Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

ik kan niet joinen bij een vriend van me

als ik mn NAT digt heb en hij ook

hoe kan dat?

het is van:

joining attempt 1... 2... 3... enzovoort

Je NAT-type staat op moderate of strict. ;) Dat is de oorzaak dat je sommige mensen niet kan joinen.

Je kunt dit simpel oplossen door gewoon de poorten van je router/modem open te zetten.

Als je niet weet hoe je dat moet doen, Google is je beste vriend. ;)

Mvg,

ColaGlas

Bewerkt: door ColaGlas
Link to comment
Delen op andere websites

Trowing Knife. ;) Dan moet je Ninoke maar vragen. :puh:

Wijs je me met dat eerste op een spellingsfout terwijl het wel degelijk throwing knife is, of zie ik dat verkeerd?

Nop, ik wil er mee zeggen met je filmpje moet je Ninoke maar vragen met zijn Throwing Knife kunsten. ;)

Bewerkt: door Visser23
Trowing => Throwing.. aangepast.. Hihi, sorry, moest ff :P
Link to comment
Delen op andere websites

Zo denet weer een nuke gehaald in Wasteland (Mosh Pit,geeft meer suc6 op een nuke). Echt close, ik had mijn chopper gunner wilde naar mijn spot gaan springt een vijand voor mij maar gelukkig no-scoped een van mijn vrienden hem. Vervolgens ingezet en hij ging gelijk boven hun spawnpoints hangen tussendoor nog een host switcht. Daarna 2 kills en gelijk een nukethumbsup2.gificon_mrgreen.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Enemies met awareness fail een minuut lang volgen en teabaggen, enzovoort.

Daar heb ik ervaring mee, hoor.

Ik was laatste over in S&D en er was nog 1 vijand. Ik zag hem lopen en hij ging liggen. Ik loop hem wat te teabaggen, voor ik hem ga killen. Wat gebeurt er: hij draait zich om en knalt me verrot. Die killcam zag er best wel scheef uit en iedereen zag het nog ook. :7

Nu gebruik ik MP5K, best wel een goed wapen. En voor de mensen die zeuren over killstreaks, speel even S&D. Daar zijn er veel minder en S&D is gewoon top! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Enemies met awareness fail een minuut lang volgen en teabaggen, enzovoort.

Daar heb ik ervaring mee, hoor.

Ik was laatste over in S&D en er was nog 1 vijand. Ik zag hem lopen en hij ging liggen. Ik loop hem wat te teabaggen, voor ik hem ga killen. Wat gebeurt er: hij draait zich om en knalt me verrot. Die killcam zag er best wel scheef uit en iedereen zag het nog ook. :7

Nu gebruik ik MP5K, best wel een goed wapen. En voor de mensen die zeuren over killstreaks, speel even S&D. Daar zijn er veel minder en S&D is gewoon top! :D

Sabotage :$

Zorg dat je een 11 killstreak behaalt (CG of AC130), en ga dan intensief spelen om de bom te planten/verdedigen. Doen beide teams dit goed, dan komt er een 'overtime', last man standing oorlog. Ga je in de overtime dood = kijken naar de andere. De overtime is dus perfect om je ac130/Chopper gunner in te zetten :)

Dat had ik een keer, binnen 20 seconden lag hun hele team plat (ik met mijn AC130 = 5 kills, mijn rushende team = de rest). Heerlijk :)

Link to comment
Delen op andere websites

Enemies met awareness fail een minuut lang volgen en teabaggen, enzovoort.

Daar heb ik ervaring mee, hoor.

Ik was laatste over in S&D en er was nog 1 vijand. Ik zag hem lopen en hij ging liggen. Ik loop hem wat te teabaggen, voor ik hem ga killen. Wat gebeurt er: hij draait zich om en knalt me verrot. Die killcam zag er best wel scheef uit en iedereen zag het nog ook. :7

Nu gebruik ik MP5K, best wel een goed wapen. En voor de mensen die zeuren over killstreaks, speel even S&D. Daar zijn er veel minder en S&D is gewoon top! :D

Haha da's best wel genant. Maar ik ben het met je eens over de MP5K, die is al helemaal tof met silencer. Iedereen gebruikt altijd die UMP. 45 maar die MP5K heeft ook wat. Misschien de looks van het wapen of het is iets anders. In ieder geval vind ik hem een stuk vetter.

Link to comment
Delen op andere websites

Als jullie willen weten hoe je beter MW2 kan gaan spelen typ dan deze namen in op youtube;

BobGodz

SeaNanners

Seager (Ofzo)

Machinima Respawn

shaun0728

Bij de meeste video's zit commentaar vooral SeaNanners is erg goed! (Hij heeft ook L4D2 en Borderlands op z'n account). :cya: ik ga :zz: ik moet morgen erg vroeg op!

Link to comment
Delen op andere websites

Als jullie willen weten hoe je beter MW2 kan gaan spelen typ dan deze namen in op youtube;

BobGodz

SeaNanners

Seager (Ofzo)

Machinima Respawn

shaun0728

Bij de meeste video's zit commentaar vooral SeaNanners is erg goed! (Hij heeft ook L4D2 en Borderlands op z'n account). :cya: ik ga :zz: ik moet morgen erg vroeg op!

SandyRavage is ook goed. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem m'n woorden terug, dat ik nooit meer een random throwing knife zou krijgen over heel de map ...

Daarnet in Estate, ik stond voor het huis bij de voor-ingang, gooide een throwing knife over het huis en ja hoor. :engel:

Na 3 seconden kreeg ik: Bullseye! Ja het was me weer gelukt een throwing knife kill te krijgen over heel de map.

Ik weer de ganse match hysterisch zitten schreeuwen. :puh:

Heb vandaag ook de Red Tiger camo voor de M4A1 geunlocked. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Als jullie willen weten hoe je beter MW2 kan gaan spelen typ dan deze namen in op youtube;

BobGodz

SeaNanners

Seager (Ofzo)

Machinima Respawn

shaun0728

Bij de meeste video's zit commentaar vooral SeaNanners is erg goed! (Hij heeft ook L4D2 en Borderlands op z'n account). zwaaien.gif ik ga slapen.gif ik moet morgen erg vroeg op!

SandyRavage is ook goed. yep.gif

M40A3 Predator ook. (Koncealed1122 dus)

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Als jullie willen weten hoe je beter MW2 kan gaan spelen typ dan deze namen in op youtube;

BobGodz

SeaNanners

Seager (Ofzo)

Machinima Respawn

shaun0728

Bij de meeste video's zit commentaar vooral SeaNanners is erg goed! (Hij heeft ook L4D2 en Borderlands op z'n account). zwaaien.gif ik ga slapen.gif ik moet morgen erg vroeg op!

SandyRavage is ook goed. yep.gif

M40A3 Predator ook. (Koncealed1122 dus)

Mee eens. M40A3 Predator is goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...