Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Omdat je niet voor niks €800,- uitgeeft. Geloof jij mij niet? Oke maar houd je mond dan voortaan.

Oei iemand heeft hier last van gameaggressie.

Je hoeft me niet meteen af te zeiken omdat ik een gewone opmerking maak hoor. Ik kan er weinig aan doen dat jij je dood ergert aan dit spel. Je kan altijd voor 800 euro een PC kopen, maar dat betekend niet dat hij goed is hoor dus houdt jij voortaan je mond maar vrolijke vriend.

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat je niet voor niks €800,- uitgeeft. Geloof jij mij niet? Oke maar houd je mond dan voortaan.

Oei iemand heeft hier last van gameaggressie.

Je hoeft me niet meteen af te zeiken omdat ik een gewone opmerking maak hoor. Ik kan er weinig aan doen dat jij je dood ergert aan dit spel. Je kan altijd voor 800 euro een PC kopen, maar dat betekend niet dat hij goed is hoor dus houdt jij voortaan je mond maar vrolijke vriend.

Ik heb zeer veel plezier aan dit spel, maar zeikers zoals jij verpesten het. En trouwens ik ben je vriend niet en zal dat van mijn leven nooit zijn!

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat je niet voor niks €800,- uitgeeft. Geloof jij mij niet? Oke maar houd je mond dan voortaan.

Oei iemand heeft hier last van gameaggressie.

Je hoeft me niet meteen af te zeiken omdat ik een gewone opmerking maak hoor. Ik kan er weinig aan doen dat jij je dood ergert aan dit spel. Je kan altijd voor 800 euro een PC kopen, maar dat betekend niet dat hij goed is hoor dus houdt jij voortaan je mond maar vrolijke vriend.

Ik heb zeer veel plezier aan dit spel, maar zeikers zoals jij verpesten het. En trouwens ik ben je vriend niet en zal dat van mijn leven nooit zijn!

Wat loop je nou bijdehand te doen? Eerst loop je trots aan te geven dat je nadenkt voordat je iets post, maar vervolgens zie ik in je post de meest obvious fout staan, namelijk dat je Steam de schuld geeft van slechte hosts terwijl Steam hier werkelijk niets mee te maken heeft. Geeft dus al aan hoe goed je werkelijk nadenkt voor je iets post.

DJMaddox houd het daarna nog beschaafd in een situatie waarbij naar mijn mening jij helemaal de grond in had geboord mogen worden, maar ok, DJMaddox heeft misschien iets meer geduld dan ik in dat soort situaties.. Maar vervolgens komt meneer weer de bijdehante jaap uithangen om DJMaddox te te vertellen dat 'zeikers zoals hij' het spel verpesten..

Wait wat? We zitten hier op een forum niet in een spel, in CoD (op de PC) is er een minimum aan conversatie via chats ingame, dus vertel me dan eens hoe 'zeikers als hij' het spel verpesten?

Afsluitend wil ik DJMaddox even feliciteren met het feit nooit jouw vriend te zullen zijn en hoop met deze post dezelfde status te hebben bereikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Kleine teaser voor een montage die binnenkort volgt. Heb al een boel clips, maar ik ga er de beste uithalen en nog iets meer verzamelen. :)

Dit noem ik campen en dit kan iedereen, FMJ erop, wie hier kan Quickscopen, d mag je pas een filpje plaatsen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zeer veel plezier aan dit spel, maar zeikers zoals jij verpesten het. En trouwens ik ben je vriend niet en zal dat van mijn leven nooit zijn!

Eigenlijk ben jij hier de zeikert want jij begint met een zeikpost waar ik gewoon op reageer en nu probeer jij met slim wordgebruik mij te dissen waar jij best in faalt.

En trouwens ik ben je vriend niet en zal dat van mijn leven nooit zijn!

schater.gif

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Auto-aim crazy.gif ?, maar goed,en ik heb aleen paar weken geleden gemeld dat er een neiuwe DLc aankwam, dit was al bekend in Oktober.

Ja, op de consoles heeft het spel om een beetje te aimen naar een enemy als die meeloopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat je niet voor niks €800,- uitgeeft. Geloof jij mij niet? Oke maar houd je mond dan voortaan.

Oei iemand heeft hier last van gameaggressie.

Je hoeft me niet meteen af te zeiken omdat ik een gewone opmerking maak hoor. Ik kan er weinig aan doen dat jij je dood ergert aan dit spel. Je kan altijd voor 800 euro een PC kopen, maar dat betekend niet dat hij goed is hoor dus houdt jij voortaan je mond maar vrolijke vriend.

Ik heb zeer veel plezier aan dit spel, maar zeikers zoals jij verpesten het. En trouwens ik ben je vriend niet en zal dat van mijn leven nooit zijn!

Wat loop je nou bijdehand te doen? Eerst loop je trots aan te geven dat je nadenkt voordat je iets post, maar vervolgens zie ik in je post de meest obvious fout staan, namelijk dat je Steam de schuld geeft van slechte hosts terwijl Steam hier werkelijk niets mee te maken heeft. Geeft dus al aan hoe goed je werkelijk nadenkt voor je iets post.

DJMaddox houd het daarna nog beschaafd in een situatie waarbij naar mijn mening jij helemaal de grond in had geboord mogen worden, maar ok, DJMaddox heeft misschien iets meer geduld dan ik in dat soort situaties.. Maar vervolgens komt meneer weer de bijdehante jaap uithangen om DJMaddox te te vertellen dat 'zeikers zoals hij' het spel verpesten..

Wait wat? We zitten hier op een forum niet in een spel, in CoD (op de PC) is er een minimum aan conversatie via chats ingame, dus vertel me dan eens hoe 'zeikers als hij' het spel verpesten?

Afsluitend wil ik DJMaddox even feliciteren met het feit nooit jouw vriend te zullen zijn en hoop met deze post dezelfde status te hebben bereikt.

Steam kon temminste nadenken voordat ze de deal maakte met IW/Activision. Zij konden ook na de deal nog zeggen dat het veranderd moest worden, m.b.v. verschillende patches. Maar hebben dat niet gedaan en dat laat in MIJN ogen zien dat ze voor het geld gaan en niet voor goede service!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat heeft Steam er in godsnaam mee te maken? Steam geeft het alleen uit. Ze zien dat het een spel is wat commercieel heel goed is, dus gaan ze het publiceren. Als er iets niet aan de game klopt moet je bij Infinity Ward gaan zeiken slimpie.

Link to comment
Delen op andere websites

Steam kon temminste nadenken voordat ze de deal maakte met IW/Activision. Zij konden ook na de deal nog zeggen dat het veranderd moest worden, m.b.v. verschillende patches. Maar hebben dat niet gedaan en dat laat in MIJN ogen zien dat ze voor het geld gaan en niet voor goede service!

Er zijn al best wel veel patches geweest, hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Steam kon temminste nadenken voordat ze de deal maakte met IW/Activision. Zij konden ook na de deal nog zeggen dat het veranderd moest worden, m.b.v. verschillende patches. Maar hebben dat niet gedaan en dat laat in MIJN ogen zien dat ze voor het geld gaan en niet voor goede service!

Er zijn al best wel veel patches geweest, hoor.

Ja maar daarna was er geen grote verbetering qua hosts etc. Het schijnt dat op de PC de host wordt gekozen met de beste specs en op de consoles met de beste connecties. En dit stond in geeneen van de patch logs (Lijst waarin alle oplossingen staan vande patch). Als dit op de PC hetzelfde was als op de console dan denk ik dat de connecties 10x beter waren.

Link to comment
Delen op andere websites

Denk maar wat je wilt, en weer laat je zien dat je niet nadenkt.

Dit is altijd al zo geweest, geen enkele patch heeft hier verandering in gebracht. Al zou dit gebeurt zijn, IW's problem, not Steam's.

Nu connectie. Als ik, met mijn Pentium D, de beste connectie heb in een match dan kan je beter een powerpoint presentatie bekijken. Je hebt dus een goede middenweg nodig, wat niet makkelijk te vinden is.

Link to comment
Delen op andere websites

Kleine teaser voor een montage die binnenkort volgt. Heb al een boel clips, maar ik ga er de beste uithalen en nog iets meer verzamelen. :)

Dit noem ik campen en dit kan iedereen, FMJ erop, wie hier kan Quickscopen, d mag je pas een filpje plaatsen.

Dit is niet campen, dit is spawnkillen (wat erger is). Hij staat te sniperen bij de flag van de vijand en omdat ze maar een flag hebben blijven ze daar spawnen.:duh: Gellukig ben jij niet een van die sniper pro's (ik ook niet), want dan hadden ze geen kans. Kom terug als je iets bijzonders gaat doen (bijv. quickscopen) of tenminste als je een goede positie uitzoekt bij je eigen flag en je hun van afstand neersnipert (headshots of mooie one hit kills). :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...