het aantal vijanden spawnt pas als je weer in een bepaalt gebied bent, dus dat red je nooit in zo'n korte tijd. Tegelijk schieten (AC130) + rennen (en schieten). :puh:

Het is mij op één ster gelukt :$ Gewoon iedereen uitschakelen met AC, doorrennen, uitschakelen etc. :puh:

Ik heb er 3 sterren voor, nu alleen nog acceptable losses halen en dan heb ik me special ops missie's wel weer gehad :puh:

Alleen nog Echo halen... Hoe halen jullie trouwens hidden?

acceptable losses is erg makkelijk op 3 sterren maar ik zou hem in je eentje doen dat is makkelijker.

hidden zal ik wel kijken zo

Link to comment
Delen op andere websites

Hidden heb ik samen met een vriend online gedaan. De missie zelf is niet heel erg moeilijk je moet alleen veel geduld hebben en goed oppassen. Na een aantal keer proberen weet je wel ongeveer waar de snipers zich verbergen dus dan moet je ze gewoon zoeken. Op sommige delen lopen er ook bijvoorbeeld 3 gewapende mannen naast elkaar. Dan overleggen we gewoon wie wie doodschiet na 3 seconden bijvoorbeeld: werkt perfect! :) Ohwja, probeer zoveel mogelijk stealth te gebruiken, lukt dit niet en word je ontdekt? Trek dan terug in bijvoorbeeld een kerk ofzo en plaats een aantal claymores en eventueel C4 maar ga zeker niet rushen want dat werkt gewoon niet op Veteran!

Cheers :bier:

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de eerste twee missies net gehad, twee sterren voor The Pit en één ster voor die tweede missie. Ik vind het niet zoveel aan om alles alleen te doen.

Bewerkt: door KillerZero86
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb trouwens nog nooit nuke gehad, mijn killstreak is 22, en telkens als ik net me chopper gunner heb eindigt de match ofzo :puh:

Een keertje was overigens me cg weg, had ik zelf nog 2 kills gemaakt (22) en toen kwam het hele team op mij aflopen ongeveer :cry:

Life isn't fear :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...