Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

@Senne en KillerZero

In het bericht van Kai-Shockwave staat het volgende:

Ik was samen met End Of The Riot in TDM en we stonden voor en paar minuten voor tijd roept 1 iemand van de tegenpartij (iemand van prestige 10, lvl 70) een Nuke in terwijl zijn K/D: 37/24 was. :cab: Die gast werd echt om de zoveel seconden neergeschoten.

Dit is dus een hack, omdat het onmogelijk is om een nuke in te roepen als je 24 keer bent dood gegaan en 37 keer iemand hebt gekilled

37-24=13

Niet genoeg voor de 25 (of 24, met perks) die vereist is voor nuke.

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

@Senne en KillerZero

In het bericht van Kai-Shockwave staat het volgende:

Ik was samen met End Of The Riot in TDM en we stonden voor en paar minuten voor tijd roept 1 iemand van de tegenpartij (iemand van prestige 10, lvl 70) een Nuke in terwijl zijn K/D: 37/24 was. :cab: Die gast werd echt om de zoveel seconden neergeschoten.

Dit is dus een hack, omdat het onmogelijk is om een nuke in te roepen als je 24 keer bent dood gegaan en 37 keer iemand hebt gekilled

37-24=13

Niet genoeg voor de 25 (of 24, met perks) die vereist is voor nuke.

Hij kan ook eerst 0 kills en 24 deaths hebben gehad (onwaarschijnlijk, maar goed). Als hij nu 12 kills en 24 deaths had, en dan plots een killstreak begon te hebben is het nog altijd mogelijk hoor. 25 + 12 = 37.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu je het zegt, het is inderdaad mogelijk.

Om de één of andere reden dacht ik dat hij voor elke keer dat hij dood ging één poppeke dode :puh:

Het kan dus geen hack geweest zijn. Hij kan dus gewoon eerst die nuke kill streak gehad hebben, en de chopper gun en al die anderen, maar ze pas op een later punt te hebben geactiveerd. Of de CG en Harrier uit een care package.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij was een noob hij werd echt makkelijk gekilt en hij was al prestige 10 en momenteel kan je dat alleen via hacks aangezien hij dat al kon moet hij dat ook kunnen hacken.

En hebben jullie mijn verhaal van al die helikopters ook gelezen? :?

Blijkbaar niet...

Link to comment
Delen op andere websites

Hij was een noob hij werd echt makkelijk gekilt en hij was al prestige 10 en momenteel kan je dat alleen via hacks aangezien hij dat al kon moet hij dat ook kunnen hacken.

En hebben jullie mijn verhaal van al die helikopters ook gelezen? :?

Blijkbaar niet...

Sorry hoor :$

Misschien dat hij eerst de hele tijd dood ging, dan ging campen en zo genoeg kills kon krijgen voor de chopper gunner?

Maar als hij kon hacken zou hij toch veel betere hacks gebruikt, bijvoorbeeld hacks waardoor hij niet hoeft te mikken en andere?

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Best wel lachen. Nu ik 10de Prestige ben denken random mensen dat ze me mogen toevoegen in hun vriendenlijst :bonk:

Ook kreeg ik een message van iemand die me een 'File Complaint' gaf. (Een File Complaint is iets op XBL waarmee je andere mensen kunt aangeven met bijv. modden)

Je verhaal ga ik even lezen EotR ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Best wel lachen. Nu ik 10de Prestige ben denken random mensen dat ze me mogen toevoegen in hun vriendenlijst :bonk:

Ook kreeg ik een message van iemand die me een 'File Complaint' gaf. (Een File Complaint is iets op XBL waarmee je andere mensen kunt aangeven met bijv. modden)

Je verhaal ga ik even lezen EotR ;)

Ik dacht al toen ik naar de leaderboards keek: Wat doet die prestige 10 icoontje bij jou gamertag? Ik dacht dat ze het gepatched hadden. :?

Ik had echt een pech vandag, ik join een game *plop* *BOOM!* genoobtubed en dat 10 keer achter elkaar. :duh: Ik denk dat mijn A knopje straks versleten is, omdat ik in elke game mijn team moet muten omdat ze door het headset zeiken en omdat ik een flanker ben heb ik echt stilte nodig (****************** IW! Waarom halen julie nou party chat weg?! Ik hoop dat julie in hel gaan branden voor naaien van de PC en XBOX 360 community! :duh: :duh: ).

Edit: Ik was even over het bestaan van mijn sig vergeten...

Edit2: Ik ben vandaag de no friction mod tegengekomen in 3rd person tactical, het was de eerste hack waar ik lol had beleeft. :puh:

Bewerkt: door Vercetti24
Link to comment
Delen op andere websites

Niet iedereen die prestige 10 is is een hacker.

Een vriend van mij is prestige 9 level 70 maar heeft geen zin meer om door te gaan omdat iedereen dan denkt dat je hacker bent.

Dat icoontje ziet er ook veel beter uit. bloos.gif

Link to comment
Delen op andere websites

AAH JUGGERNAUTS xD

Ik zit gister zo de Spec-Ops te spelen met een vriend, tot we bij het level Snatch & Grab [Charlie] kwamen. Laadschermpje komt in beeld, en je ziet die man met die verrekijker op z'n kop. Het eerste waar ik aan denk? WALL-E xD

Nouja, geladen, ging lekker, tot we net die computer daar hadden. Toen ineens verbrak de verbinding :?

Oke, opnieuw starten. Wij kiezen weer lekkere wapens, tot er ineens een mannetje naar ons toe kwam gelopen. En wij maar schieten, headshotten, knallen en granatenwerpers gebruiken, maar niet dood gaan hoor! Pas toen er een flashbang op zijn voeten kwam, was hij op slag dood. Echt gewoon iets van wtf weet je wel, niet dood gaan door alles, maar wel bij een flashbang :cab: En later kwam ik er dus achter dat dat dus juggernauts zijn..

@Prestige verhaal: Lol, dat er al mensen op de XBOX en PS3 prestige 9 of 10 zijn. Hier op de PC ben ik echt nog niet eens prestige 2 tegengekomen :?

Link to comment
Delen op andere websites

Best wel lachen. Nu ik 10de Prestige ben denken random mensen dat ze me mogen toevoegen in hun vriendenlijst :bonk:

Ook kreeg ik een message van iemand die me een 'File Complaint' gaf. (Een File Complaint is iets op XBL waarmee je andere mensen kunt aangeven met bijv. modden)

Je verhaal ga ik even lezen EotR ;)

Ik dacht al toen ik naar de leaderboards keek: Wat doet die prestige 10 icoontje bij jou gamertag? Ik dacht dat ze het gepatched hadden. :?

Ik had echt een pech vandag, ik join een game *plop* *BOOM!* genoobtubed en dat 10 keer achter elkaar. :duh: Ik denk dat mijn A knopje straks versleten is, omdat ik in elke game mijn team moet muten omdat ze door het headset zeiken en omdat ik een flanker ben heb ik echt stilte nodig (****************** IW! Waarom halen julie nou party chat weg?! Ik hoop dat julie in hel gaan branden voor naaien van de PC en XBOX 360 community! :duh: :duh: ).

Edit: Ik was even over het bestaan van mijn sig vergeten...

Edit2: Ik ben vandaag de no friction mod tegengekomen in 3rd person tactical, het was de eerste hack waar ik lol had beleeft. :puh:

No friction mod, zooo hilarisch :') Heb ik ook in een normale TDM meegemaakt. Niet handig als je wilt snipen/rustig aan doen, dus even mijn knife class gebruikt, toch in de top 3 geëindigd.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat gebruiken jullie als secundair wapen bij Sniper en eventueel Riot Class? Hij staat bij mij nog standaard ingesteld op de PP2000 maar ik vraag me af wat jullie gebruiken. Ik zag namelijk ook nog zo'n secundair machine geweer: de TMP. Helaas heb ik die nog niet vrijgespeeld maar vertel is wat jullie gebruiken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

EDIT: Hebben jullie ook de schijt, als je vb een care package hebt, dat ze die jatten, daar heb ik een hekel aan, wel goed dat als je je care package wilt nemen dat je hem vlugger kunt nemen dan vb een teamlid die hem wil openen?

Zeker. Gisteren had ik twee care package markers, had het zelf niet door. Dus ik gooi Care Package + Smoke en vervolgens zie ik dat ik nog een CP had. Ik dacht dus dat ik iets verkeerd had gedaan ofzo dus ik gooide er nog één. Twee care packages achter elkaar (was dus niet mijn bedoeling).. Zie je al die aasgieren wachten totdat ze ook wat kunnen jatten :duh: Uiteindelijk werd mijn Predator gejat, was net te laat. Gelukkig dat het potje toen voorbij was, hij heeft hem nooit kunnen gebruiken. ^_^

Oftewel, wat mij betreft halen ze dat je teamgenoten het kunnen stelen eruit. Vijanden mogen hem wel jatten (die moeten er tenminste moeite voor doen, en die kun je tenminste stoppen.

Bewerkt: door Cryde
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...