Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Sinds ik de Pave Low heb weggeduwd voor Nuke kom ik niet eens meer toe aan Chopper Gunner :7

Met een Harrier kun je toch wel 4 kills maken? 2 zeker en dan kun je nog wel 2 andere vinden, maar dan krijgt je waarschijnlijk hetzelfde als ik, dus dan net op de 10e kill dood gaan (zo vaak gehad).

Geplaatst:

Daarnet in prestige gegaan, en ben nu alweer level 11. :) Hiernet ook mooie match met 26 kills 6 deaths. Ik wou met m'n predator missile even de hind neerhalen, begint het zo hard te laggen dat ik buiten de map beland. :-(

Geplaatst:

Daarnet in prestige gegaan, en ben nu alweer level 11. :) Hiernet ook mooie match met 26 kills 6 deaths. Ik wou met m'n predator missile even de hind neerhalen, begint het zo hard te laggen dat ik buiten de map beland. :-(

Best wel chil heh? Zo'n extra custom class? Het enige wat ik echt stom vond is dat je al je perks weer naar pro moet upgraden. Trouwens ik speel nu met de M16, tis echt een lekker wapen. Ik ga zo denk ik een silencer erop zetten met Heartbeat sensor i.p.v. de Grenade Launcher. Maar zal ik dan voor Stopping Power of Hardline kiezen als tweede perk?

Geplaatst:

Hey weten jullie hoe ik de campaign 100% kan uitspelen ik ben bij die museum,maar ik haat die missie.

Veteran alles uitspelen op Museum na (is geen missie)

Alle laptops zoeken

Ja maar bij staat er 50%.En ik ben bij die museum hoe maak ik het dan 100%? en welke laptops?

Acer's, let maar op.

Geplaatst:

ik heb nu 2 nukes gehaald ik had gisteren 24 - 3 - 0 en toen werd ik geknived :7 :7

mn vriend stond naast me hij zei echt heel droog.. toen ik weer naast hem was gespawned

Pas op, eentje met een mes.. :schater:

Nu kan ik er wel om lachen maar toen baalde ik dus echt.

Geplaatst:

Vriend van mij stond gewoon beetje in favela te knallen, kwam die uit zijn ac-130, had hij zijn killstreak niet bijgehouden, komt zijn broertje opeens: je hebt 24 kills achter elkaar.

Hij gelijk in de headset schreeuwen dat ik naar hem moest komen, hij zat helemaal in zo'n hoekje helemaal zenuwwachtig. Komt er zo'n noob die voor hem stil gaat staan, hij knifet hem, lool, hij schreeuwde bijna mijn headset kapot :7

Geplaatst:

Sinds ik de Pave Low heb weggeduwd voor Nuke kom ik niet eens meer toe aan Chopper Gunner :7

Met een Harrier kun je toch wel 4 kills maken? 2 zeker en dan kun je nog wel 2 andere vinden, maar dan krijgt je waarschijnlijk hetzelfde als ik, dus dan net op de 10e kill dood gaan (zo vaak gehad).

Heb ik ook vaak. :cry:

Geplaatst:

pff hebben jullie ook wel een van die kleine kinderen die helemaal gaan ruzie maken voor niks?ik heb dat vaak als iemand met een onleesbare taal aan het praten is die niemand in het team kent en ik dan zeg dat hij beter in het engels kan praten dat ze dan helemaal gek worden,ik vind dat echt zo vervelend he,internet heldjes.

als ik dat zo zie dan verbeeld ik me echt zo een puisterige no-lifer die dat doet :duh:

Geplaatst:

Hey weten jullie hoe ik de campaign 100% kan uitspelen ik ben bij die museum,maar ik haat die missie.

Veteran alles uitspelen op Museum na (is geen missie)

Alle laptops zoeken

Ja maar bij staat er 50%.En ik ben bij die museum hoe maak ik het dan 100%? en welke laptops?

Museum kan je niet uitspelen, telt ook niet mee voor die 100%.

Je moet iedere missie op Veteran uitspelen en alle Intel/laptops pakken. Google maar ff Modern Warfare 2 Intel guide ofzo.

Geplaatst:

Ik had net 37-4-4 alweer op Favela nu met SCAR-H Extended Mags en SPAS-12 Holographic sight Predator-Harrier-AC-130. Ik ben beter met de SPAS dan met de Models (voor de patch). :puh:

Geplaatst:

Ik nu ook vanmiddag, en die Famas owned zwaar ben ik achter gekomen.. :7

Bij mij gaat het vaak laggen als ik iemand wil knifen, en dan wordt ik zelf geknifed. :-(

Geplaatst:

Bij mij gaat het vaak laggen als ik iemand wil knifen, en dan wordt ik zelf geknifed. :-(

Das een bekende ja! :7

Knife ik iemand die voor me is, sta ik opeens stil, niemand meer voor me, word ik opeens geknifed door diezelfde persoon :7

Maar ik hou van mijn runners class, eerst omlopen, dan sta je achter iedereen, en dan met een silenced wapen iedereen neermaaien! :D:7

Geplaatst:

Das een bekende ja! :7

Knife ik iemand die voor me is, sta ik opeens stil, niemand meer voor me, word ik opeens geknifed door diezelfde persoon :7

Maar ik hou van mijn runners class, eerst omlopen, dan sta je achter iedereen, en dan met een silenced wapen iedereen neermaaien! :D:7

Zullen we mischien een clubje voor lag knifers oprichten? :engel:

Er is weer een nieuwe mod voor de 360, nu is het een speedhack. :duh:

Geplaatst:

en die Famas owned zwaar ben ik achter gekomen.. :7

Vind er eerlijk gezegd niet zo veel meer aan. Als je vijand jou ook al heeft gezien ben je vrijwel altijd in het nadeel. Op een afstand is ie wel redelijk maar niet veel beter dan de meeste andere AR's hoor (en daar kan je ook gewoon mee in bursts schieten als je dat graag wilt 0_0).

Net had ik een Predator in HQ Pro. Ik vuur hem af op een hele mob enemies (stuk of 5-6), doe R1 voor de speedboost.. en net voordat die van mij raakt raakt een andere predator ze al :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...