Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

post-60701-1266506337,25.jpg

GOML BITCH

Nice, ziet er zeer netjes uit. Ik ga niet in prestige... ik gebruik toch alleen maar de Nederlandse vlag als titel met ranklogo als embleem. Maar ik moet toegeven, dat rang logo ziet er zeer nice uit. Welke prestige is dat? 5e ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

post-60701-1266506337,25.jpg

GOML BITCH

Nice, ziet er zeer netjes uit. Ik ga niet in prestige... ik gebruik toch alleen maar de Nederlandse vlag als titel met ranklogo als embleem. Maar ik moet toegeven, dat rang logo ziet er zeer nice uit. Welke prestige is dat? 5e ofzo?

Prestige 6, zit nu al bijna aan mijn zevende. Ik speel Demolition/Search and Destroy/Free-for-All aan een stuk door :puh:

Ik heb trouwens op mijn YouTube kanaal wat MW2 filmpjes staan: http://www.youtube.com/nickvth2009

@Nick:

Vraag ik me ook af lol. Ik denk Chinese Dildo's van een pond met een Tijger d'r op.

Bewerkt: door GTA Monster
Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren speelde ik echt heel fijn, 44-10 en allemaal van dat soort scores. Vandaag is het echter allemaal weer eens omgekeerd; in 3 verschillende teams komen er om de minuut Harrier,Precision,Stealth en Predators aangerost. En toen ik eindelijk een Care Package wist te halen, was het een Ammo. duh.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom uberhaupt Care Packages gebruiken? Kan je net zo goed voor gewoon een UAV gaan, want dat is de beste killstreak in het hele spel, klinkt misschien raar, maar het is de waarheid.

Trouwens, wil iemand een 1v1 doen in MW2 op de PS3?

Bewerkt: door GTA Monster
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom uberhaupt Care Packages gebruiken? Kan je net zo goed voor gewoon een UAV gaan, want dat is de beste killstreak in het hele spel, klinkt misschien raar, maar het is de waarheid.

Trouwens, wil iemand een 1v1 doen in MW2 op de PS3?

Waarom is UAV zo pwnage voor het leven?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...