.Stan Geplaatst: 20 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2009 over 4 dagen, (dus op 24 mei), is de wereld weide premiere, daar gaan ze dus SUPERveel bekend maken over de game, kan niet wachten... Stanboy96 Reageren
wupie Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 op de Engelse Wikipedia pagina staat dat er vandaag een trailer uit gaat komen van Modern warfare 2 http://en.wikipedia.org/wiki/Call_of_duty_6 Merk op dat het op Wikipedia nog steeds staat als call of duty 6. Het staat ergens onderaan. Reageren
FerryN Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 op de Engelse Wikipedia pagina staat dat er vandaag een trailer uit gaat komen van Modern warfare 2 http://en.wikipedia.org/wiki/Call_of_duty_6 Merk op dat het op Wikipedia nog steeds staat als call of duty 6. Het staat ergens onderaan. WaW werd ook heel vaak voor CoD 5 aangezien, dus denk dat ze deze daarom CoD 6 noemen bij Wikipedo. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Geplaatst: 21 mei 2009 - Infinity Ward werkt nog aan problemen met het respawnen van vijanden (in CoD4 bleven vijanden soms oneindig respawnen totdat je een bepaald punt in het level had bereikt). Zou goed zijn als ze dit kunnen oplossen. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 MW2 Cover preview bij de PU! Dat betekent 6 pagina's review van Modern Warfare 2! Lezen en kijken geblazen . Ik heb het nog niet gelezen, alleen de pagina's snel overgekeken. En ik heb er nu al zin in! Reageren
ken9 Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 (bewerkt) MW2 Cover preview bij de PU! Dat betekent 6 pagina's review van Modern Warfare 2! Lezen en kijken geblazen . Ik heb het nog niet gelezen, alleen de pagina's snel overgekeken. En ik heb er nu al zin in! wanneer komt die power undlimited uit? Bewerkt: 22 mei 2009 door ken9 Reageren
wupie Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 MW2 Cover preview bij de PU! Dat betekent 6 pagina's review van Modern Warfare 2! Lezen en kijken geblazen . Ik heb het nog niet gelezen, alleen de pagina's snel overgekeken. En ik heb er nu al zin in! wanneer komt die power undlimited uit? vandaag en weer een nieuw filmpje http://www.pu.nl/headlines/Nieuwe_video_Mo...3;.aspx?id=1586 Reageren
lexus123 Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 MW2 Cover preview bij de PU! Dat betekent 6 pagina's review van Modern Warfare 2! Lezen en kijken geblazen . Ik heb het nog niet gelezen, alleen de pagina's snel overgekeken. En ik heb er nu al zin in! Ja, ik zag het ook! 6 Pagina's aan MW2. Begint gelijk op pagina 8! Ziet er goed uit totzover ik nu zie. Ik post hier denk ik nog wel wat info uit de PU morgen. Reageren
.Stan Geplaatst: 23 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 MW2 Cover preview bij de PU! Dat betekent 6 pagina's review van Modern Warfare 2! Lezen en kijken geblazen . Ik heb het nog niet gelezen, alleen de pagina's snel overgekeken. En ik heb er nu al zin in! Ja, ik zag het ook! 6 Pagina's aan MW2. Begint gelijk op pagina 8! Ziet er goed uit totzover ik nu zie. Ik post hier denk ik nog wel wat info uit de PU morgen. Of inscannen... Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 23 mei 2009 Rapport Geplaatst: 23 mei 2009 MW2 Cover preview bij de PU! Dat betekent 6 pagina's review van Modern Warfare 2! Lezen en kijken geblazen . Ik heb het nog niet gelezen, alleen de pagina's snel overgekeken. En ik heb er nu al zin in! Ja, ik zag het ook! 6 Pagina's aan MW2. Begint gelijk op pagina 8! Ziet er goed uit totzover ik nu zie. Ik post hier denk ik nog wel wat info uit de PU morgen. Of inscannen... Of gewoon even het TE vette blad gaan kopen... Reageren
lexus123 Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 (bewerkt) MW2 Cover preview bij de PU! Dat betekent 6 pagina's review van Modern Warfare 2! Lezen en kijken geblazen . Ik heb het nog niet gelezen, alleen de pagina's snel overgekeken. En ik heb er nu al zin in! Ja, ik zag het ook! 6 Pagina's aan MW2. Begint gelijk op pagina 8! Ziet er goed uit totzover ik nu zie. Ik post hier denk ik nog wel wat info uit de PU morgen. Of inscannen... Of gewoon even het TE vette blad gaan kopen... Ik doe het wel weer hoor MW2 kleine samenvatting uit de PU: ''Singleplay: - De physics van kogels en granaten zijn flink realistischer geworden. Kogels ketsen nu af en granaten vallen van een trap of helling naar beneden zoals ze dat in het echt ook zouden doen. - Je kunt nu een pistool in de ene en een mes in de andere hand houden waarbij de hand met het mes het pistool ondersteund. - We gaan onderwater. Waarom laten ze anders die extreem coole, zwaar bewapende Navy Seal duiker zien. - We zagen opeens een level met de naam 'Internatiolal Cyber Space' staan. We gaan toch niet de ruimte in? Of betreft het hier een verlaten Russische raketbasis... - Bullettime! - Er zullen meer onschuldige voorbijgangers op je pad komen. Vooral in de favella's van Rio wemelt het er van. Hoewel het niet de bedoeling is dat je die mensen neermaait word je er ook niet voor gestraft, want ''tja'', zei Zampella ''dan moet je daar maar niet in de weg lopen''. Multiplay: - Nieuwe gamemodes. - Meer Perks. - Het schild wordt 100% zeker een Perk. Bowling liet per ongeluk los dat je straks met 2 man 2 schilden kunt dragen en dat derde speler vervolgens schuilend achter beide heren, het vuur op de vijand kan openen! - Er word over nagedacht om mensen die de game te vroeg leaven te bestraffen.'' Bewerkt: 24 mei 2009 door lexus123 Reageren
Forumrunner Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Ik wil wel inscannen, moet ik even de scanner van boven halen. Reageren
.Stan Geplaatst: 24 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Ik wil wel inscannen, moet ik even de scanner van boven halen. Als je dat zou willen doen, BEDANKT!!! MW2 Cover preview bij de PU! Dat betekent 6 pagina's review van Modern Warfare 2! Lezen en kijken geblazen . Ik heb het nog niet gelezen, alleen de pagina's snel overgekeken. En ik heb er nu al zin in! Ja, ik zag het ook! 6 Pagina's aan MW2. Begint gelijk op pagina 8! Ziet er goed uit totzover ik nu zie. Ik post hier denk ik nog wel wat info uit de PU morgen. Of inscannen... Of gewoon even het TE vette blad gaan kopen... Ik doe het wel weer hoor MW2 kleine samenvatting uit de PU: ''Singleplay: - De physics van kogels en granaten zijn flink realistischer geworden. Kogels ketsen nu af en granaten vallen van een trap of helling naar beneden zoals ze dat in het echt ook zouden doen. - Je kunt nu een pistool in de ene en een mes in de andere hand houden waarbij de hand met het mes het pistool ondersteund. - We gaan onderwater. Waarom laten ze anders die extreem coole, zwaar bewapende Navy Seal duiker zien. - We zagen opeens een level met de naam 'Internatiolal Cyber Space' staan. We gaan toch niet de ruimte in? Of betreft het hier een verlaten Russische raketbasis... - Bullettime! - Er zullen meer onschuldige voorbijgangers op je pad komen. Vooral in de favella's van Rio wemelt het er van. Hoewel het niet de bedoeling is dat je die mensen neermaait word je er ook niet voor gestraft, want ''tja'', zei Zampella ''dan moet je daar maar niet in de weg lopen''. Multiplay: - Nieuwe gamemodes. - Meer Perks. - Het schild wordt 100% zeker een Perk. Bowling liet per ongeluk los dat je straks met 2 man 2 schilden kunt dragen en dat derde speler vervolgens schuilend achter beide heren, het vuur op de vijand kan openen! - Er word over nagedacht om mensen die de game te vroeg leaven te bestraffen.'' Vet man, bedankt Reageren
wupie Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 vandaag is de grote dag zal mij benieuwen wat er aangekondigd wordt over modern warfare 2 jammer dat het in Amerika 6 uur vroeger is Reageren
arjan123nl Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 vandaag is de grote dag zal mij benieuwen wat er aangekondigd wordt over modern warfare 2 jammer dat het in Amerika 6 uur vroeger is Ja maarja geduld is een VIEZE zaak xD. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.