Dr.Oppai Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 http://www.youtube.com/watch?v=u2qZemUnARk Omg, ik ga me nade launcher ook maar weer 'ns gebruiken dat is toch zeker wel puur geluk? of een granaat schieten in de richting waar het andere leger spawnt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 1 tip, noobtube niet als je geen gedoe wilt met andere spelers. Wilt iemand trouwens nog Prestige 10 worden? Ik doe het gratis en voor niets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 Haha, moet ik ook toch wel eens gaan proberen hey godfather, was jij niet die dutch_noob in die video? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 Zeker Dangerclose er ook bij ? Het is opzich wel geluk, maar het is ook zwaar Nubetuben (behalve wanneer ik het doe, dan heet het Propipen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 huh? Werkt dat Noobtube serieus? hoe dan precies? :O Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 (bewerkt) Haha, moet ik ook toch wel eens gaan proberen hey godfather, was jij niet die dutch_noob in die video? dus jou viel die naam ookal op Bewerkt: 25 december 2009 door thegodfather91 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 (bewerkt) Niks ''puur geluk''. Ja, oke, je moet geluk hebben dat het andere team in de richting van jouw nubtub loopt, maar dat gebeurt wel 9/10 keer. Bekijk zijn andere vids maar voor tuts: Derail: http://www.youtube.com/watch?v=fJc7XzRkdWs Sub Base: http://www.youtube.com/watch?v=fbQ8iJyRj_g @Haakon: Na de patch? Bewerkt: 25 december 2009 door lexus123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 ik vind echt dat COd het verneukt heeft met de servers,ik wil alleen maar hardcore servers maar wil ook capture the flag enzo spelen maar dan wel in hardcore want softcore zuigt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 Iemand gemerkt dat er steeds meer Nubetubers (in mijn geval Propiper ) en Gaybeaters zijn? Mensen gaan steeds minder leuk spelen. Pak gewoon een AR met een Red Dot Sight en dan een paar leuke perks die jijzelf fijn vindt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 Ik ga dat noobtuben toch eens uitproberen in domination hoor, op derail en Sub Base. Als je daarmee al drie van de 6 kills voor harrier strike hebt, ben je zo op weg naar chopper gunner en nuke. Overigens is een nuke helemaal niet moeilijk te halen éénmaal je de tactiek doorhebt. Een beetje heen en weer rennen tussen twee punten (niet campen, eerder strategisch een plek verdedigen), zes kills halen en plekje zoeken om te hiden zodat je ondertussen niet gekilled wordt, gewoon wachten op 4 kills van harrier voor 11 killstreak > chopper gunner, en dan hopen dat deze niet neergehaald wordt. Als je een match start met de intentie om een nuke te halen, dan heb je echt meer dan 70% kans dat je er een hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 Dan ga ik maar zo denken. Ik merk echt dat het steeds beter lukt (maar soms kom ik echt midden in een match waarvan de tegenstanders echt zoveel beter zijn) dus die streak op scherp stellen en dan maar ownen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 Niks ''puur geluk''. Ja, oke, je moet geluk hebben dat het andere team in de richting van jouw nubtub loopt, maar dat gebeurt wel 9/10 keer. Bekijk zijn andere vids maar voor tuts: Derail: http://www.youtube.com/watch?v=fJc7XzRkdWs Sub Base: http://www.youtube.com/watch?v=fbQ8iJyRj_g @Haakon: Na de patch? Jup, na de patch Vereist iets meer werk, maar dat had ik er wel voor over. Veel mensen vinden me een noob hacker, maar ik wil niet no-lifen voor Prestige 10. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 Dan ga ik maar zo denken. Ik merk echt dat het steeds beter lukt (maar soms kom ik echt midden in een match waarvan de tegenstanders echt zoveel beter zijn) dus die streak op scherp stellen en dan maar ownen. Gebruik gewoon hardline, een 6 killstreak is zo gehaald en éénmaal je die hebt kan er haast niets meer gebeuren. Je chopper kan hoogstens nog neergehaald worden, maar als je wat geluk hebt kan je de resterende kills zo met je primary weapon halen. ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zakura Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 Met welke perk krijg ik meer ammo mee? Ik heb nu scavenger omdat ik anders zo door me ammo heen ben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 25 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2009 Met welke perk krijg ik meer ammo mee? Ik heb nu scavenger omdat ik anders zo door me ammo heen ben. geen perk, maar als je de FMJ, op je wapen zet. en iets van 25 keer mensen door objecten mee doodschiet. dan krijg je extra magazijnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.