Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ben ik het niet helemaal mee eens. Mw2 is inderdaad verziekt, maar niet door het soort mensen dat je iedere keer tegenkomt. Dat je heel vaak in potjes terecht komt die al begonnen zijn brengt nog veel meer ergernissen met zit mee.

Ik erger mij aan eigenlijk alles wat je kan tegenkomen in Modern Warfare. Ik zal een paar dingen opnoemen:

• De servers kiezen de personen met de slechtste internet verbinding. Gevolg: Lag
  • Modern Warfare heeft geen leuke mappen. De enige map die ik leuk vind is Terminal.
  • Door de luxe die ik in Battlefield 2 gewend bent dat je in helikopters en tanks kan, mis ik heel erg in modern warfare
  • Noob rushers. Mensen die met een knive en een pistool gaan rondrennen en snel mensen killen, of met een shotgun in een hoekje gaan zitten wachten..
  • Nog wel meer, maar dat ga ik niet hier opnoemen

Wat ook dodelijk irritant is is dat ik Terminal of Scrapyard wil spelen want daarin own ik, maar die maps komen bij mij gewoon nooit voorbij. De laatste week 1x Scrapyard TDM op de helft binnengekomen gehad en nog geeneen keer Terminal. duh.gif

Geplaatst:

Wat is Bullet Penetration kill precies, las ergens een kil maken door muren enzo te schieten, en tellen je headshots op een wapen gewoon door na precstige?

Geplaatst:

Ik ben hier compleet mee gestopt sinds ik BC2 heb. In dit MW2: schreeuwen tegen de PS3, als een kip zonder kop rondrennen om vervolgens gekilled te worden door een camper in een hoekje. In BC2 loop je ruim een minuut rustig op je hurken rond te kijken en te schieten om vervolgens door een camper tussen een stel bomen te worden gekilled. Op de een of andere manier is dat veel beter te verkroppen dan een kneus in een klein hoekje.

Geplaatst:

Wat is Bullet Penetration kill precies, las ergens een kil maken door muren enzo te schieten, en tellen je headshots op een wapen gewoon door na precstige?

Dat klopt; je moet dan een vijand neerschieten door een oppervlak (bv. hout). Bij de eerste prestige komen er naast de gewone challenge voor headshots nog een andere bij. Die tellen door als je prestige doet, de andere worden teruggezet naar 0.

Geplaatst:

Ik had gisteren 3 nukes in 3 TDM potjes gehaald. Die mensen waren echt blind... Ik ren een trap op en als ik weer naar beneden wil gaan staat daar zo'n vent in de hoek die daar al de hele tijd zat. Hij kon me dus al gewoon 1 minuut killen.

Geplaatst:

Ik erger mij aan eigenlijk alles wat je kan tegenkomen in Modern Warfare. Ik zal een paar dingen opnoemen:

• De servers kiezen de personen met de slechtste internet verbinding. Gevolg: Lag
  • Modern Warfare heeft geen leuke mappen. De enige map die ik leuk vind is Terminal.
  • Door de luxe die ik in Battlefield 2 gewend bent dat je in helikopters en tanks kan, mis ik heel erg in modern warfare
  • Noob rushers. Mensen die met een knive en een pistool gaan rondrennen en snel mensen killen, of met een shotgun in een hoekje gaan zitten wachten..

Pluspunten:

• Leuke wapens
  • Leuke titles en badges
  • Meer killstreaks dan in Cod4: Modern Warfare

De host is wel diegene met de beste verbinding, alleen soms komt het voor dat er helemaal niemand is met goede verbinding...en dan krijg je lag. Ik erger me eigenlijk alleen maar aan lag, in een potje komen die al begonnen is en de host die er iedere keer weer uitgaat. Maar de maps vind ik fantastisch op Derail, Highrise en Skidrow na dan. Lekker groot, veel hoogte verschil en heel veel huisjes meestal.

Gisteren heb ik 40.000 kills en de 100.000 hits gehaald.

Geplaatst:

Ben terug begonnen met COD4, en het beviel me véél beter dan MW2. Ik denk er dan ook niet aan om de DLC van MW2 te gaan kopen. Allereerst moeten we 1 maand langer wachten dan de 360 bezitters, en de prijs is ook gewoon te belachelijk voor woorden.

COD4 FTW! :sigaar:

Geplaatst:

Ben terug begonnen met COD4, en het beviel me véél beter dan MW2. Ik denk er dan ook niet aan om de DLC van MW2 te gaan kopen. Allereerst moeten we 1 maand langer wachten dan de 360 bezitters, en de prijs is ook gewoon te belachelijk voor woorden.

COD4 FTW! :sigaar:

15 euro te belachelijk voor woorden? Je moet er mee leren leven dat de games en ook de dlc`s duurder worden. 15 euro voor 5 maps vind ik op zich best mee vallen aangezien ik er nog heel veel plezier mee ga beleven (hoop ik).

Geplaatst:

COD4 FTW! loveit.gif

15 euro te belachelijk voor woorden? Je moet er mee leren leven dat de games en ook de dlc`s duurder worden. 15 euro voor 5 maps vind ik op zich best mee vallen aangezien ik er nog heel veel plezier mee ga beleven (hoop ik).

Jij vind het dus goed als de games later 100+ euro gaan kosten en de DLC's 30+ euro?

Geplaatst:

COD4 FTW! loveit.gif

Jij vind het dus goed als de games later 100+ euro gaan kosten en de DLC's 30+ euro?

Denk jij dat als de kwaliteit erop vooruit gaat de komende jaren de prijs lager wordt of hetzelfde blijft? Dit zal pas na vele jaren gebeuren. Nu is het gamen nog geeneens op zijn hoogtepunt dus het zal vele malen duurder worden. Vroeger waren auto's rond de 2000 Gulden, nu zijn ze (gemiddelde auto) rond de €15.000,- . Zie je daar veel mensen over praten? Nee, je zal er net als volgens Jeroen.Engeler mee moeten leven.

Geplaatst:

Ja, als de games erop vooruit gaan vind ik het geen probleem om 100 euro voor een game uit te geven. Maar ik kan me natuurlijk voorstellen dat mensen die minder geld te besteden hebben het daar absoluut niet mee eens zijn. Ik zelf koop ongeveer 3-4 games per jaar dus of ze nu 60 of 100 euro zijn, het maakt mij niet echt uit.

Geplaatst:

Pluspunten:

• Leuke wapens
  • Leuke titles en badges

Bij dat eerste heeft Activision een grooote fout gemaakt Cod 6 zoekt en kiest de host met de beste CPU en niet met de beste internetverbinding of allebij. Dus als iemand een hele goeie CPU heeft maar een baggere internetverbinden gaat iedereen dus lagge :\

Geplaatst:

Pluspunten:

• Leuke wapens
  • Leuke titles en badges

Bij dat eerste heeft Activision een grooote fout gemaakt Cod 6 zoekt en kiest de host met de beste CPU en niet met de beste internetverbinding of allebij. Dus als iemand een hele goeie CPU heeft maar een baggere internetverbinden gaat iedereen dus lagge :\

Als je een top internet connectie hebt maar een slechte CPU lag je ook hoor, dan is de framerate erg laag.

Mijn beste potje is overgigens 30-3-0, alleen met intervention FMJ, Harrier en chopper gunner gekregen.

Ja, me nuke had ik niet ingezet :cry:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...