Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Er is alweer een nieuwe hack die ervoor zorgt dat je automatisch met je gun lockt op een vijand. PS3 wordt echt bedolven onder hacks. Straks wordt het echte niet meer leuk als iedereen gaat hacken. :{

Zit dat er niet een wat ongeveer standaard in?

Want ik heb soms als ik aim en er loopt iemand langs dat die heel even volgt ik weet alleen niet of dat hetzelfde is alsdat wat jij bedoelt. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Woei ik ben nu 60. Als ik niet een maand Saints row 2 en Operation Flashpoint had gespeeld was ik al 70 ;(.

Doe jij 1 maand over om 10 lvls hoger te komen? Ik ben in 1 dag van 60 naar 66 gegaan. In ongeveer 4 uurtjes spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

OMG!3 KEER OP EEN DAG!!!!!!!!EN NOG WEL EEN NEDERLANDER :duh: hoop echt dat hier snel wat aan gedaan word want 3 keer in een paar uurtjes meemaken dat iemand hacks gebruikt zit ik namelijk niet op te wachten,heb hem helemaal de (....) gescholden en ik stop met COD tot er een fixx komt van IW ofzo want zo vind ik er ds echt geen ene (...) aan (...) :duh::duh::duh: en aan het einde nog zeggen dat ik een metje ben omdat ik er niet tegen kan dat hij hackt,wie is er nou een mietje? :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Visser23: We waren blijkbaar niet duidelijk genoeg. Er mag heus gediscussieerd worden over hacks, echter mag hier geen informatie over worden vrijgegeven. Ik heb 10 berichten verwijderd die allemaal op een hack ingingen met onacceptabele opmerkingen. Hier staat dan ook zonder pardon een 20% op. Dus, discussiëren mag over hacks, maar meer NIET! Dank u.

Topic heropend.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Om maar heel netjes ontopic te beginnen, wil ik het graag hebben over de ACR.

Vinden jullie dit ook niet een tikkeltje overpowered wapen? Dat als je ermee schiet dat je amper recoil (terugslag) hebt, en dat het netzoals de models 1887 gepatcht moet worden? :puh:

Ja, ik ben nog geen lvl 48, en ja, zelf gebruik ik ze ook (door dat ding ben ik extra snel de prestige ingegaan ofzo, thermal erop = sniper :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Om maar heel netjes ontopic te beginnen, wil ik het graag hebben over de ACR.

Vinden jullie dit ook niet een tikkeltje overpowered wapen? Dat als je ermee schiet dat je amper recoil (terugslag) hebt, en dat het netzoals de models 1887 gepatcht moet worden? :puh:

Ja, ik ben nog geen lvl 48, en ja, zelf gebruik ik ze ook (door dat ding ben ik extra snel de prestige ingegaan ofzo, thermal erop = sniper :puh:)

ik vind het wel goed zo,met hardcore merk ik er toch weinig van omdat je zowat bij elk wapen in 2 shoten dood bent.

Link to comment
Delen op andere websites

ACR is van zichzelf veel te zwak om een overpowered wapen te kunnen zijn. Je moet er stopping power bijzetten om een beetje normale kracht eruit te kunnen halen, alleen in hardcore is het een uitkomst.

Net even mijn eerste potje als sniper sinds ik prestige 1 ben. de P2000 is één relaxt wapen, op de een of andere manier kill je er veel makkelijker mee dan met de gemiddelde assault rifle.

Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Visser23: Dus, discussiëren mag over hacks, maar meer NIET! Dank u. ...<<<

Ahh, wat fijn dat dit ook nog voorgesteld wordt!

Wat vinden jullie nou van de hacks van tegenwoordig? Ik vind 't maar dom dat er mensen zijn die het gebruiken, omdat ze 't toch niet eerlijk kunnen behalen.. Ik word knettergek van ze. Wat jullie?

Link to comment
Delen op andere websites

Net mij eerste prestige begonnen.

Conclusies: AK is shit

standard classes pwnen

m4 is briljant

rpd is briljant

ump zuigt nog steeds

ik pwn

>>> Door Visser23: Dus, discussiëren mag over hacks, maar meer NIET! Dank u. ...<<<

Ahh, wat fijn dat dit ook nog voorgesteld wordt!

Wat vinden jullie nou van de hacks van tegenwoordig? Ik vind 't maar dom dat er mensen zijn die het gebruiken, omdat ze 't toch niet eerlijk kunnen behalen.. Ik word knettergek van ze. Wat jullie?

Hacks? Ik heb er niets positiefs over te zeggen als het over skills enzo gaat. Wel vind ik de mensen die het uitvogelen vet voor hun programmerenskills, maar verder zuigen hacks. Heb een hack voor CoD4, makkelijk gevonden, erg effectief. Maar je bent echt een noob als je hacks gebruikt. hallo. 30 headshots in 20 seconden? Sjeezus. Ben meteen weggegaan. Voelde me stout. :D

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

ACR is van zichzelf veel te zwak om een overpowered wapen te kunnen zijn. Je moet er stopping power bijzetten om een beetje normale kracht eruit te kunnen halen, alleen in hardcore is het een uitkomst.

Fout, doordat hij geen recoil heeft maakt 't nog steeds een skillloos geval. Ze moesten er tenminste sway op zetten, want nu kun je een sniper zo neermaaien zonder dat hij enige vorm van een kans heeft. (Hij moet richten, adem inhouden en doordat 'ie onder vuur ligt kun je sowieso niet fatsoenlijk mikken)

En ik snap de RPD + Stopping Power nog steeds niet. :puh: Net een match gedaan met een RPD w/ Grip en FMJ, Bling, Cold Blooded en Ninja en het was een complete moordaanslag. Ik denk dat Stopping Power niet echt veel uit had gemaakt, meer een overkill dan wat anders.. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Hacks? Ik heb er niets positiefs over te zeggen als het over skills enzo gaat. Wel vind ik de mensen die het uitvogelen vet voor hun programmerenskills, maar verder zuigen hacks. Heb een hack voor CoD4, makkelijk gevonden, erg effectief. Maar je bent echt een noob als je hacks gebruikt. hallo. 30 headshots in 20 seconden? Sjeezus. Ben meteen weggegaan. Voelde me stout. :D

Heb het paar keer gebruikt in Cod 4, maar gewoon voor de fun, gekke was, toen ze merkte dat 1 iemand hackte, nog geen 20 seconde later en iedereen hackte, iedereen heeft het dus aanstaan in CoD 4.

Daarnaast, op de pc ben ik zoverre nog geen tegen gekomen, vooral grappig omdat de console mensen vaak brulde dat je op een console niet (snel) kunt hacken :schater: (in CoD MW2 he)

Bewerkt: door Zakura
Link to comment
Delen op andere websites

Daarom moet je een XBOX-360 kopen, ja je betaalt wel voor internet maar tot nu toe (Heb hem al 1, 5 jaar) nog nooit een hacker gezien. In tegenstelling tot PS3 Network, gratis maar vele hackers die het weer verpesten. Maar probeer anders even een ander spel, en speel weer na een week MW2, misschien dat het dan minder is.

Link to comment
Delen op andere websites

Daarom moet je een XBOX-360 kopen, ja je betaalt wel voor internet maar tot nu toe (Heb hem al 1, 5 jaar) nog nooit een hacker gezien. In tegenstelling tot PS3 Network, gratis maar vele hackers die het weer verpesten. Maar probeer anders even een ander spel, en speel weer na een week MW2, misschien dat het dan minder is.

Sorry hoor, maar Xbox 360 zit ook oa. opgescheept met rapid fire modders, en dacht dat voor de X360 ook MW2 hacks waren.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey iedereen ff een klein vraagje:

Als je van de perk Commando naar Commando Pro wilt gaan moet je ongeveer ... keer iemand doden met een knife-kill. Tellen knife kills met een tactical knife + handwapen ook? Dat gaat wat sneller, en dan kan ik lekker aan de slag in Free For All :)

Alvast Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...