Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

@ Hierboven

Dat heb ik ook gedaan, alleen "denie" ik nooit en wacht ik tot ze terug spawnen. :puh: 2 spelers probeerden voor de nuke te gaan in free for all, heerlijk om hun poging te verknallen en dat maar liefst 3 keer in hetzelfde potje. :clown:

nuke in FFA?dat kan volgensmij niet want het spel houd op als iemand 15 kills bereikt.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Hierboven

Dat heb ik ook gedaan, alleen "denie" ik nooit en wacht ik tot ze terug spawnen. :puh: 2 spelers probeerden voor de nuke te gaan in free for all, heerlijk om hun poging te verknallen en dat maar liefst 3 keer in hetzelfde potje. :clown:

nuke in FFA?dat kan volgensmij niet want het spel houd op als iemand 15 kills bereikt.

30 kills is score limit in FFA.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Hierboven

Dat heb ik ook gedaan, alleen "denie" ik nooit en wacht ik tot ze terug spawnen. :puh: 2 spelers probeerden voor de nuke te gaan in free for all, heerlijk om hun poging te verknallen en dat maar liefst 3 keer in hetzelfde potje. :clown:

nuke in FFA?dat kan volgensmij niet want het spel houd op als iemand 15 kills bereikt.

En jij speelt CoD:MW2?

Unlock Everything Mod:

http://www.youtube.com/watch?v=Av24sRQNf3Q

Nieuwe Care Package Glitch:

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag nog even wat met een maat gespeeld. Begon met een ruzietje over de headset, voor de ruzie speelde ik verrektes slecht en daarna verrektes goed. Van kill/death 1/5 ging ik naar kill/death 5/1 met Search & Destroy. Heerlijk punten binnenhalen met een silenced UMP45. Haalde zelfs een keer 12000 en 14000, en wat potjes 6000/7000.

Link to comment
Delen op andere websites

ja maar zelden FFA :puh:

ik heb ook een keer nuke gehaald in ffa :D en ik had een killstreak vanaf 0, en bij 28 kills deed ik mijn nuke, en toen had ik aan het eind 35 kills :D en 1 dead :ch: maar dat was van mn eigen nuke :D

Search en Destroy is trouwens poepchill

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag nog even wat met een maat gespeeld. Begon met een ruzietje over de headset, voor de ruzie speelde ik verrektes slecht en daarna verrektes goed. Van kill/death 1/5 ging ik naar kill/death 5/1 met Search & Destroy. Heerlijk punten binnenhalen met een silenced UMP45. Haalde zelfs een keer 12000 en 14000, en wat potjes 6000/7000.

Ik wil nie stoke, maar... :$ :puh:

Ik quickscope trouwens weer, ACOG op intervention = <3

Alleen wel genaaid, 3x had ik vandaag dat ik net in een quickscope zat, en dat er host migration was :puh: Dan zie je op je achtergrond wel dat je op de vijand aimt, maar toch mis je dan vanwege de lagg :7

Link to comment
Delen op andere websites

De ACOG-Scope voor de intervention vindt ik niet zo lekker dan heb ik liever een normale of een thermal scope.

Vandaag in elke potje een choppergunner gehaald en 2x zelfs 2x in één potje! En eindelijk de mastery voor mijn SCAR-H en nu ga ik voor de ACR mastery.

Met welk gametype halen jullie het snelts de penetration kills?

Link to comment
Delen op andere websites

FTW?! ik had in ffa een te gekke game winning killcam! ik stond dik voor, dus ik ga ff voor een mooie laatste mooie kill. Highrise, ik 1450, tweede plaats 1050. Ik sta daar in de liften (bij punt B met domination) te schuilen voor een dik vuurgevecht, en er staat een gozer helemaal bij punt A, daar zo voor de ramen (niet erachter! :D ) en ik gooi zo'n trowing knife, recht in zn borst :D geweldig! XD

@hierboven mij: camper? :sigaar:

Bewerkt: door TZG
Link to comment
Delen op andere websites

FTW?! ik had in ffa een te gekke game winning killcam! ik stond dik voor, dus ik ga ff voor een mooie laatste mooie kill. Highrise, ik 1450, tweede plaats 1050. Ik sta daar in de liften (bij punt B met domination) te schuilen voor een dik vuurgevecht, en er staat een gozer helemaal bij punt A, daar zo voor de ramen (niet erachter! :D ) en ik gooi zo'n trowing knife, recht in zn borst :D geweldig! XD

@hierboven mij: camper? :sigaar:

Haha dat je die hebt ingesteld joh, je bent 1 van de weinigen. Ik had vandaag voor de derde keer een headshot met een Preditor Missele :puh:. En in totaal 31.501 kills. Gaat snel omhoog met 400 kils in minder dan 2 uur per dag.

Link to comment
Delen op andere websites

FTW?! ik had in ffa een te gekke game winning killcam! ik stond dik voor, dus ik ga ff voor een mooie laatste mooie kill. Highrise, ik 1450, tweede plaats 1050. Ik sta daar in de liften (bij punt B met domination) te schuilen voor een dik vuurgevecht, en er staat een gozer helemaal bij punt A, daar zo voor de ramen (niet erachter! :D ) en ik gooi zo'n trowing knife, recht in zn borst :D geweldig! XD

En leaft de gozer van de Game Winning Kill. Dat had ik dus een keer. Ziek mooie Quick-scope terwijl ik sprong om over een muurtje heen te schieten. Was een geniale kill dus in de GWKC zou wel nice zijn. Gaat ie ervandoor, geen GWKC :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...