Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2


.Stan

Recommended Posts

Denet met een choppergunner bleef hij voor hun spawnplek hangen, ze bleven spawnen. Uiteindelijk gedood door iemand met cold blooded en marathon doordat hij achter mijn chopper kon komen, een 30 kill streak, en mijn record weer niet verbeterd traantjes.gif . Nog 8 voor mijn emblem en dan ga ik voor de AC-130 emblem.

Link to comment
Delen op andere websites

Soms zie ik mensen waar er als derde perk 'none' staat en het logootje is grijs met een schuine streep. Hoe komt dat?

Dan hebben ze Last Stand als derde slot, en Final Stand als deathstreak. Nadat je Final Stand activeert (dus 4x achter elkaar doodgaat) overlapt deze Last Stand, en schakelt 'm uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe Care Package Glitch:

Dit is geen Unlimited. Je moet hiervoor Flashbang of stun hebben. ;)

Dude, serieus. Lees jij nooit de pagina hiervoor!? Ik postte precies hetzelfde filmpje gisteren al :puh:

Dat quote ik ook. Alleen dat ging mis. Omdat meerdere mensen qouten en ik die weg wilde halen. Ik reageerde op jouw filmpje. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

FTW?! ik had in ffa een te gekke game winning killcam! ik stond dik voor, dus ik ga ff voor een mooie laatste mooie kill. Highrise, ik 1450, tweede plaats 1050. Ik sta daar in de liften (bij punt B met domination) te schuilen voor een dik vuurgevecht, en er staat een gozer helemaal bij punt A, daar zo voor de ramen (niet erachter! :D ) en ik gooi zo'n trowing knife, recht in zn borst :D geweldig! XD

@hierboven mij: camper? :sigaar:

Haha dat je die hebt ingesteld joh, je bent 1 van de weinigen. Ik had vandaag voor de derde keer een headshot met een Preditor Missele :puh:. En in totaal 31.501 kills. Gaat snel omhoog met 400 kils in minder dan 2 uur per dag.

ik stel hem eigenlijk alleen maar in om lekker patserig te doen in de GWKC :puh: het is gewoon leuk om mensen te killen met een trowing knife in de GMKC

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...