Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

k heb et zelf niet zo op die nukes, heb er zelf 4 gehad, maar ik stel liever care package, predator & emergency airdrop in. er is niets annoyender dan op de 24ste kill ( of 23 met hardline )dood te gaan

Wat is jou xfire account? Kunnen we een keer samen spelen. :)

Xfire username: commandore

Link to comment
Delen op andere websites

Net bijna een focking Nuke in S&D, had in de 1e 2 rondes al rond de 300 punten puh2.gif 3e ronde m'n predator missile ingezet... Daaruit 2 kills weten te behalen... icon_mrgreen.gif toen ook nog een bomb weten te planten en onderweg ook nog wat kills te maken icon_mrgreen.gif zat rond de 900 punten :O, en dat houdt in een record voor mij met m'n Scar-H met heartbeat sensor en FMJ icon_mrgreen.gif

Had 19-1-0 puh2.gif

Bijna nuke? je moest nog 6 kills + in S&D haal je nooit een nuke, ik heb dat nog nooit iemand zien doen tenzij iemand een filmpje toont ervan?

Maar toch een lekkere score, mijn persoonelijk record is : 15/3/2

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn record met S&D is 0-0. Ik heb het nog nooit in Mw2 geprobeerd. Ik ben er vandaag wel achter gekomen dat de AK 47 een geweldig wapen is en dat ik daar sowieso mee verder ga.

Zo net in Team Deathmatch 52 kills en 9 deaths gehaald. Absoluut mijn record en het waren nog niet eens noobs. Er was namelijk een EMP, Chopper gunner en Harrier tegen ons.

Bewerkt: door jeroen.engeler
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu al 10 AC-130's gehad voor mij emblem, ga ik kijken hoeveel ik er nog moet had ik challenge nog niet gehad :cry: :cry: :cry:. Echt zwaar irritant zo had ik ook bij de uitgang van het vliegtuig in terminal een tripple "all pro" alleen had ik die challenge ook nog niet vrij gespeeld :cry::cab:.

Bewerkt: door >$bram$<
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu al 10 AC-130's gehad voor mij emblem, ga ik kijken hoeveel ik er nog moet had ik challenge nog niet gehad :cry: :cry: :cry:. Echt zwaar irritant zo had ik ook bij de uitgang van het vliegtuig in terminal een tripple "all pro" alleen had ik die challenge ook nog niet vrij gespeeld :cry::cab:.

Welke emblem is dat dan? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu al 10 AC-130's gehad voor mij emblem, ga ik kijken hoeveel ik er nog moet had ik challenge nog niet gehad :cry: :cry: :cry:. Echt zwaar irritant zo had ik ook bij de uitgang van het vliegtuig in terminal een tripple "all pro" alleen had ik die challenge ook nog niet vrij gespeeld :cry::cab:.

Welke emblem is dat dan? :?

Dat is deze:

Anim-ac-130_emblem.gif

Je hebt er trouwens 25 nodig. :)

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb onlangs met een vriend van mij alle Spec Ops missies uitgespeeld op Veteren. We deden het langst over "High Explosive" van Echo. Ik ken het truukje waardoor die erg makkelijk word maar dan zou het geen uitdaging meer zijn. Dus wij met onze thumper door die krotten rennen - totale chaos - ge-wel-dig! Uiteindelijk hebben we het toch gehaald! :)

Cheers :bier:

paul007

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb onlangs met een vriend van mij alle Spec Ops missies uitgespeeld op Veteren. We deden het langst over "High Explosive" van Echo. Ik ken het truukje waardoor die erg makkelijk word maar dan zou het geen uitdaging meer zijn. Dus wij met onze thumper door die krotten rennen - totale chaos - ge-wel-dig! Uiteindelijk hebben we het toch gehaald! :)

Cheers :bier:

paul007

da's idd een kut missie :puh:, de leukste 2 missies vind ik met de spectre en die chopper, vooral bij de chopper op veteran moet je wel wat teamwork hebben... da's wel leuk

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb onlangs met een vriend van mij alle Spec Ops missies uitgespeeld op Veteren. We deden het langst over "High Explosive" van Echo. Ik ken het truukje waardoor die erg makkelijk word maar dan zou het geen uitdaging meer zijn. Dus wij met onze thumper door die krotten rennen - totale chaos - ge-wel-dig! Uiteindelijk hebben we het toch gehaald! :)

Cheers :bier:

paul007

da's idd een kut missie :puh:, de leukste 2 missies vind ik met de spectre en die chopper, vooral bij de chopper op veteran moet je wel wat teamwork hebben... da's wel leuk

Ja inderdaad, gelukkig hebben we allebei headsets dus konden we goed communiceren. Zo kun je doorgeven of het veilig is om voor de ander door te lopen en alles. Super handig! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vandaag ook de Mastery challenge van de ACR uitgespeeld! :)

Ik had hem daarvoor ook uitgespeeld voor de Scar-H. :Y

Welke hebbben jullie al gedaan?

elk wel 1 keer, maar helaas worden die weer herstelt met prestige :puh:, nu heb ik volgens mij alleen scar-h en rpd

edit: F2000 & mp5 heb ik eigenlijk nog nooit een mastery voor gehaald, bijna alle dus XD

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...