Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Ik heb nog nooit een Nuke gehaald. Hoe doen jullie dat dan? Welke mode? Setup is nu wel duidelijk :puh: En hoe spelen jullie dan? Gewoon rondrennen en kills maken? Campen/snipen? Met gewoon rondrennen haal ik vaak geen hoge killstreak omdat ik dan vroeg of laat in mijn rug word geschoten.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb net even met de Glock 18c geschoten, wou er akimbo voor, zowel op Estate(Zonder akimbo met FMJ) als op Afghan(met akimbo en FMJ en aantal knife kills) ownde ik er super hard mee, telkens top 2 en hun met gewone guns.

Link to comment
Delen op andere websites

Probleem is dat "last man stand" niets is, en Vercetti24 je dus niet begreep. Hij dacht waarschijnlijk aan de challenge "Last Man Standing" (ben de laatste levende van jouw team in S&D) toen hij zei dat het onmogelijk is. En inderdaad zijn er twee soorten Second Chances; 't perk Last Stand en de deathstreak Final Stand. Beetje vreemd misschien dat er twee soorten inzitten, maargoed. Dat 't noobperks waren vind ik ook wat overdreven, gezien niemand behalve shotgunners of snipers in de vorige spellen zou mogen klagen over Juggernaut (ik neem aan dat je bedoeld dat Juggy is vervangen als de DS Painkiller?)

Last stand, vooral de Final stand, is gewoon erg kut, vooral als je iemand met een handgun wilt killen, hij neervalt en een dikke shotgun voor je kop trekt en dat ie daar zo ligt te kruipen als een zombie.

Last stand had er van mij apart eruit gemogen.

Ze hadden er heus wel wat anders voor kunnen verzinnen.

Weet iemand trouwens ook al wat van dedicated servers? naast die neppe newsflash van hierboven.

En Ikt, er zit wel een degelijk verschil tussen de Glock 17 en 18, de 18 is automatisch en de 17 semi en de 18 heeft een grotere magazijn.

Je kan alleen de pistoolen en de M93R in Last Stand gebruiken, dus die persoon was in Final stand. Denk wel aan dat die persoon die Final Stand heeft 4 keer achter elkaar is doodgegaan, ik denk dat hij wel een kans om uit zijn deathstreak te komen verdient. En je moet gewoon leren om mee te leven en niet zo veel over zeiken, want dat maakt het alleen erger. Denk eraan dat je nu tenminste kan blijven staan als je iemand had gedood en niet meteen moet wegrennen. Ik ben maar een keer gedood door iemand in last stand, maar toen was mijn munitie op en die debiele game switchte automatisch naar de stinger wanneer ik hem wou knifen. :duh: ik be vaker gedood door iemand in Final stand, maar die hadden vaak een M16 of FAMAS. Maar Last Stand zou wel uit de game mogen, of maak er een deathstreak van die je op het begin krijgt en dan krijg je later de betere versie, Final Stand.

Bewerkt: door Vercetti24
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog nooit een Nuke gehaald. Hoe doen jullie dat dan? Welke mode? Setup is nu wel duidelijk :puh: En hoe spelen jullie dan? Gewoon rondrennen en kills maken? Campen/snipen? Met gewoon rondrennen haal ik vaak geen hoge killstreak omdat ik dan vroeg of laat in mijn rug word geschoten.

Ik heb m'n eerste behaald in Ground Wars Domination. Domination op zich is al een goede want dan moet een van de teams 200 kills maken (min een paar keer vlaggen jatten), bij TDM zijn het 'maar' 100. Dus je hebt al veel meer tijd. Verder is het (bij mij dan) wat rustig aan spelen. Niet te grote risico's nemen (dus niet midden waar het andere team is beetje rondknallen). Dan doorgaan totdat je 7 kills hebt, Harrier/Chopper inroepen en in een heel goed plekje vinden waar niemand anders jou zo vindt. (dus bijvoorbeeld net achter een trap). Wachten tot je 11e kill, Choppergunner inroepen en dan maar killen. En een beetje geluk hebben dat ze jou terwijl je de Choppergunner aan het besturen bent, niet vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog nooit een Nuke gehaald. Hoe doen jullie dat dan? Welke mode? Setup is nu wel duidelijk :puh: En hoe spelen jullie dan? Gewoon rondrennen en kills maken? Campen/snipen? Met gewoon rondrennen haal ik vaak geen hoge killstreak omdat ik dan vroeg of laat in mijn rug word geschoten.

Ik heb m'n eerste behaald in Ground Wars Domination. Domination op zich is al een goede want dan moet een van de teams 200 kills maken (min een paar keer vlaggen jatten), bij TDM zijn het 'maar' 100. Dus je hebt al veel meer tijd. Verder is het (bij mij dan) wat rustig aan spelen. Niet te grote risico's nemen (dus niet midden waar het andere team is beetje rondknallen). Dan doorgaan totdat je 7 kills hebt, Harrier/Chopper inroepen en in een heel goed plekje vinden waar niemand anders jou zo vindt. (dus bijvoorbeeld net achter een trap). Wachten tot je 11e kill, Choppergunner inroepen en dan maar killen. En een beetje geluk hebben dat ze jou terwijl je de Choppergunner aan het besturen bent, niet vinden.

Dat zijn geen kills, er is geen kill limiet in Domination, je kan alleen punten verdienen door vlaggen te capturen en houden.

BanaanDaan: Dit is de beroemdste minpunt van MW2, idereen zegt het. Alleen idereen vergeet dat je dit spel voor multiplayer koopt en niet voor Single Player. :puh:

Bewerkt: door Vercetti24
Link to comment
Delen op andere websites

Probleem is dat "last man stand" niets is, en Vercetti24 je dus niet begreep. Hij dacht waarschijnlijk aan de challenge "Last Man Standing" (ben de laatste levende van jouw team in S&D) toen hij zei dat het onmogelijk is. En inderdaad zijn er twee soorten Second Chances; 't perk Last Stand en de deathstreak Final Stand. Beetje vreemd misschien dat er twee soorten inzitten, maargoed. Dat 't noobperks waren vind ik ook wat overdreven, gezien niemand behalve shotgunners of snipers in de vorige spellen zou mogen klagen over Juggernaut (ik neem aan dat je bedoeld dat Juggy is vervangen als de DS Painkiller?)

Last stand, vooral de Final stand, is gewoon erg kut, vooral als je iemand met een handgun wilt killen, hij neervalt en een dikke shotgun voor je kop trekt en dat ie daar zo ligt te kruipen als een zombie.

Last stand had er van mij apart eruit gemogen.

Ze hadden er heus wel wat anders voor kunnen verzinnen.

Weet iemand trouwens ook al wat van dedicated servers? naast die neppe newsflash van hierboven.

En Ikt, er zit wel een degelijk verschil tussen de Glock 17 en 18, de 18 is automatisch en de 17 semi en de 18 heeft een grotere magazijn.

Je kan alleen de pistoolen en de M93R in Last Stand gebruiken, dus die persoon was in Final stand. Denk wel aan dat die persoon die Final Stand heeft 4 keer achter elkaar is doodgegaan, ik denk dat hij wel een kans om uit zijn deathstreak te komen verdient. En je moet gewoon leren om mee te leven en niet zo veel over zeiken, want dat maakt het alleen erger. Denk eraan dat je nu tenminste kan blijven staan als je iemand had gedood en niet meteen moet wegrennen. Ik ben maar een keer gedood door iemand in last stand, maar toen was mijn munitie op en die debiele game switchte automatisch naar de stinger wanneer ik hem wou knifen. :duh: ik be vaker gedood door iemand in Final stand, maar die hadden vaak een M16 of FAMAS. Maar Last Stand zou wel uit de game mogen, of maak er een deathstreak van die je op het begin krijgt en dan krijg je later de betere versie, Final Stand.

True, maar dat maakt last man stand er niet minder erg op, ik bedoel, martyrdom is nu ook een deathstrike, en er is ook geen 'mindere' versie als perk gekomen dusja.

Thank god trouwens dat last man niet zo veel voorkomt als in CoD4, netzoals martyrdom.

Maarja, nog maar +/- 30 kills en dan heb ik alles van de Glock.

Bewerkt: door Zakura
Link to comment
Delen op andere websites

De laatste tijd heb ik echt superveel pech met Nukes. Op de kaart Karachi. Ik haal Harrier's die geven me AC130. AC130 was heel irritant op een kaart als Karachi maar kon toch nog veel kills krijgen. Maar dan stopt het als ik 23 KS heb. Ik zie nog een mannetje ik kill hem. Ik word geraakt ik ga op die verhoging in de kaart. Die ventje voor me kan me niet zien maar een ventje achter mij wel die daar niet hoort te zijn want daar zitten al mijn teammaten. Die killt mij en dan ben ik dood op de 24KS.

2de Keer. Op Wasteland met een Sniper haal ik Harriers die geven me weer AC130. De AC130 is helemaal niet aan de goeie kant en ik haal met moeite een 21KS. Dan komt er een Host Migration.Misschien raad je het al. Het vervangen van de Host faalt. Nuke weg...

3de Keer Zelfde verhaal 7KS Harriers 11KS AC130 23 KS spel afgelopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je bent niet de enige. Ik had daarnet op sub base een mooie killstreak, waarna ik me goed kon verstoppen en chopper gunner kon inbellen. Dat doe ik, hij gaat boven een spawnplaats hangen en ik wil de enemies die daar spawnen killen als hij plots wegvliegt naar een ander deel van de map waar niemand is, en tien seconden later terug naar daar vliegt. Had 23 kills, en als ik 10 seconden boven die andere plek bleef hangen had ik sowieso een nuke. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Probleem is dat "last man stand" niets is, en Vercetti24 je dus niet begreep. Hij dacht waarschijnlijk aan de challenge "Last Man Standing" (ben de laatste levende van jouw team in S&D) toen hij zei dat het onmogelijk is. En inderdaad zijn er twee soorten Second Chances; 't perk Last Stand en de deathstreak Final Stand. Beetje vreemd misschien dat er twee soorten inzitten, maargoed. Dat 't noobperks waren vind ik ook wat overdreven, gezien niemand behalve shotgunners of snipers in de vorige spellen zou mogen klagen over Juggernaut (ik neem aan dat je bedoeld dat Juggy is vervangen als de DS Painkiller?)

Last stand, vooral de Final stand, is gewoon erg kut, vooral als je iemand met een handgun wilt killen, hij neervalt en een dikke shotgun voor je kop trekt en dat ie daar zo ligt te kruipen als een zombie.

Last stand had er van mij apart eruit gemogen.

Ze hadden er heus wel wat anders voor kunnen verzinnen.

Weet iemand trouwens ook al wat van dedicated servers? naast die neppe newsflash van hierboven.

En Ikt, er zit wel een degelijk verschil tussen de Glock 17 en 18, de 18 is automatisch en de 17 semi en de 18 heeft een grotere magazijn.

Je kan alleen de pistoolen en de M93R in Last Stand gebruiken, dus die persoon was in Final stand. Denk wel aan dat die persoon die Final Stand heeft 4 keer achter elkaar is doodgegaan, ik denk dat hij wel een kans om uit zijn deathstreak te komen verdient. En je moet gewoon leren om mee te leven en niet zo veel over zeiken, want dat maakt het alleen erger. Denk eraan dat je nu tenminste kan blijven staan als je iemand had gedood en niet meteen moet wegrennen. Ik ben maar een keer gedood door iemand in last stand, maar toen was mijn munitie op en die debiele game switchte automatisch naar de stinger wanneer ik hem wou knifen. :duh: ik be vaker gedood door iemand in Final stand, maar die hadden vaak een M16 of FAMAS. Maar Last Stand zou wel uit de game mogen, of maak er een deathstreak van die je op het begin krijgt en dan krijg je later de betere versie, Final Stand.

True, maar dat maakt last man stand er niet minder erg op, ik bedoel, martyrdom is nu ook een deathstrike, en er is ook geen 'mindere' versie als perk gekomen dusja.

Thank god trouwens dat last man niet zo veel voorkomt als in CoD4, netzoals martyrdom.

Maarja, nog maar +/- 30 kills en dan heb ik alles van de Glock.

Hoe kan je een mindere versie van Martyrdom maken? Jij bent zo te zien van die personen die altijd door dit soort mensen afgeknald worden, je moet er altijd op voorbereid zijn. Die ventje heeft toch meestal alleen een M9 (niet veel mensen hebben een pistol als hun sidearm) en zo'n persoon kan ik wel aan met mijn SCAR Extended mags.

PS: Het is Deathstreak, niet Deathstrike. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

3 chopper gunners de lucht uit geschoten in 1 match

wauw wat kunnen gastjes flippen !! :schater:

Ik had een 4 CG uit de luch geschoten en ze waren allemaal van hetzelfde persoon (het was Domination en mijn team zuigde zwaar). Hij moet me haten. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...