Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Omg.. Als je stationary sniper bent gaat iedereen zeuren dat je campt (en zeker als je "een goede positie zoekt aan je eigen flag >.<). Als je met je sniper rondloopt en daarbij tot aan de enemy flag geraakt ben je een spawnraper? Je weet toch dat dit

1) geen spawnrapen is, dat doe je enkel met een automatische RPD, AR of chopper gunner enzo, en dan kill je in 2 seconden het hele team

2) moeilijker is dan een long/headshot, probeer het zelf maar eens

En "mooie one hit kills"? Met de intervention/barret heb je niets anders, dus daar is niets speciaal aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Omg.. Als je stationary sniper bent gaat iedereen zeuren dat je campt (en zeker als je "een goede positie zoekt aan je eigen flag >.<). Als je met je sniper rondloopt en daarbij tot aan de enemy flag geraakt ben je een spawnraper? Je weet toch dat dit

1) geen spawnrapen is, dat doe je enkel met een automatische RPD, AR of chopper gunner enzo, en dan kill je in 2 seconden het hele team

2) moeilijker is dan een long/headshot, probeer het zelf maar eens

En "mooie one hit kills"? Met de intervention/barret heb je niets anders, dus daar is niets speciaal aan.

Hiermee bedoelde Vercetti misschien collaterals. Verder vind ik dit ook geen mooie preview en nodigt het me niet uit om het uiteindelijke resultaat te bekijken. Had je verschillende shots achterelkaar gezet van mooie schoten (bijv. springen om over een muurtje iemand neer te kunnen schieten, een paar zieke headshots enzovoort), had het me meer geïnteresseerd. Want zeg nou zelf, wat is nou gaver om te zien? Iemand die op 1 plek staat te snipen of iemand die rond loopt en gave no/quick-scopes maakt op de meest onmogelijke manieren?

Mooie Red Tiger trouwens ;)

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

Collaterals heb ik ondertussen al zat, en die komen sowieso in de montage. Maar een teaser is niet bedoeld om al een halve montage te zijn.

Ik ben nu trouwens overgeschakeld op de Barret, ik was de intervention wat beu en met de Barret kan je toch iets sneller scopen (althans, die indruk heb ik).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap die zeikerd hier niet helemaal, quickscope doet senne wel dergelijk, tenminste, 2 of 3 quickscopes in zijn teaser.

Anyway, gister had ik nuke gehaald, maar niet ingezet :7 Was in Estate, zat lekker rond te vliegen in chopper gunner, stond eropeens in beeld: 25 killstreak, press => for tactical nuke. Ik blij, ik denk bij mezelf: Jhee, ik ga een uber killstreak halen (Kzat pas halve minuut in chopper), maak ik 5 kills daarna de game winning kill :7 Dat was heeell eerrrgg nak. :(

Wel 30-2-0 overigens, wat wel nice is :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had vandaag mijn 50ste Sentry Gun, dus nu heb ik daar ook zo'n emblem van.

Ik heb er ondertussen al 6: UAV, Counter-UAV, Car Package, Predator Missle, Sentry Gun en Precission Airstrike. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is op de pc, slimpie's. Daar heb je geen aim-assist, dus ook geen "goede snipers", die eigenlijk gewoon de console al het werk laten doen.

Ik gebruik heel veel de barret maar ik heb nog nooit men geweer de enemy zien volgen hoor :N

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is op de pc, slimpie's. Daar heb je geen aim-assist, dus ook geen "goede snipers", die eigenlijk gewoon de console al het werk laten doen.

Ik gebruik heel veel de barret maar ik heb nog nooit men geweer de enemy zien volgen hoor :N

Heel lichtjes, denk hierbij aan 1 tot 5 MM ofzo.

Let ook maar eens op als 2 enemies elkaar kruizen, waarvan jij er 1 aan het volgen bent, das nie fijn, vooral niet met quickscope ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn twee redenen waarom Quickscopen op PC een stuk moeilijker is. Dat is 1) geen auto aim die bij quickscopen erg handig is, en 2) bij consoles houd je een knop ingedrukt om te scopen, en laat je 'm los om weer gewoon te kijken. Bij PC moet je rechts klikken om te aimen, links om te schieten en dan weer rechts om uit te zoomen. Ik had liever ook rechts klikken, inhouden en dan loslaten om uit te zoomen, maar dat gaat niet op PC.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de aim assist niet merkt geeft dit eigenlijk aan dat je niet ander kent. Men noemt de aim assist in Call of Duty dan ook vaak genoeg auto aim, want het is echt erg hoor. Nooit gehad dat je op iemand richt, je bedenkt "he, die zit stil.. headshot!" en er plotseling iemand voor je slachtoffer langs loopt en je hele "aim off target" is? Nou, dat is aim assist. Speel maar eens een spel als MAG, kijken of je dan nog zo goed bent met een sniper.

Quickscopen is dan in feite ook het misbruiken van deze aim assist. Oke, het is nog steeds veel moeilijker dan rondrennen met een volautomatische laserbeam (ACR) of een mega accurate 7.62x51mm (SCAR-H) maar zo moeilijk als sommige erover doen is het ook niet. De PC gebruikers hebben ook niet echt recht van spreken, op de PC is het ook niet betrekkelijk moeilijk. Eigenlijk is het hardscopen (wat sommige mensen als snel campen zullen gaan noemen) het moeilijkste, vooral op een console. Daar is de aut aim assist eerder tot last dan een hulp.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn twee redenen waarom Quickscopen op PC een stuk moeilijker is. Dat is 1) geen auto aim die bij quickscopen erg handig is, en 2) bij consoles houd je een knop ingedrukt om te scopen, en laat je 'm los om weer gewoon te kijken. Bij PC moet je rechts klikken om te aimen, links om te schieten en dan weer rechts om uit te zoomen. Ik had liever ook rechts klikken, inhouden en dan loslaten om uit te zoomen, maar dat gaat niet op PC.

Oh nee? Laatste keer dat ik in de settings ging kijken, Controls -> Actions, stond er Right Mouse Button bij Hold Aim (ofzo). Zet die eens bij "gewoon" aim? :)

Vind ik persoonlijk ook veel fijner.

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Holy shitt, beat this, accuracy 26.22% :D:D:D

iemand hier met hoger? :$

hmm nee, maar gaat je accuracy nou dik omhoog als bijvoorbeeld met vector akimbo op een harrier schiet? En als je alleen met sniper schiet, lijkt me dat ook niet zo moeilijk :)

ik heb trouwens de WA2000 ontdekt, wat een fijn wapen is dit zeg. Het is meestal one shot-one kill, en hij heeft bijna geen terugslag, zelf met silincer schiet je mensen met één schot dood.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga al wat beter :bier:

Richten lukt me nu veel beter, nog maar Lvl 28. Ik speel het nu een week..

Free-for-all vind ik wel het leukst :) Lekker iedereen dood maken die je tegen komt :clown:

Begin al te wennen aan de controller :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...