Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Als er mensen zin hebben om MW2 online te doen in een party kunnen ze me toevoegen op PSN: PSKratos

En tot hoever prestigen jullie? Ben vanochtend in prestige 2 gegaan en vind het na level 70 wel genoeg. Maar aan de andere kant wil ik steeds hoger komen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als er mensen zin hebben om MW2 online te doen in een party kunnen ze me toevoegen op PSN: PSKratos

En tot hoever prestigen jullie? Ben vanochtend in prestige 2 gegaan en vind het na level 70 wel genoeg. Maar aan de andere kant wil ik steeds hoger komen :puh:

Ik dacht eerst ook te stoppen bij level 70, maar dan ben ik toch naar eerste prestige gegaan en ging ik toen op level 70 stoppen. Maar ik vond het na een tijd maar saai, er veranderde niet zoveel meer en toen ben ik toch maar naar 2de prestige gegaan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Daarstraks in prestige gegaan. :puh:

ook nog even samen met NickOwnage gespeeld :D

Hij is prestige 5 lvl 34 of zo iets, en daar ben ik erg jaloers op :puh:

Maar het lollige was, we zaten in een party met in totaal 5 man, en we wouden samen ground war spelen maar het duurde echt 15 min. eer iedereen kon connecten en dat we een vol-genoege lobby vonden. :puh:

Daar mag toch echt wat aan gedaan worden. :)

Was wel grappig of niet dan? Ik ga nu weer Mw2 doen. Wil voor de vakantie voorbij is nog dichtbij prestige 6 komen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als er mensen zin hebben om MW2 online te doen in een party kunnen ze me toevoegen op PSN: PSKratos

En tot hoever prestigen jullie? Ben vanochtend in prestige 2 gegaan en vind het na level 70 wel genoeg. Maar aan de andere kant wil ik steeds hoger komen :puh:

Als ik op een bepaalde prestige op level 70 blijf hangen vind ik het niet meer leuk.

Want dan gebeurt er niks nieuws meer ja je haalt soms een title/emblem maar that's it.

Link to comment
Delen op andere websites

Paar dagen geleden eindleijk prestige gegaan, maar had toen wel weer moeite met een goede score ner te zetten, voorheen scoorde ik makkelijk 40k maar nu amper 10k. En is er al wat meer bekend over die nieuwe mappacks? Wat ook wel leuk is is dat je je AK47 vrijspeelt op lV 70, maar je gaat in LV71 prestige waardoor je dus maar ff mee kan gamen :bonk:

Je gaat niet in prestige op Level "71", daar kies je zelf voor. Je kan ook gewoon even wachten en later in Prestige gaan hoewel ik het nut daar niet zo van inzie.

Weet ik, maar de meeste mensen gaan door naar LV1, LV 71 in de zin van dat je niet na LV69 al prestige gaat, Wat zijn jullie hoofdwapens eigenlijk, +perks.

ik gebruik meestal het volgende:

M16A4, red dot sight + fmj

G18, akimbo + silencer

stun grenade

semtex

bling pro

stopping power pro

commando pro

ik had gister echt de genaktste death ooit. Search and destroy, 7 killstreak, nog eentje en ik had emergency airdrop. ik loop achter een teammate, hij had blijkbaar achteraf scrambler pro. hij loopt voor me, hij loopt voor een claymore langs. Scrambler pro, dus hij ging nog niet af. maar ik liep erachter, en je raad het al: net als ik er voorbij loop, gaat dat ding af, dood.... :duh:

Ugh ik zou helemaal gek worden als dat bij mij gebeurt xD

Ik gebruik nu vooral Silenced ACR met Red Tiger Camo. Perks zijn One Man Army Pro, Stopping Power Pro & Ninja Pro. Wanneer ik nog eens prestige word ga ik de ACR niet meer gebruiken ivm de gouden titel van ACR hebben

gast, dat zijn 1000 headshots XD. als je die haalt ben je een fuc.... zeer grote gamenerd XD

en oh ja, mn ouders zijn nu echt pissed omdat ik in hun ogen teveel game. "denk je dat je verslaafd bent?" :cab: :cab: :cab: "ik ga nu maar dat bureau waar je vragen kan stellen over opvoeding, want ik weet het echt niet meer""

Bewerkt: door TZG
Link to comment
Delen op andere websites

gast, dat zijn 1000 headshots XD. als je die haalt ben je een fuc.... zeer grote gamenerd XD

en oh ja, mn ouders zijn nu echt pissed omdat ik in hun ogen teveel game. "denk je dat je verslaafd bent?" :cab: :cab: :cab: "ik ga nu maar dat bureau waar je vragen kan stellen over opvoeding, want ik weet het echt niet meer""

Valt best mee hoelang je daar mee bezig bent hoor. Ik heb al de gouden title van de SCAR-H en ook bijna van de M4A1. Nog 5 uutjes en dan heb ik er alweer 10 dagen opzitten. Maar het gemiddelde van de andere mensen met mijn score is 13-14 dagen dus dan valt 10 dagen best mee. En ik ben er nog lang niet op uitgekeken. Voordat de volgend Cod uitkomt wil ik sowieso 100.000 kills hebben.Waarom? Omdat ik mijn vorige record van 80.000 kills in cod: waw wil verbeteren.

En ik heb (heel toevallig) precies 90.000 hits en ook bijna 1000 keer de accolade None Spared: Killed entire enemy team.

Bewerkt: door jeroen.engeler
Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe hack glitch gevonden, misschien al bekend. Voor Cold-blooded. Draait er een Heli, CG, PL. Dan als je Coldblooded aan hebt zovaak mogelijk op schieten met een RPD bijvoorbeeld. Per schot dat je raakt telt als 1 kill voor COldblooded. Handig toch. Zo had ik binnen ongeveer 5 minuten, 250 kills van Coldblooded.

Intussen Prestige 5 lvl 41.

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe hack glitch gevonden, misschien al bekend. Voor Cold-blooded. Draait er een Heli, CG, PL. Dan als je Coldblooded aan hebt zovaak mogelijk op schieten met een RPD bijvoorbeeld. Per schot dat je raakt telt als 1 kill voor COldblooded. Handig toch. Zo had ik binnen ongeveer 5 minuten, 250 kills van Coldblooded.

Intussen Prestige 5 lvl 41.

naja, aan die pro- coldblooded heb je toch maar weinig :puh:, en de punten heb ik al. maar opzich wel geinig :puh: ( wat bedoel je met cg? )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...