Vercetti24 Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 (bewerkt) Het idee om het mogelijk te maken om een thermal scope op je AR te ztten is sowieso al dom (behalve op de FAL), maar het beste is dat je ze ook kan zetten op een SMG, want we weten dat het goede snipers zijn. Ik vind dat de SMG's nu nutteloos zijn geworden, een AR kan je goed gebruiken in CQB en dat is het enige gebied waar SMG's goed in zijn. Ik heb nu ondekt wat voor een leuke wapen de G18 is. Ik gebruik hem met een silencer om gebouwen stealthy te kunnen betreden en rustig idereen erin afmaken voordat ze door hebben wat er is gebeurd. Ik gebruik de SCAR met heartbeat (als ik FMJ heb ga ik het gebruiken, ik wil extended mags) als mijn primary en die is niet bepaald stealthy. Bewerkt: 30 december 2009 door Vercetti24 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 Ik speel vaak op Domination of Demolition. Lievelingsmappen: Highrise, Wasteland, Skidrow en Rust. Reageren
HA5H Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 Net eerste match van de dag, in Karachi FFA, gelijk EMP Nog 4 EMP's voor de emblem Oja, m'n eindscore was iets van 31/4 ofzo Reageren
Cryde Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 Ik speel vaak op Domination of Demolition. Lievelingsmappen: Highrise, Wasteland, Skidrow en Rust. Ik doe meestal Mosh Pit (alles door elkaar) of gewoon Headquarters Pro. Demolition (en ook Sabotage) vind ik zoo verschrikkelijk saai, bij Demolition zijn sommige punten gewoon onmogelijk om op te blazen met een redelijke tegenstandig team (lol?), zoals punt B in Scrapyard. En dan loop je maar gewoon een beetje op elkaar te schieten en wil je niet weg gaan om je match bonus niet te missen. Bij Sabotage is het vaak een beetje heen en weer geren met de bom, en zodra die geplaatst is word ie weer gedefused en zo gaat dat dan een stuk of 10x. Verder wel een erg leuk spel hoor Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 Ik speel meestal Domination, maar ook HQ, Sabotage en 3rd person team tactical. Mijn favo map is Aghan en Wastelands haat ik, als er een match zich op afspeelt , verlaat ik de game meteen. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 en Wastelands haat ik, Haha, hetzelfde als mij. Ik haat het als ik achter m'n rug om wordt doodgeschoten door die snipers die in de bosjes liggen. Overigens is het wel leuk op deze map om snel een double/triple kill te krijgen, bijvoorbeeld als je de Grenate Launcher in die grot gebruikt waar zo'n 6 man staan in Ground War. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 en Wastelands haat ik, Haha, hetzelfde als mij. Ik haat het als ik achter m'n rug om wordt doodgeschoten door die snipers die in de bosjes liggen. Overigens is het wel leuk op deze map om snel een double/triple kill te krijgen, bijvoorbeeld als je de Grenate Launcher in die grot gebruikt waar zo'n 6 man staan in Ground War. ik haat die map ook erg,hoewel ik er sinds kort ben gaan snipen valt het toch wel mee maar ik vind dat wins/losses echt bullshit ik heb nu volgensmij 40 rondes gewonnen en 200 verloren maar dat komt omdat als ik een server niet leuk vind dat ik er dan uit ga maar dan komt er een lose bij,vind ik dus nergens op slaan want dat klopt gewoon niet Reageren
Cryde Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 en Wastelands haat ik, Haha, hetzelfde als mij. Ik haat het als ik achter m'n rug om wordt doodgeschoten door die snipers die in de bosjes liggen. Overigens is het wel leuk op deze map om snel een double/triple kill te krijgen, bijvoorbeeld als je de Grenate Launcher in die grot gebruikt waar zo'n 6 man staan in Ground War. ik haat die map ook erg,hoewel ik er sinds kort ben gaan snipen valt het toch wel mee maar ik vind dat wins/losses echt bullshit ik heb nu volgensmij 40 rondes gewonnen en 200 verloren maar dat komt omdat als ik een server niet leuk vind dat ik er dan uit ga maar dan komt er een lose bij,vind ik dus nergens op slaan want dat klopt gewoon niet Dat is gedaan tegen mensen die halverwere het potje weggaan omdat ze, bv., de map niet leuk vinden of aan het verliezen zijn. Oh en als je bij FFA géén eerste word telt het ook als een loss. Maar wie kijkt er nou serieus naar die statistieken? Alleen K/D kijk ik wel eens naar Reageren
Djmaddox Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 en Wastelands haat ik, Haha, hetzelfde als mij. Ik haat het als ik achter m'n rug om wordt doodgeschoten door die snipers die in de bosjes liggen. Overigens is het wel leuk op deze map om snel een double/triple kill te krijgen, bijvoorbeeld als je de Grenate Launcher in die grot gebruikt waar zo'n 6 man staan in Ground War. Wastelands ben ik juist grote fan van voor grote knife killstreaks. Al die snipers gewoon backstabben en als ze je zien aankomen dan ga je gewoon voor 10 sec liggen in het gras en daarna weer doorrennen. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 en Wastelands haat ik, Haha, hetzelfde als mij. Ik haat het als ik achter m'n rug om wordt doodgeschoten door die snipers die in de bosjes liggen. Overigens is het wel leuk op deze map om snel een double/triple kill te krijgen, bijvoorbeeld als je de Grenate Launcher in die grot gebruikt waar zo'n 6 man staan in Ground War. ik haat die map ook erg,hoewel ik er sinds kort ben gaan snipen valt het toch wel mee maar ik vind dat wins/losses echt bullshit ik heb nu volgensmij 40 rondes gewonnen en 200 verloren maar dat komt omdat als ik een server niet leuk vind dat ik er dan uit ga maar dan komt er een lose bij,vind ik dus nergens op slaan want dat klopt gewoon niet Dat is gedaan tegen mensen die halverwere het potje weggaan omdat ze, bv., de map niet leuk vinden of aan het verliezen zijn. Oh en als je bij FFA géén eerste word telt het ook als een loss. Maar wie kijkt er nou serieus naar die statistieken? Alleen K/D kijk ik wel eens naar ja maar ik kijk daar ook niet naar,maar ik vind het alleen grote bullshit want ik vind dat je ook echt moet verliezen om een lose te krijgen. Reageren
ikt Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 (bewerkt) en Wastelands haat ik, Haha, hetzelfde als mij. Ik haat het als ik achter m'n rug om wordt doodgeschoten door die snipers die in de bosjes liggen. Overigens is het wel leuk op deze map om snel een double/triple kill te krijgen, bijvoorbeeld als je de Grenate Launcher in die grot gebruikt waar zo'n 6 man staan in Ground War. ik haat die map ook erg,hoewel ik er sinds kort ben gaan snipen valt het toch wel mee maar ik vind dat wins/losses echt bullshit ik heb nu volgensmij 40 rondes gewonnen en 200 verloren maar dat komt omdat als ik een server niet leuk vind dat ik er dan uit ga maar dan komt er een lose bij,vind ik dus nergens op slaan want dat klopt gewoon niet Dat is gedaan tegen mensen die halverwere het potje weggaan omdat ze, bv., de map niet leuk vinden of aan het verliezen zijn. Oh en als je bij FFA géén eerste word telt het ook als een loss. Maar wie kijkt er nou serieus naar die statistieken? Alleen K/D kijk ik wel eens naar ja maar ik kijk daar ook niet naar,maar ik vind het alleen grote bullshit want ik vind dat je ook echt moet verliezen om een lose te krijgen. Dan heb je pech. Ik neem aan dat je niet weggaat als je een score hebt van 30-5. EN dan is je team meestal ook aan de winnende kant. Bewerkt: 30 december 2009 door ikt Reageren
Cryde Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 Argh net weer genuket Gelukkig zat hij wel in mijn team. Noit gedacht dat een gta forum zon' interessant topic zou hebben ^^ Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 en Wastelands haat ik, Haha, hetzelfde als mij. Ik haat het als ik achter m'n rug om wordt doodgeschoten door die snipers die in de bosjes liggen. Overigens is het wel leuk op deze map om snel een double/triple kill te krijgen, bijvoorbeeld als je de Grenate Launcher in die grot gebruikt waar zo'n 6 man staan in Ground War. ik haat die map ook erg,hoewel ik er sinds kort ben gaan snipen valt het toch wel mee maar ik vind dat wins/losses echt bullshit ik heb nu volgensmij 40 rondes gewonnen en 200 verloren maar dat komt omdat als ik een server niet leuk vind dat ik er dan uit ga maar dan komt er een lose bij,vind ik dus nergens op slaan want dat klopt gewoon niet Dat is gedaan tegen mensen die halverwere het potje weggaan omdat ze, bv., de map niet leuk vinden of aan het verliezen zijn. Oh en als je bij FFA géén eerste word telt het ook als een loss. Maar wie kijkt er nou serieus naar die statistieken? Alleen K/D kijk ik wel eens naar ja maar ik kijk daar ook niet naar,maar ik vind het alleen grote bullshit want ik vind dat je ook echt moet verliezen om een lose te krijgen. Dan heb je pech. Ik neem aan dat je niet weggaat als je een score hebt van 30-5. EN dan is je team meestal ook aan de winnende kant. ik heb dan zowieso niet 30-5 k/d want ik ga dan als ik meteen in de server ben en het bevalt me neit dat ik weg ga,omdat ik de map niet leuk vind. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 30 december 2009 Rapport Geplaatst: 30 december 2009 We kunnen ook gewoon een keer met een paar mensen afspreken om te gaan spelen. Net als een GTAIV Tournament maar dan van Modern Warfare. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.