Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Woei ik ben nu 60. Als ik niet een maand Saints row 2 en Operation Flashpoint had gespeeld was ik al 70 ;(.

Doe jij 1 maand over om 10 lvls hoger te komen? Ik ben in 1 dag van 60 naar 66 gegaan. In ongeveer 4 uurtjes spelen.

Nee, maar dan was ik al lang en breed 70.

Link to comment
Delen op andere websites

Woei ik ben nu 60. Als ik niet een maand Saints row 2 en Operation Flashpoint had gespeeld was ik al 70 ;(.

Doe jij 1 maand over om 10 lvls hoger te komen? Ik ben in 1 dag van 60 naar 66 gegaan. In ongeveer 4 uurtjes spelen.

Nee, maar dan was ik al lang en breed 70.

Owh. ;) Ik trouwens nu Prestige 2 lvl 68. Kan niet wachten tot ik Presstige 3 ben. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Fout, doordat hij geen recoil heeft maakt 't nog steeds een skillloos geval. Ze moesten er tenminste sway op zetten, want nu kun je een sniper zo neermaaien zonder dat hij enige vorm van een kans heeft. (Hij moet richten, adem inhouden en doordat 'ie onder vuur ligt kun je sowieso niet fatsoenlijk mikken)

En ik snap de RPD + Stopping Power nog steeds niet. :puh: Net een match gedaan met een RPD w/ Grip en FMJ, Bling, Cold Blooded en Ninja en het was een complete moordaanslag. Ik denk dat Stopping Power niet echt veel uit had gemaakt, meer een overkill dan wat anders.. ^^

Dan heeft die sniper dus gefaald omdat hij gezien is. Als je met je ACR tegen een knul met een SCAR-H of een TAR-21 aanloopt heb je toch een probleem. Zeker zonder stopping power.

Link to comment
Delen op andere websites

Fout, doordat hij geen recoil heeft maakt 't nog steeds een skillloos geval. Ze moesten er tenminste sway op zetten, want nu kun je een sniper zo neermaaien zonder dat hij enige vorm van een kans heeft. (Hij moet richten, adem inhouden en doordat 'ie onder vuur ligt kun je sowieso niet fatsoenlijk mikken)

En ik snap de RPD + Stopping Power nog steeds niet. :puh: Net een match gedaan met een RPD w/ Grip en FMJ, Bling, Cold Blooded en Ninja en het was een complete moordaanslag. Ik denk dat Stopping Power niet echt veel uit had gemaakt, meer een overkill dan wat anders.. ^^

Dan heeft die sniper dus gefaald omdat hij gezien is. Als je met je ACR tegen een knul met een SCAR-H of een TAR-21 aanloopt heb je toch een probleem. Zeker zonder stopping power.

Weet je het zeker? Degene die het eerste schiet is de winnaar. Als je geraakt bent, ga je vanzelf omhoogrichten, wat resulteert in kogels die vooral muren raken.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey iedereen ff een klein vraagje:

Als je van de perk Commando naar Commando Pro wilt gaan moet je ongeveer ... keer iemand doden met een knife-kill. Tellen knife kills met een tactical knife + handwapen ook? Dat gaat wat sneller, en dan kan ik lekker aan de slag in Free For All :)

Alvast Bedankt!

Zou iemand nog even kunnen antwoorden op mijn vraag hierboven? Toen ik hem gepost had werd er niet veel later een nieuwe pagina aangemaakt, ik ben dus bang dat er dan niemand meer naar kijkt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hey iedereen ff een klein vraagje:

Als je van de perk Commando naar Commando Pro wilt gaan moet je ongeveer ... keer iemand doden met een knife-kill. Tellen knife kills met een tactical knife + handwapen ook? Dat gaat wat sneller, en dan kan ik lekker aan de slag in Free For All :)

Alvast Bedankt!

Zou iemand nog even kunnen antwoorden op mijn vraag hierboven? Toen ik hem gepost had werd er niet veel later een nieuwe pagina aangemaakt, ik ben dus bang dat er dan niemand meer naar kijkt. :)

20 óf 40 keer. En ja die tellen ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey iedereen ff een klein vraagje:

Als je van de perk Commando naar Commando Pro wilt gaan moet je ongeveer ... keer iemand doden met een knife-kill. Tellen knife kills met een tactical knife + handwapen ook? Dat gaat wat sneller, en dan kan ik lekker aan de slag in Free For All :)

Alvast Bedankt!

Zou iemand nog even kunnen antwoorden op mijn vraag hierboven? Toen ik hem gepost had werd er niet veel later een nieuwe pagina aangemaakt, ik ben dus bang dat er dan niemand meer naar kijkt. :)

20 óf 40 keer. En ja die tellen ook.

Het zal wel 40 zijn. Bedankt! :) Ik ga zo dan maar is lekker 'prikken' in Free For All!

Link to comment
Delen op andere websites

Fout, doordat hij geen recoil heeft maakt 't nog steeds een skillloos geval. Ze moesten er tenminste sway op zetten, want nu kun je een sniper zo neermaaien zonder dat hij enige vorm van een kans heeft. (Hij moet richten, adem inhouden en doordat 'ie onder vuur ligt kun je sowieso niet fatsoenlijk mikken)

En ik snap de RPD + Stopping Power nog steeds niet. :puh: Net een match gedaan met een RPD w/ Grip en FMJ, Bling, Cold Blooded en Ninja en het was een complete moordaanslag. Ik denk dat Stopping Power niet echt veel uit had gemaakt, meer een overkill dan wat anders.. ^^

Dan heeft die sniper dus gefaald omdat hij gezien is. Als je met je ACR tegen een knul met een SCAR-H of een TAR-21 aanloopt heb je toch een probleem. Zeker zonder stopping power.

Weet je het zeker? Degene die het eerste schiet is de winnaar. Als je geraakt bent, ga je vanzelf omhoogrichten, wat resulteert in kogels die vooral muren raken.

zeker in hardcore servers is het meer wie elkaar als eerst ziet want je bent dan voor je au kan zeggen dood :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Daarom moet je een XBOX-360 kopen, ja je betaalt wel voor internet maar tot nu toe (Heb hem al 1, 5 jaar) nog nooit een hacker gezien. In tegenstelling tot PS3 Network, gratis maar vele hackers die het weer verpesten. Maar probeer anders even een ander spel, en speel weer na een week MW2, misschien dat het dan minder is.

Ooit op PSN gespeeld?

Ik ben nog nooit een hacker tegen gekomen, op de Prestige hackers na.

Link to comment
Delen op andere websites

PS3 heeft inderdaad geen gameplay hackers, maar dat komt omdat spelmodificaties niet kunnen voorkomen omdat de PS3 tot nu toe pirate-free is.

Een zekere Geohot (heeft ook de iPod Touch en iPhone gehacked) is nu bezig aan het hacken van de PS3. Hij zegt zelf dat het zeker mogelijk is en dat ie het zeker kan (die gast is narcistisch, egoistisch en geweldig dikke nek). Dus als je pech hebt is de PS3 binnenkort even screwed als de xbox en PC. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is er nu een hack die ervoor zorgt dat je alle killstreaks kan oproepen.

Ik was samen met End Of The Riot in TDM en we stonden voor en paar minuten voor tijd roept 1 iemand van de tegenpartij (iemand van prestige 10, lvl 70) een Nuke in terwijl zijn K/D: 37/24 was. :cab: Die gast werd echt om de zoveel seconden neergeschoten.

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

PS3 heeft inderdaad geen gameplay hackers, maar dat komt omdat spelmodificaties niet kunnen voorkomen omdat de PS3 tot nu toe pirate-free is.

Een zekere Geohot (heeft ook de iPod Touch en iPhone gehacked) is nu bezig aan het hacken van de PS3. Hij zegt zelf dat het zeker mogelijk is en dat ie het zeker kan (die gast is narcistisch, egoistisch en geweldig dikke nek). Dus als je pech hebt is de PS3 binnenkort even screwed als de xbox en PC. :(

Xbeux is niet focked up...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...