Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

I have been informed that MW2 will be releasing a mod patch on the 11th january 2010.

Included in patch, DEDICATED SERVERS, NEW MAPS AND WEAPONS AND ATTACHMENTS.

New Maps include.

Afganistan. Urban map. street fighting.

Gaza. urban map.

Vitnam. jungle warefare

Africa. Desert ops

Siberia. Snow ops

Egypt. desert ops.

New weapons and attachments

KNIVES:

Survival knife; double edged blade. can be throughn plus re picked up

PISTOLS:

Glock 17

browning 9mm

ASSUALT RIFLES:

Sig 550

Sar 80

G3

SMG:

Steyr mpi

Shipka smg

SNIPER RIFLES:

Parker hale m82. Bolt action

LMG:

Parrabellum

Attachments:

Pistol attchment to shoot around corners.

nightvision rifle scopes (sniper and aussault rifles only)

Bulletproof vests and slash proof vests.

Update:

REMOTE DETINATION DEVICE: DETALIALS SIMMULAR TO A REMOTE CONTROL CAR THAT YOU DRIVE AND AND CAN BLOW UP NEAR A GROU P OF ENAMIES. KILL STEAK OF 12 NEEDED TO UNLOCK.

BAYONET FOR RIFLES.

SIGNAL JAMMER PERK. STOPS HEARTBEAT MONITORS FROM PICKING YOU UP, AND BLOCKS TEAM CHAT WHEN ENAMIES ARE NEAR YOU

NEW UNDERWATER MULTIPLAYER MAP. SCUBA EQUIPMENT AND WEAPONS FOR MAP SPEAR GUN,

PLEASE NOTE THAT ALL THIS INFO HAS CAME WITHIN INFINITY WARD AND WILL BE RELEASED IN A COUPLE OF DAYS.

I WILL GET THE LATEST VIDEO IN A FEW DAYS. ALL THESE MODS ARE CONFIRMED AND THERE IS MORE TO COME.

Bron

Lijkt mij niet echt betrouwbaar, maar we zullen het zien...

Link to comment
Delen op andere websites

Attachments:

Pistol attchment to shoot around corners.

Lijkt mij niet echt betrouwbaar, maar we zullen het zien...

:shater:

Hoe willen ze die gaan gebruiken, of beter, hoe wil je daarmee kunnen richten? :7

Om dat ding op te zetten ben je wss allang dood :D

Link to comment
Delen op andere websites

Attachments:

Pistol attchment to shoot around corners.

Lijkt mij niet echt betrouwbaar, maar we zullen het zien...

:shater:

Hoe willen ze die gaan gebruiken, of beter, hoe wil je daarmee kunnen richten? emo.gif

Om dat ding op te zetten ben je wss allang dood icon_mrgreen.gif

Daar heb ik dus laatst iets over gezien op TV. Je houd je wapen om de hoek, maar op je wapen zit een cameraatje en die laat dan zien waar je op aimed om de hoek.

Link to comment
Delen op andere websites

...

Bron

Lijkt mij niet echt betrouwbaar, maar we zullen het zien...

[/b]

Op dedicated servers na en wat maps, lijkt deze patch mij toch niet echt leuk. Bullet en Slash proof vests, dat gaat bijvoorbeeld reuze irritand worden. Eerst zit je lekker te knifen in CoD, krijg je ineens dat. Zit je een persoon maar te knifen, gaattie maar niet dood, dat word wel frustrerend :cab:

En dat pistool die om de hoek schiet slaat ook helemaal nergens op. Kan je iemand niet killen als hij op je schieten, ja dat is lekker, NIET... :duh:

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

Fake as hell, lijkt me duidelijk.

Had daarnet op rust met Team Deathmatch wel iets leuk. Rust, dus lekker kleine map; ik kies dus UMP45. Match begint, heb ik plotseling een harrier strike waar ik me compleet niet van bewust was. Ingeroepen, en net nadat ik 11 killstreak heb (chopper gunner) ga ik dood. Chopper gunner ingeroepen, en plots was het 34 kills 3 deaths. :sigaar: Wel kut dat ik geen nuke had, want ik zat er denk ik vrij dichtbij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik word echt gek van IW's 'balanssysteem'. Ze plaatsten steeds dezelfden bij elkaar, zonder te kijken naar de score. En het waren niet ventjes die in een party zaten ofzo.

Nog erger is als je TDM speelt ofzo, en er zijn 2 parties van 3 mensen. Dan plaatst het systeem ze bij elkaar, 3 & 3 mensen die waarschijnlijk samenwerken tegen 6 randoms :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik word echt gek van IW's 'balanssysteem'. Ze plaatsten steeds dezelfden bij elkaar, zonder te kijken naar de score. En het waren niet ventjes die in een party zaten ofzo.

Nog erger is als je TDM speelt ofzo, en er zijn 2 parties van 3 mensen. Dan plaatst het systeem ze bij elkaar, 3 & 3 mensen die waarschijnlijk samenwerken tegen 6 randoms :duh:

Die mensen hadden dan geluk dat hun party niet uit elkaar werdt gehaald, het lukt mij niet eens om met een vriend in hetzelfde match te belandden. Weer iets wat IW heeft verneukt. :duh: Het beste aan de balanssysteem is dat als iemand de game verlaat wanneer de teams al zijn ingedeeld worden de teams "opnieuw" ingedeeld (er verandert niks) en dan staat er: Balancing teams... :7 Er is altijd een team die zuigt en andere team dat goed is.

Link to comment
Delen op andere websites

Vinden jullie dat Last man stand ook een death strike had moeten zijn?

Ik vind van wel iig.

WTF heb je het over? Hoe kan je van last man standing een death Streak maken? En als je last stand bedoelt, er is er al een: Final stand, je kan elke wapen die je hebt gebruiken en als je lang genoeg blijft leven sta je weer op.

Lezen blijft een vak.

Last man stand hadden ze beter eruit kunnen laten, dan zijn alle noob perks als deathstrikes ingesteld of zijn ze weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier speel ik atm mee (ben er eindelijk achter hoe spoiler tags hier werken :puh:)

Mijn standaard class:

TAR-21 FMJ

Stinger

Semtex

Smoke

Scavenger

Stopping Power

Ninja

Painkiller

Mijn S&D class:

TAR-21 Silencer & Heartbeat

PP2000 Silenced

Semtex

Smoke

Bling

Stopping Power

Ninja

Painkiller

En mijn Hardcore class:

TAR-21 Holographic

TMP

Semtex

Smoke grenade

Sleight of Hand

Stopping Power

Ninja

Painkiller

Als iemand nog tips heeft voor die laatste class hoor ik het graag :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...