Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Ik heb deze titles:

Mastery: Helemaal niks.

500 Kills Veteran I: FAMAS, M4A1, SCAR-H, AK-47 en TAR-21

250 Headshots Master I: M4A1 en SCAR-H

2500 Kills Silver Prestige Veteran III: M4A1 en SCAR-H

1000 Headshots Gold Prestige Master III: SCAR-H

Prestige Specific Titles Silver: Preditor Missele, Precision Airstrike, Harrier Strike, Chopper Gunner, Blade Veteran en Silent Veteran

Prestige Specific Titles Gold: Preditor Missele, Harrier Strike, Chopper Gunner en Blademaster.

Link to comment
Delen op andere websites

Prestige 5 lvl 17, 32655 kills. Met 2583810 punten.

Oke dan hebben we bijna even veel punten. Maar ik heb net de 35.009ste kill gemaakt. Ik heb best vaak 2 keer Chopper Gunner in 1 potje Team Deathmatch dus dan gaat het lekker snel.

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag was dingetjes gehaald. Ik had gehaald dat er een Care package op iemands kop valt in een game winning kill cam dat was echt geluk :). Ik heb ook de Mastery van de Intervention gehaald en de ACR voor de 5de keer. Verder heb ik nu ook 1000 Headshots voor mijn ACR

Link to comment
Delen op andere websites

Paar dagen geleden eindleijk prestige gegaan, maar had toen wel weer moeite met een goede score ner te zetten, voorheen scoorde ik makkelijk 40k maar nu amper 10k. En is er al wat meer bekend over die nieuwe mappacks? Wat ook wel leuk is is dat je je AK47 vrijspeelt op lV 70, maar je gaat in LV71 prestige waardoor je dus maar ff mee kan gamen :bonk:

Bewerkt: door The360box
Link to comment
Delen op andere websites

Paar dagen geleden eindleijk prestige gegaan, maar had toen wel weer moeite met een goede score ner te zetten, voorheen scoorde ik makkelijk 40k maar nu amper 10k. En is er al wat meer bekend over die nieuwe mappacks? Wat ook wel leuk is is dat je je AK47 vrijspeelt op lV 70, maar je gaat in LV71 prestige waardoor je dus maar ff mee kan gamen :bonk:

Je gaat niet in prestige op Level "71", daar kies je zelf voor. Je kan ook gewoon even wachten en later in Prestige gaan hoewel ik het nut daar niet zo van inzie.

Link to comment
Delen op andere websites

Prestige 5 lvl 17, 32655 kills. Met 2583810 punten.

Oke dan hebben we bijna even veel punten. Maar ik heb net de 35.009ste kill gemaakt. Ik heb best vaak 2 keer Chopper Gunner in 1 potje Team Deathmatch dus dan gaat het lekker snel.

Bij mij gaan de punten snel omhoog kills niet. ivm S&D

Link to comment
Delen op andere websites

Paar dagen geleden eindleijk prestige gegaan, maar had toen wel weer moeite met een goede score ner te zetten, voorheen scoorde ik makkelijk 40k maar nu amper 10k. En is er al wat meer bekend over die nieuwe mappacks? Wat ook wel leuk is is dat je je AK47 vrijspeelt op lV 70, maar je gaat in LV71 prestige waardoor je dus maar ff mee kan gamen :bonk:

Je gaat niet in prestige op Level "71", daar kies je zelf voor. Je kan ook gewoon even wachten en later in Prestige gaan hoewel ik het nut daar niet zo van inzie.

Weet ik, maar de meeste mensen gaan door naar LV1, LV 71 in de zin van dat je niet na LV69 al prestige gaat, Wat zijn jullie hoofdwapens eigenlijk, +perks. Bewerkt: door The360box
Link to comment
Delen op andere websites

Paar dagen geleden eindleijk prestige gegaan, maar had toen wel weer moeite met een goede score ner te zetten, voorheen scoorde ik makkelijk 40k maar nu amper 10k. En is er al wat meer bekend over die nieuwe mappacks? Wat ook wel leuk is is dat je je AK47 vrijspeelt op lV 70, maar je gaat in LV71 prestige waardoor je dus maar ff mee kan gamen :bonk:

Je gaat niet in prestige op Level "71", daar kies je zelf voor. Je kan ook gewoon even wachten en later in Prestige gaan hoewel ik het nut daar niet zo van inzie.

Weet ik, maar de meeste mensen gaan door naar LV1, LV 71 in de zin van dat je niet na LV69 al prestige gaat, Wat zijn jullie hoofdwapens eigenlijk, +perks.

ik gebruik meestal het volgende:

M16A4, red dot sight + fmj

G18, akimbo + silencer

stun grenade

semtex

bling pro

stopping power pro

commando pro

ik had gister echt de genaktste death ooit. Search and destroy, 7 killstreak, nog eentje en ik had emergency airdrop. ik loop achter een teammate, hij had blijkbaar achteraf scrambler pro. hij loopt voor me, hij loopt voor een claymore langs. Scrambler pro, dus hij ging nog niet af. maar ik liep erachter, en je raad het al: net als ik er voorbij loop, gaat dat ding af, dood.... :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Paar dagen geleden eindleijk prestige gegaan, maar had toen wel weer moeite met een goede score ner te zetten, voorheen scoorde ik makkelijk 40k maar nu amper 10k. En is er al wat meer bekend over die nieuwe mappacks? Wat ook wel leuk is is dat je je AK47 vrijspeelt op lV 70, maar je gaat in LV71 prestige waardoor je dus maar ff mee kan gamen :bonk:

Je gaat niet in prestige op Level "71", daar kies je zelf voor. Je kan ook gewoon even wachten en later in Prestige gaan hoewel ik het nut daar niet zo van inzie.

Weet ik, maar de meeste mensen gaan door naar LV1, LV 71 in de zin van dat je niet na LV69 al prestige gaat, Wat zijn jullie hoofdwapens eigenlijk, +perks.

ik gebruik meestal het volgende:

M16A4, red dot sight + fmj

G18, akimbo + silencer

stun grenade

semtex

bling pro

stopping power pro

commando pro

ik had gister echt de genaktste death ooit. Search and destroy, 7 killstreak, nog eentje en ik had emergency airdrop. ik loop achter een teammate, hij had blijkbaar achteraf scrambler pro. hij loopt voor me, hij loopt voor een claymore langs. Scrambler pro, dus hij ging nog niet af. maar ik liep erachter, en je raad het al: net als ik er voorbij loop, gaat dat ding af, dood.... :duh:

Ugh ik zou helemaal gek worden als dat bij mij gebeurt xD

Ik gebruik nu vooral Silenced ACR met Red Tiger Camo. Perks zijn One Man Army Pro, Stopping Power Pro & Ninja Pro. Wanneer ik nog eens prestige word ga ik de ACR niet meer gebruiken ivm de gouden titel van ACR hebben

Link to comment
Delen op andere websites

Net nog in Scrapyjard, echt me favo, net 62k en 24D met Chopper Gunner en 5 Predators, maar heb nu een K/D 0,67 wat komt doordat ik vroegr echt een Noob was maar nu beter ben, Momenteel prestige 1 LV30. :clown:

Ik heb asl Killstreak Rw. Care Pakcage, Predator, Emergency waar meestal zomaar eens een Chopper Gunner bij zit of AC130.

Bewerkt: door The360box
Link to comment
Delen op andere websites

Daarstraks in prestige gegaan. :puh:

ook nog even samen met NickOwnage gespeeld :D

Hij is prestige 5 lvl 34 of zo iets, en daar ben ik erg jaloers op :puh:

Maar het lollige was, we zaten in een party met in totaal 5 man, en we wouden samen ground war spelen maar het duurde echt 15 min. eer iedereen kon connecten en dat we een vol-genoege lobby vonden. :puh:

Daar mag toch echt wat aan gedaan worden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...