Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

en Wastelands haat ik,

Haha, hetzelfde als mij. Ik haat het als ik achter m'n rug om wordt doodgeschoten door die snipers die in de bosjes liggen. :duh: Overigens is het wel leuk op deze map om snel een double/triple kill te krijgen, bijvoorbeeld als je de Grenate Launcher in die grot gebruikt waar zo'n 6 man staan in Ground War. :D

ik haat die map ook erg,hoewel ik er sinds kort ben gaan snipen valt het toch wel mee ^_^

maar ik vind dat wins/losses echt bullshit ik heb nu volgensmij 40 rondes gewonnen en 200 verloren maar dat komt omdat als ik een server niet leuk vind dat ik er dan uit ga maar dan komt er een lose bij,vind ik dus nergens op slaan want dat klopt gewoon niet :duh:

Dat is gedaan tegen mensen die halverwere het potje weggaan omdat ze, bv., de map niet leuk vinden of aan het verliezen zijn. Oh en als je bij FFA géén eerste word telt het ook als een loss.

Maar wie kijkt er nou serieus naar die statistieken? Alleen K/D kijk ik wel eens naar ^_^

ja maar ik kijk daar ook niet naar,maar ik vind het alleen grote bullshit want ik vind dat je ook echt moet verliezen om een lose te krijgen.

Dan heb je pech. Ik neem aan dat je niet weggaat als je een score hebt van 30-5. EN dan is je team meestal ook aan de winnende kant.

ik heb dan zowieso niet 30-5 k/d want ik ga dan als ik meteen in de server ben en het bevalt me neit dat ik weg ga,omdat ik de map niet leuk vind.

Ik verlaat ook een game die me niet bevalt en omdat ik altijd zoveel geluk heb dat ik of in een match op Wastelands belandt of ie een match vol met noobs heb ik meer dan 1000 losses en ik denk ongeveer 300 wins, maar de stats boeien mijn niet, behalve mijn K/D ratio (1,10).

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, net Pave Low + EMP uit een Care Package :D

Uit 1 care package? Kan niet hé?

Je stelt een vraag waar je het antwoord al op weet.

:puh: Maar wat gebruik je vaker Care Package of Emergency Airdrop?

Care Package, ik haal nooit echt lange killstreaks dus ik gebruik liever vaak low-end rewards dan heeeeel soms iets wat hoger dan 6 is :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...