Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Ik geloof ook geen bal van commando's stats. Ik heb de game sinds de release, en heb nu 7 dagen 18 uur gespeeld. De game telt enkel de tijd die je in matches doorbrengt, want ik laat mijn MW2 geminimaliseerd staan op de taakbalk, meestal hele dagen door en dan had ik nu ook 30 dagen ofzo.

Twee mogelijkheden

1) echt geen leven en niets anders gedaan dan gespeeld elke dag (onwaarschijnlijk met 11u per dag gemiddeld)

2) zwaar gehacked

Serieus, dit kan nooit legit zijn. >.<

Link to comment
Delen op andere websites

hmm wat is nuke halen toch weer makkelijk :D Weer 1 potje ingesteldm gelijk gehaald. Ground war, team deathmatch, wasteland, ff zeven kills met mn barret .50 cal, harrier, 4 kills met harrier = chopper, pwnage met chopper = nuke :D is mn chopper afgelopen, blijkt er een tegenstander in mijn huisje te zitten, zo'n 2 meter van mij af :ch: hem nog ff gekilld, en toen nuke.

37 killstreak, net niet mijn killstreak van 39 verbeterd :N

Link to comment
Delen op andere websites

Vanochtend eerste potje van het weekend gespeeld, eindigde met een nuke. Wou even proberen want het was lang geleden dat ik een Tactical Nuke heb gehad. Krijg ik er plots 1 :puh:

Attack Helicopter + AC130 + Nuke + Wasteland + Nick = Tha Bomb (nog niet uitgeprobeerd :D)

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen krijgt nuke, en ikke niet. Wat zijn de beste streaks om een nuke te krijgen, ik heb nu Harrier, Chopper Gunner en Nuke.

En met een ietsie pietsie 'skill' moet het helemaal goed komen.

Helemaal mee eens. Vraagje wat is de Class die je vaak gebruikt?

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen krijgt nuke, en ikke niet. Wat zijn de beste streaks om een nuke te krijgen, ik heb nu Harrier, Chopper Gunner en Nuke.

En met een ietsie pietsie 'skill' moet het helemaal goed komen.

Helemaal mee eens. Vraagje wat is de Class die je vaak gebruikt?

Hardline kan ook erg handig zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 5 van m'n 6 nukes gehaald met hardline, en het valt best aan te raden als je een nuke wil. Bij die 6de nuke had ik stopping power, en daar had ik net 24 killstreak als ik uit chopper gunner kwam. Het was een domination op wasteland, en de score was 193. Best wel stressy om vóór de 200 je 25ste kill te halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 5 van m'n 6 nukes gehaald met hardline, en het valt best aan te raden als je een nuke wil. Bij die 6de nuke had ik stopping power, en daar had ik net 24 killstreak als ik uit chopper gunner kwam. Het was een domination op wasteland, en de score was 193. Best wel stressy om vóór de 200 je 25ste kill te halen.

Ik heb nog nooit een Nuke gehad. Komt natuurlijk omdat ik hem nooit ingesteld heb maar die vijf keer dat ik het probeerde kwam ik niet verder dan een 5 killstreak. Ik heb gister nog 46 kills en 2 deaths gehaald in Team Deathmatch. Met een AK 47 en 2 keer Chopper Gunner en het was in Wasteland.

Link to comment
Delen op andere websites

k heb et zelf niet zo op die nukes, heb er zelf 4 gehad, maar ik stel liever care package, predator & emergency airdrop in. er is niets annoyender dan op de 24ste kill ( of 23 met hardline )dood te gaan

Wat is jou xfire account? Kunnen we een keer samen spelen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...