Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Kweenie hoe maar vandaag ging het de laatste 3 potjes echt lekker. De ene kill na de andere. 34/4 en 27/2 en 49/8 Dat ging echt goed. En het leek wel alsof ik aimbot had (heb op PS3 dus dat kan niet :puh:) want ik maakte de ene headshot na de andere.

Geplaatst:

Ik heb net mijn winstreak opgehaald naar 42 en met een beetje geluk is dat morgen nog veel hoger. En ik had vandaag regelmatig 2 keer Chopper Gunner in 1 potje Team Deathmatch. Hoeveel kills hebben jullie nu in totaal? Ik heb er bijna 19.000 in nog geen 6 dagen.

Geplaatst:

Ik had net een geweldige potje gespeeld op Favela domination: 29:0:1 (Ik zou geen deaths hebben als ik niet een Model whore tegenkwam :duh:) M4A1 RDS SPAS-12 FMJ Scavanger Pro SP Pro Commando Pro Predator Harrier AC-130 De SPAS ownt echt zwaar, dat ding is geweldig. :dans: Ik ben Prestige 1 rank 36 btw.

Geplaatst:

Dat :duh: Price emblem is dus verbonden aan de challenge Radar Inbound. Ik zit nu op de 500 UAVs.. word dit gereset als ik weer Prestige? D:

Nee wacht, natuurlijk word die gereset. Maar betekend dit dat ik dan ook weer op 0 zit voor die Emblem?

Ja. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Barrett .50 cal ACOG + paniek = fail.

Barrett .50 cal ACOG + relax = fail.

Barrett .50 cal ACOG + enthousiast = epic winage.

Heerlijk, dat quickscopen. Als ik MW2 op de PC had zou ik liever op de PC spelen, op de PC kun je beter omgaan met pistooltjes/M21silenced.

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Hey weten jullie hoe ik de campaign 100% kan uitspelen ik ben bij die museum,maar ik haat die missie.

Geplaatst:

Hey weten jullie hoe ik de campaign 100% kan uitspelen ik ben bij die museum,maar ik haat die missie.

Veteran alles uitspelen op Museum na (is geen missie)

Alle laptops zoeken

Geplaatst:

Trophie/Achievement.

En bij mij gaat het helemaal goed, niet dus. Heb een gekneusde duim, dus knifen lukt al niet, springen ook nouwelijks, laat staan reloaden of duiken. En toen ging het ineens lekker, wou dus net de Harrier inroepen, host wisselen en dan een disconnection :ch:

Geplaatst:

Mijn haatlijstje van MW2 is:

- Host migration (9/10 keer mislukt 't )

- Spawnsysteem (gister joinde ik een potje, binnen 10 seconden 3 keer dood)

- Joinsystem (je joint een game die over 10 seconden is afgelopen?)

- ACR (Waarom hebben ze er snipers ingezet? gebruik die ACR gewoon :duh:)

- Wil je een 1 uur lang met vrienden in een party spelen, dan moet je ongeveer 3x opnieuw een party starten ( vaak worden er mensen uit de lobby (= ook party) gekickt. )

Waarschijnlijk nogwel meer, maar die kan ik me op dit moment niet herinneren.

Geplaatst: (bewerkt)

Veteran alles uitspelen op Museum na (is geen missie)

Alle laptops zoeken

Ja maar bij staat er 50%.En ik ben bij die museum hoe maak ik het dan 100%? en welke laptops?

Bewerkt: door musii42

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...