NickOwnage Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 Ik heb altijd goede verbinding. Maar soms word er teveel gedaan met Glitches of andere oneerlijke dingen in het spel. (meestal ben ik de host) Reageren
Hayte Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 Toch nog wel een aardig puntje respect voor IW: Als jezelf een bagger verbinding hebt, geeft IW de servers van Activision de schuld (couldn't connect to...). Nee, dat doet hij niet. Hij zegt niet, Activision's servers suck, hij zegt, the connection sucks. Dus; de verbinding tussen de server en jouw pc is kaput. Kan aan jou liggen, maar ook aan Activision's servers Reageren
flippie13 Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 Toch nog wel een aardig puntje respect voor IW: Als jezelf een bagger verbinding hebt, geeft IW de servers van Activision de schuld (couldn't connect to...). Nee, dat doet hij niet. Hij zegt niet, Activision's servers suck, hij zegt, the connection sucks. Dus; de verbinding tussen de server en jouw pc is kaput. Kan aan jou liggen, maar ook aan Activision's servers Levensles: geef nooit jezelf de schuld Reageren
Wienish Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 Fijn om te weten dat ik dadelijk niet hoef te gaan schelden op mezelf als ik dadelijk slecht speel met MW2. Reageren
Remi-X Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 Ik zat weer eens op een host met een Slow-Motion Hack/Glitch/Bug/Lagg/Iets. Dat is zo droog, dan ben je eerst lekker aan het lopen, tot je ineens in extreme slowmotion gaat. Kom ik aan met mn RPG-7. Schiet.....................B..O..E..M..!.. Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 9 februari 2010 Rapport Geplaatst: 9 februari 2010 Yes, ik heb de 3.000.000 punten bereikt, in 8 dagen en 8 uur. En ik hoef nog maar 60 headshots met de SCAR en dan heb ik eindelijk de gouden title. Ik heb nu alleen nog maar Preditor Missele en Chopper Gunner title in het goud. Wel grappig was dat de allerlaatste kill voor de gouden title van Preditor een headshot was! Reageren
Wienish Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Wat een grote stilte weer in dit topic. Ik ga maar eens doordrammen tot level 63/64. Reageren
.Senne Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 nog 48k en ik kan weer prestigen, ben level 70 prestige 1. Ik wou hiernet nog 23 kills halen met de m1014 ofzoiets (shotgun), dan had ik 500 kills challenges voor 20.000 XP en was ik er alweer wat dichter bij. En nu wil Steam me niet meer laten connecten. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 pff ik kan weer niet gamen omdat steam het k*t doet(niet alleen ik,ook mensen in mijn steamlijst kunnen niet in een server komen)iedere keer staat er :steam connect fail ofzo. zoveelste probleem al.met BF2 heb ik dat nooit Reageren
flippie13 Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Ik ga denk ik niet nog een keer in prestige, maar alle wapens even vrij spelen 1st prestige lvl 68 nu ^^ En welke challenges / emblems / titles krijg je voor de 2de prestige? Helemaal niks (op prestige logo/title na), dus dat is nou niet bepaald een must do voor mij Reageren
lexus123 Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Ik ga denk ik niet nog een keer in prestige, maar alle wapens even vrij spelen 1st prestige lvl 68 nu ^^ En welke challenges / emblems / titles krijg je voor de 2de prestige? Helemaal niks (op prestige logo/title na), dus dat is nou niet bepaald een must do voor mij Je krijgt alleen de Prestige Titles en Emblems. Dat zijn er in totaal dus 20. Voor de rest blijft alles gelijkt. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Wat is dit toch weer een leuk spel. Game 1: 5 hackers in het andere team. Game 2: Ik zat op een 17 killstreak in choppergunner, Opeens uit het niets Steam Connection Failed. Game 3: De host laggt als de pest. Game 4: Mijn team stinkt zo erg, op het einde had iedereen van mn team een - kill/death ratio en ons team campte de hele tijd. Game 5: Ik word weeral geconnected naar n game waar ik tegen 2 hackers speel. Wat is dit toch een geweldig leuk spel, zeg. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Wat is dit toch weer een leuk spel. Game 1: 5 hackers in het andere team. Game 2: Ik zat op een 17 killstreak in choppergunner, Opeens uit het niets Steam Connection Failed. Game 3: De host laggt als de pest. Game 4: Mijn team stinkt zo erg, op het einde had iedereen van mn team een - kill/death ratio en ons team campte de hele tijd. Game 5: Ik word weeral geconnected naar n game waar ik tegen 2 hackers speel. Wat is dit toch een geweldig leuk spel, zeg. koop een xdoos360, minder hackers, betere connection, bijna geen lagg, beter party system dan steam en met je vrienden kan je samen één team vormen. JA, af en toe laggt hij een beetje en ja som sis de connection weg maar dat is op 1 van de 20games. Ik spreek uit ervaring aangezien ik MW2 op de XBOX360 & PC heb. Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 (bewerkt) Ik ga denk ik niet nog een keer in prestige, maar alle wapens even vrij spelen 1st prestige lvl 68 nu ^^ En welke challenges / emblems / titles krijg je voor de 2de prestige? Helemaal niks (op prestige logo/title na), dus dat is nou niet bepaald een must do voor mij Is best leuk hoor Prestige gaan en het gaat ook nog best snel ook. Je kunt in totaal 16 Titles en 10 Emblems halen door alleen al Prestige te gaan, hier staan ze allemaal. En ik heb nu 30.000 kills gemaakt in Mw2. 138.000 kills in alle Cod`s samen, 28.000 in Cod 4 en 80.000 in Cod Waw. koop een xdoos360, minder hackers, betere connection, bijna geen lagg, beter party system dan steam en met je vrienden kan je samen één team vormen. JA, af en toe laggt hij een beetje en ja som sis de connection weg maar dat is op 1 van de 20games. Ik spreek uit ervaring aangezien ik MW2 op de XBOX360 & PC heb. Maar daar staan ook weer een aantal dingen tegenover: lawaaiige console, 80 euro meer betalen om überhaupt draadloos te kunnen gamen, en dan ook nog betalen voor online, geen Blu-ray en geen internet browser. Bewerkt: 10 februari 2010 door jeroen.engeler Reageren
Djmaddox Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 Wat is dit toch weer een leuk spel. Game 1: 5 hackers in het andere team. Game 2: Ik zat op een 17 killstreak in choppergunner, Opeens uit het niets Steam Connection Failed. Game 3: De host laggt als de pest. Game 4: Mijn team stinkt zo erg, op het einde had iedereen van mn team een - kill/death ratio en ons team campte de hele tijd. Game 5: Ik word weeral geconnected naar n game waar ik tegen 2 hackers speel. Wat is dit toch een geweldig leuk spel, zeg. koop een xdoos360, minder hackers, betere connection, bijna geen lagg, beter party system dan steam en met je vrienden kan je samen één team vormen. JA, af en toe laggt hij een beetje en ja som sis de connection weg maar dat is op 1 van de 20games. Ik spreek uit ervaring aangezien ik MW2 op de XBOX360 & PC heb. Ik heb een xdoos360, maar daarbij heb je geen toetsenbord+muis wat veel beter speelt? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.