Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Had Emergency Airdrop in S&D. Echt grappig om te zien hoe heel je team mee staat te wachten, hopend om ook iets te pakken te krijgen. Ik heb gewoon de Chopper Gunner eruit genomen, de rest mochten ze hebben. :puh:

Ik gebruik nu MP5K met silencer, in combinatie met marathon en lightweight. Wel een heel andere speelstijl dan met de FAL, waar ik eerder voorzichtig tewerk ging en ik nu gewoon rush. Wel leuk om te variëren. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Had Emergency Airdrop in S&D. Echt grappig om te zien hoe heel je team mee staat te wachten, hopend om ook iets te pakken te krijgen. Ik heb gewoon de Chopper Gunner eruit genomen, de rest mochten ze hebben. :puh:

Ik gebruik nu MP5K met silencer, in combinatie met marathon en lightweight. Wel een heel andere speelstijl dan met de FAL, waar ik eerder voorzichtig tewerk ging en ik nu gewoon rush. Wel leuk om te variëren. :tu:

ja idd, doet me aan " HAMSTEREN!!! " denken XD

Link to comment
Delen op andere websites

Zooooooo! Nu even geen nukes, de net op Rundown na een hele dag pech een nuke gehaald (Nog 1 en dan die gare titel voor 5nukes). De laatste voor die nuke was mooi, ik spring van het dak af maak een 360 en schiet hem vervolgens in de borst. Alleen werd ik vervolgens daarna genoobtubed :ch:. Maar wel gelukkig die nuke gehad!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben gestopt met nukes voor een tijdje, omdat ik het wat beu werd om te beginnen stressen op 6 killstreak enzo. Heb 6 legit nukes gehaald, en toen geprestige'd. Omdat ik wel de challenges wou heb ik de care package glitch gebruikt waarmee je nukes kon halen, maar nu ga ik af en toe weer eens proberen eentje te halen. :) Nog steeds zelfde speelstijl: ACR met heartbeat en scavenger.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben gestopt met nukes voor een tijdje, omdat ik het wat beu werd om te beginnen stressen op 6 killstreak enzo. Heb 6 legit nukes gehaald, en toen geprestige'd. Omdat ik wel de challenges wou heb ik de care package glitch gebruikt waarmee je nukes kon halen, maar nu ga ik af en toe weer eens proberen eentje te halen. :) Nog steeds zelfde speelstijl: ACR met heartbeat en scavenger.

Ik heb nog nooit een Nuke in een Care Package gezien, dat kan toch ook niet? Of bedoel je iets anders?

Ik ben nu Prestige 5 level 21 en ik gebruik nu de Vector. Dat is best wel een fijn wapen beter dan de UMP vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

En ik ben even gestopt met de multiplayer. Eerst probeer ik alle sterren van de spec ops te halen zodat ik van Mw2 een platinum trophy heb. Ik heb nu 51 sterren en ik moet nog 2 trophies van de spec ops en dan ben ik klaar, eindelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ahah! Ahah! Ahah! Ik ben de beste! Ik ben de beste! Ik ben de beste! Een nuke binnen ongeveer 2.5 á 3 minuten! HOE PRO IS DAT?!

Check this sh*t out!

omgwtfbbq.png

Bewerkt: door Twister24
Link to comment
Delen op andere websites

Ahah! Ahah! Ahah! Ik ben de beste! Ik ben de beste! Ik ben de beste! Een nuke binnen 1.5 minuten! HOE PRO IS DAT?!

Check this sh*t out!

omgwtfbbq.png

Dat geloof ik niet, in je chopper gunner blijf je al 1 minuut lang zitten, en in 30 seconden een 7 killstreak halen lijkt me ook een beetje te, aangezien dan het hele team gezellig naast elkaar stond te thee drinken ofzo?

Meer details graag, map, hoe, ens.

Link to comment
Delen op andere websites

Ahah! Ahah! Ahah! Ik ben de beste! Ik ben de beste! Ik ben de beste! Een nuke binnen 1.5 minuten! HOE PRO IS DAT?!

Check this sh*t out!

omgwtfbbq.png

Dat geloof ik niet, in je chopper gunner blijf je al 1 minuut lang zitten, en in 30 seconden een 7 killstreak halen lijkt me ook een beetje te, aangezien dan het hele team gezellig naast elkaar stond te thee drinken ofzo?

Meer details graag, map, hoe, ens.

Ten eerste oke, ik was een beetje over enthousiast, het is zo'n 2 of 3 minuten, maar mijn chopper werd neergehaald en daarmee verdiende ik een 14 of 15 killstreak, daarvoor nog een pavelow + nog een carepackage van een teammate...

Link to comment
Delen op andere websites

Nukes komen idd niet van Care Packages. Maar er is een trucje dat als je in de files iets veranderd je dan als jij host bent elke care package een Nuke is.

Klopt, al is dat ding nu gepatched.

Ten eerste oke, ik was een beetje over enthousiast, het is zo'n 2 of 3 minuten, maar mijn chopper werd neergehaald en daarmee verdiende ik een 14 of 15 killstreak, daarvoor nog een pavelow + nog een carepackage van een teammate...

Een care package telt niet mee voor killstreaks, en dus ook niet voor een nuke.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel MW2 nu 6 uur. (staat bij stats)

Maar nogsteeds ben ik noob. Echt scores van 5-12 of 4-10 enzo.. Soms een keer 10-12.

Ik heb altijd op de PC games gespeelt, dus ik ben een Ps3 controller nog niet zo gewend.

Maar is het normaal dat ik nu nog niet zo goed ben?

Ik word er echt gek van..

Ik heb altijd als ik iemand zie richt ik te wild.. dan ga ik richten en dan ga ik te ver naar links, of te vernaar rechts.. Heeeel irritand :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...