Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Voor mij zal ik voor die killstreaks later pas een gouden titel krijgen, sinds ik alleen nog maar het killstreak schema van de voormalige CoD's volg, alleen met andere rewards. Dus UAV, Sentry Airdrop en Attack Helicopter. Maar wel nice om gouden titel voor je killstreaks te hebben :sigaar:. Als ik 1000 kills met Sentry's heb ga ik voor de AC130, wat overigens enorm makkelijk blijkt te zijn, de enigste vereiste is de skill om een 11 (10 met Hardline) killstreak te kunnen krijgen.

En over de AK-47, zet er ACOG of geen attachment op, volgens een test krijg je meer recoil op dat geweer als je een andere attachment dan ACOG of gewoon (zonder attachments) erop hebt. Maar in mijn geval, precisie me reet, ik heb er altijd FMJ op staan. Dan penetreren de kogels zelfs door een van stevig metaal gemaakte surface, waar je normaal op kan schieten wat je wil :puh:

Bedankt voor de tip. Ik had ook al een aantal attachments geprobeerd zoals silencer en red dot sight maar daarmee raak je gewoon veel minder. Ik vind wel dat ie nu iets te slap is dus ben benieuwd hoe hij is met FMJ, nog 150 kills daarvoor.

Oja en ik had natuurlijk ook al de gouden title van de SCAR-H.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo denet op de PC MW2 gespeeld. Een potje Search 14-2-2 Gespeeld met m'n SCAR-H/Red dot/Silencer. Ze waren niet erg goed, bij Afghan zaten ze de hele tijd bij A, en door op dat vliegtuig te klimmen killde ik ze allemaal.

Link to comment
Delen op andere websites

de mijne 49292/8949 = 5,51 k/d ( niet uit het hoofd gedaan blij.gif )

Waarom heb ik het gevoel dat jij hard uit je nek zit te lullen?

Mijn K/D ratio is nu 1.635.

oke, hij is nu wel iets veranderd, maar nog ongeveer etzelfde. Om je d'r van te overtuigen zet ik er wel een pic bij XD

Cheers,

Commando ( PsyCh0n@ghtr!c at MW2 )

Link to comment
Delen op andere websites

@commando: Haha op een één of andere manier geloof ik toch niet dat dat allemaal echt is. Die ratio en kills zou natuurlijk wel kunnen (vooral of pc) maar 46 dagen komt iets ongeloofwaardig over. Het kan wel maar zelfs op de Ps3 heeft volgens mij niemand 46 dagen gespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

@Commando: Jij speelt gemiddeld 11 uur per dag? O_O' Tering..

11 November 2009 kwam het spel uit.

19 dagen waren er nog in november over. + 31 van december + 31 van januari + 18 van februari maakt samen 100 dagen dat het spel speelbaar is.

46 dagen = 24*46 = 1104 uur

1104 / 100 = 11,04

11,04 + minuten van jouw = 11.0447 uur per dag speel jij.

Mijn moeder is de kerstman? Never.

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

CoD telt de uren die je echt speeld, en dus niet die je in het menu verbruikt.

uhuh, daarom snap ik het ook niet echt nee denk nou niet echt dat ik boven de 1000 uur heb gespeeld. hoogstens 800 ofzo, het zou toch wel ergens er moeten vandaan komen, anders staat et er niet :D

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Ik geraak nogal bored als ik op mezelf speel en niet in een party ;o

En ik kan alleen maar s'avonds laat in een party, aangezien al m'n vrienden op xbox live in Amerika wonen en een andere tijdzone hebben ><

Dus heeft iemand hier die dit spel op xbox360 speelt zin om samen met mij te spelen? =D

En ook misschien om de special ops missies te doen? =D

Zo ja, reaggeer even, dan zet ik m'n gamertag hier neer :D

Ik wacht op jullie. (a)

Mvg,

Pepsi ColaGlas :D

Nou voeg mij maar toe dan: NickOwnage

Kunnen we wel samen spelen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

>>> Door Visser23: Gelieve online matches via PB te organiseren. Als je een online match wilt, kan je dat hier zeggen. Reacties hierop dan graag via PB.

Daarnaast nogmaals een waarschuwing over hacks. Zonet weer een filmpje verwijderd. Hier staat 20% op.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet je daar echt niet voor schamen, hoor. Dus vertel nu waar gauw de waarheid voor ik je bek in elkaar timmer :schater:

haha, heb je em ook op comp? doen we daar wel 1v1, kan je zien dat ik niet cheat =D

Nee, maar heb je 'm op PS3? Kunnen we daarna misschien nog lekker n00bs gaan pwnen in S&D :puh:

@Visser: Dat filmpje kun je laten staan hoor, want die glitch is midden december 2009 gepatcht ;)

>>> Door Visser23: So? Het gaat om een hack en dat is niet toegestaan.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Net bijna een focking Nuke in S&D, had in de 1e 2 rondes al rond de 300 punten :puh: 3e ronde m'n predator missile ingezet... Daaruit 2 kills weten te behalen... :D toen ook nog een bomb weten te planten en onderweg ook nog wat kills te maken :D zat rond de 900 punten :O, en dat houdt in een record voor mij met m'n Scar-H met heartbeat sensor en FMJ :D

Had 19-1-0 :puh:

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Ik geraak nogal bored als ik op mezelf speel en niet in een party ;o

En ik kan alleen maar s'avonds laat in een party, aangezien al m'n vrienden op xbox live in Amerika wonen en een andere tijdzone hebben ><

Dus heeft iemand hier die dit spel op xbox360 speelt zin om samen met mij te spelen? =D

En ook misschien om de special ops missies te doen? =D

Zo ja, reaggeer even, dan zet ik m'n gamertag hier neer :D

Ik wacht op jullie. (a)

Mvg,

Pepsi ColaGlas :D

Nou voeg mij maar toe dan: NickOwnage

Kunnen we wel samen spelen. ;)

Ok, mijn gamertag is: Ninoke :D

dan weet je wie je toevoegd :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet je daar echt niet voor schamen, hoor. Dus vertel nu waar gauw de waarheid voor ik je bek in elkaar timmer :schater:

haha, heb je em ook op comp? doen we daar wel 1v1, kan je zien dat ik niet cheat =D

Nee, maar heb je 'm op PS3? Kunnen we daarna misschien nog lekker n00bs gaan pwnen in S&D :puh:

@Visser: Dat filmpje kun je laten staan hoor, want die glitch is midden december 2009 gepatcht ;)

nee, srry alleen op pc :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...